Aký mohol byť Burnout: Paradise |
Motorky vs autá, takedowny na Mesiaci, cestovanie v čase, vrtuľníky, lietadlá a ďalšie bláznivé idei.
Criterion Games sa o svoje zatiaľ posledné dieťa, Burnout: Paradise, staral priam ukážkovo. Rok v Paradise City plný zdarma, ale aj za poplatky distribuovaných balíčkov bol ukončený otvorením prístupovej cesty na ostrov Big Surf. A nemuselo ísť o posledný DLC, autori sa na svojich stránkach podelili o bláznivé nápady, ktoré boli z dobrých dôvodov zmetené zo stola.
Pôvodne nemal k Paradise City pribudnúť iba jeden ostrov, ale rovno niekoľko, pričom každý by sa koncentroval na iný štýl jazdenia. Uzatvorené okruhy, off-road trate snáď hovoria za všetko. Kto vie, ako by vyzeral Burnout, keby fungoval na Big Surfe kozmodróm, ktorý by vás vystrelil na Mesiac. Presne tak, na Mesiac. Criterion dokonca vymodeloval planétu a dalo sa na nej jazdiť. Takedowny v nulovej gravitácii a Lunar Challenges mali byť povolené len hráčom s dosiahnutým vysokým rankom.
Oveľa bláznivejšia idea bola s portálom, ktorý by vás zaviedol do inej doby (Divoký západ). Mal sa objavovať iba vo vybrané dni v Paradise City. Takisto sa zvažovalo aj o sérii tunelov pod mestom a móde motorky vs autá. V skutočnosti by jednostopé vozidlá asi ťažko vyradili ťažký pick up.
V jednom z podcastov sa objavili na pár sekúnd zábery s lietadlom, ktoré malo zmeniť pohľad na mesto. Problém nastal vtedy, keď sa ukázalo, že Paradise City nebolo postavené tak, aby sa nad ním mohlo lietať. To platí aj o vrtuľníkoch, ktoré mali štartovať z letiska. Autori mali už pripravenú aj sériu challengov, jeden hráč by na vrtuľníku so zaveseným kontajnerom lietal a ďalší by cez plechovú prekážku skákali.
Criterion Games bude ďalšie tajomstvá z vývoja série Burnout zverejňovať na svojich stránkach.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- RECENZIA: Atomfall 17
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PS3
PC Xbox 360 Vývoj: EA / Criterion Games Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|