Výsuvná čeľusť v DirectX 11 |
O koľko rýchlejšie sa votrelcova čeľusť hýbe pod DX9 než pri DX11?
Votrelci, predátori a mariňáci už dobojovali aj v našej recenzii. Krvavý masaker skončil pre tvorcov hry z Rebellionu celkom slušne, no hra ešte stále budí pozornosť najmä svojou podporou DirectX 11.
V článku na pcgh.com sa zamerali na otestovanie DirectX 11 módu. Rozdiely v grafike si všimnete najmä po zapnutí MSAA, teselácie a pokročilých tieňov a ako v praxi tieto zmeny vplývajú na výzor herných scén, dokumentujú obrázky na uvedenej stránke.
Druhou stranou mince sú nároky na hardvér. Zatiaľ čo testovacia zostava (Core i7-860, 4 GB RAM, Radeon 5870) v si s AvP poradila v DX9 na 64,7 fps, pri zapnutí pokročilý tieňov poklesol framerate na 44,3 fps. Teselácia ubrala ďalšie 4 fps a ak boli aktivované naraz všetky funkcie, framerate sa dostal pod hranicu 30 fps. Otázne je, či vyše 50 % pokles frameratu za všetky tieto vylepšenia stojí...
Keďže teseláciu a tiene si počas hrania vychutnať nestihnete, redaktori radia hrávať iba so zapnutým MSAA.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 325
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >