Metro 2033 - špecifikácie enginu |
Autori jedinečne vyzerajúcej DX11 FPS Metro 2033 prezradili technické špecifikácie ich enginu a aj samotnej hry.
HRY > NOVINKY >
Autori jedinečne vyzerajúcej DX11 FPS Metro 2033 prezradili technické špecifikácie ich enginu a aj samotnej hry. Teda minimálne pre PC verziu hry, vzhľad a kvalita Xboxovej verzie je zatiaľ otázna.
Rendering:
Gamma-correct, linear colour space renderer. High dynamic range rendering (HDR) využíva floating-point buffers, umožňujúce tone mapping, exposure adaption a blue shift, pre renderovanie v štýle ľudského oka. Advanced deferred shading - umožňuje stovky svetiel v jednom frejme v rozsiahlych komplexných scénach. Všetky svetlá sú plne dynamické, vrátane slnka a oblohy, využívajú light-shadery s množstvom špeciálnych efektov. Umbra a penumbra - správne soft tiene, vrátane správne ohnutých tieňov na nerovných povrchoch. Tiene aj zo semi-transparentných objektov ako particles. Počasie, denný, nočný mód vrátane modelu rozptylu svetla a god-rays. Volumetrická hmla a svetlo, dokonca aj v animovanom, nekonšantne hustom médiu. Efekty globálnej illuminácie a realtimeové reflektívne svetlá. Paralaxx occulsion mapy a geometrické displacement mapy. Hierarchická per-pixel occlusion culling. Realtimeová korekcia farieb, filmový efekt, šum správny depth of field. Rýchlosť zachovávajúci motion blur na scéne s miliónom polygónov a komplexný detial shadovania. Deferred reflekcie - umožňujú planárne real-timeové reflekcie v jednom frejme ako voda, sklo atď. Ambient occlusion je kalkulované na globálnej škále (predpočítané), ale aj realtimeovo v SSAO. K pridanému MSAA engine umožňuje analytical anti-aliasing (AAA) a "deferred super-sampling", ktoré znižujú nároky na framerate, zatiaľ čo správne antialiasujú všetky povrchy, nielen rohy. Renderer je vysoko multithreadový pre viacjadrové procesory. Plus: per-pixel lighting, bumpy reflections a refractions, animované a detailné textúry, žiariace povrchy, kozmetické poškodenie využívajúce albedo a bump blending, soft particles atď. Fyzikálny systém:
Používa nvidia PhysX technológiu využívajúcu viac jadier na CPU, alebo hardvéri.
Fyzika je zviazaná s obsahom hry, čakajme fyziku materiálov na všetkých povrchoch, k tomu aj fyzikou riadený zvuk a animácie. Pevne a multi-prepojené konštrukcie. Zničiteľné okná, steny, kôlne a iné objekty. Simulácia tisícov rôznych fyzických entít na jeden záber. Simulácia oblečenia, vody - vrátane interakcií. Deštrukcia, fraktúrovanie, na fyzike založené puzzle. Soft body fyzika na vybrané entity v hre. Na hardvérovo akcelerovaných PhysX platformách bude implementovaná plná fyzika, korektné sa správanie particlov ako dym a trosky. Audio:
Multithreadovaný HDR Audio systém s konštantným obsadením pamäte a dátovo ladeným dizajnom.
3D pozícia zvuku, spatialisation a attenuation tracovanie zvuku a transferové odhady pre správne vnímanie odrazov a prekážok. Reverb, low-pass/high-pass filtrovanie, pitch shifting - všetko automaticky kalkulované postavené na zvukových cestách a nastaviteľné podľa multi-layerových zónv v prostrediach. Dynamicky rekonštruované audio grafy. OGG kompresovanie s voliteľnou kvalitou, multi-threadová dekompresia. AI & hrateľnosť:
Hlboko príbehovo ladený zážitok s dynamickymi a pozoruhodnými misiami. Rozlišné gameplay štýly stealth/brutal, rôzne postavenia bojov. Správanie skupín (vrátane podpory pre informácie, sharovanie a vytváranie dynamických skupín agentov pracujúcich spolu). Dizajnérsky priateľský vizuálny skriptovací systém umožňuje zapnúť skriptovací systém a rozšírenú AI vrátane grafického visual scripting systému umožňujúceho naplánovať AI. Účinný pathfinding pre dynamické prostredia. Rozšírená analýza 3D topológie. Postavy majú svoj virtuálny pohľad, počujú zvuky, cítia zápachy, budú to uveriteľné postavy cítiace objekty prirodzenou cestou v závislosti od ich rýchlosti, osvetlenia atď. Multi-threadový animačný systém ovládaný vizuálnym scriptingom a flow grafom
Rodí sa nám nový uberengine? Crytek zabil veľa času s konzolami, dokáže sa dotiahnuť a zapracovať moderné funkcie a DX11, alebo sa nechá prekonať ruskou konkurenciou?
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 307
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: THQ / 4A Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|