X-Com ponúka prvé detaily |
Ukazuje netradičný výtvarný štýl a Ameriku 50-tych rokov.
Prvé zábery z X-Com ukazujú netradičný výtvarný štýl a Ameriku 50-tych rokov. V zásade aj celá hra ukáže pre pôvodne strategickú sériu netradične akčný štýl, ale môžeme zhodnotiť, že základné prvky ostali napriek zmenám zachované. Gamesradar k tomu dostal aj prvé preview s detailami.
V hre sa dostaneme do ameriky okolo roku 1950, kedy začína invázia mimozemšťanov na našu planétu a my sa ju s postavou FBI agenta Williama Cartera budeme snažiť zastaviť. S naším tímom budeme prvou a poslednou obrannou líniou planéty Zem.
Základ titulu je podobný ako v prvých X-Com hrách a aj tu sa v podzemnej základni zbierajú všetky hlásenia o mimozemšťanoch len s tým rozdielom, že tu ich budeme prešetrovať osobne. Budeme analyzovať telefónne hovory, vysielania polície a podľa nich určovať miesta nového kontaktu a samozrejme si podľa nich budeme môcť vyberať, kam pôjdeme na ďalšiu akciu. Môžeme tak ísť napríklad preskúmať údajný útok zvieraťa, alebo záhadné zmeny počasia.
Zoberieme svoje vozidlo, dvoch kolegov a vyrážame. Budeme zachytávať miesto kontaktu na foťáky 50-tych rokov, dokumentovať všetky telá, zničené veci a popritom si dávať pozor na ďalší kontakt. Vytiahneme detektor, budeme sledovať, kde sa objaví anomália nazvaná Blob - mimozemské monštrum pohlcujúce telá ľudí olejovým slizom. Môžeme ho zastreliť, ale musíme rátať s tým, že je len jeden z mnohých. V misiách, kde sa vyskytujú bloby, je aj vzácny mimozemský element Elerium. Ten je v hre základom nášho výskumu a je potrebný pre vývoj ďalších zbraní, brnení a gadgetov. Jeho zaistenie nie je vôbec jednoduché, vznáša sa vo vzduchu a okolo neho sa ovíjajú ďalšie bloby. Musíme si ho vybojovať.
Boj bude najťažší z misií a keď sa skončí, vaši agenti sú pravdepodobne mŕtvi, dom, v ktorom sa element nachádzal, rozbitý. Ale to stále nie je koniec. Následne sa obloha nad nami roztvorí. A objaví sa nový element, kruh v oblohe nazývaný Titan, rozdvojuje sa, mení sa, vťahuje všetko okolo. Dom, nábytok... a aj nás. Nemôžeme ho zastreliť, môžeme len sledovať, ako sa svet za vami rozpadá. Musíme utiecť. Možno nabudúce už vyvinú vedci aj zbraň proti tomuto. Dovtedy budeme len utekať. Musíme si vyberať ďalšie misie a prinášať vedcom stále viac údajov a čakať, kým proti tomu vyvinú zbraň. Medzitým nás budú aspoň lepšie vybavovať a umožnia nám zostať na bojiskách dlhšie a získať viac údajov.
To je všetko, čo 2K games zatiaľ o hre prezradili, môžeme čakať viac typov mimozemšťanov, ale tentoraz sa držiacich v jednej línii elementárne založenej rasy. Vyzerá, že nebudú mať žiadne fyzické telá, bude to skôr nehmotná rasa prejavujúca sa vlastným špecifickým štýlom. Rovnako autori nepriblížili multiplayer ani kooperačnú hru, ale dávajú malú nádej na kooperáciu troch hráčov a eventuálne aj nastavenia classov v tíme.
Grafický štýl hry je postavený na dielach Normana Rockwella, podľa ktorého bol spracovaný aj Team Fotress 2. Toto nemá od TF ďaleko, ale ani blízko, je to viac posunuté k realistickejšiemu znázorneniu sveta, ale stále so špecifickým spracovaním postáv.
Keď si to zhrnieme, tak napriek odkloneniu od strategického štýlu vyzerá hra zaujímavo. Má výskum, voľnosť výberu misií a celkovo to nevyzerá zle. Viac nám autori zrejme predvedú na E3, plnú hru uvidíme v roku 2011.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 342
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: 2K Games / 2K Marine Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|