Výsuvná čeľusť v DirectX 11 |
O koľko rýchlejšie sa votrelcova čeľusť hýbe pod DX9 než pri DX11?
Votrelci, predátori a mariňáci už dobojovali aj v našej recenzii. Krvavý masaker skončil pre tvorcov hry z Rebellionu celkom slušne, no hra ešte stále budí pozornosť najmä svojou podporou DirectX 11.
V článku na pcgh.com sa zamerali na otestovanie DirectX 11 módu. Rozdiely v grafike si všimnete najmä po zapnutí MSAA, teselácie a pokročilých tieňov a ako v praxi tieto zmeny vplývajú na výzor herných scén, dokumentujú obrázky na uvedenej stránke.
Druhou stranou mince sú nároky na hardvér. Zatiaľ čo testovacia zostava (Core i7-860, 4 GB RAM, Radeon 5870) v si s AvP poradila v DX9 na 64,7 fps, pri zapnutí pokročilý tieňov poklesol framerate na 44,3 fps. Teselácia ubrala ďalšie 4 fps a ak boli aktivované naraz všetky funkcie, framerate sa dostal pod hranicu 30 fps. Otázne je, či vyše 50 % pokles frameratu za všetky tieto vylepšenia stojí...
Keďže teseláciu a tiene si počas hrania vychutnať nestihnete, redaktori radia hrávať iba so zapnutým MSAA.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 73
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 77
- Nové zľavy v Alza dňoch 12
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 108
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110 zobraziť viac článkov >