Nové správy z fronty Killzone 3 |
Dĺžka kampane, veľkosť levelov, ignorovanie nadávok a ďalšie zaujímavé informácie doplnené novými obrázkami.
Od odhalenia Killzone 3 a hrateľného levelu zasadeného do arktického prostredia Helghanu sa množia nové a nové informácie o pokračovaní sugestívnej FPS akcie. Autori na ňom začali pracovať okamžite po dokončení Killzone 2 a aj na základe odozvy zo strany fanúšikov bola zohľadnená integrácia niektorých prvkov ako prekopaná ovládacia schéma, jej odozva či rozloženie tlačítok.
V Killzone 3 sa chcú zbaviť akéhokoľvek viditeľného načítavania dát - loading obrazoviek medzi levelmi, hovorí producent Steven Ter Heide v rozhovore pre Eurogamer. Z technických parametrov, hra bude bežať v 720p pri 30 fps a rovnaké rozlíšenie si zachová aj v 3D móde.
Príbeh, ktorý je konzultovaný s ľuďmi z Hollywoodu, začína presne tam, kde skončilo ťaženie v Killzone 2 – na námestí pred Visariho palácom. Odtiaľ vás zoberie na cestu okolo celej planéty aj na miesta, ktoré nie sú zničené výbuchom nukleárnej bomby. Čo znamená, že nie všade bude vizuál pracovať s vyblednutými farbami. Živšie farebné schémy a nové prostredia majú odbúrať pocit pohybu v jednoliatych prostrediach, no kvôli zmenám nebudete musieť prejsť dlhé kilometre. Tie zmeny sa budú diať vo vnútri levelov. A kto by si myslel, že z Killzone 3 sa stane lentilková akcia, tak ho musíme sklamať, podľa slov autorov si zachová charakteristický opotrebovaný vizuál.
Jednou zo zaujímavostí je vypustenie nadávok. „Zvukovému majstrovi sme povedali 'prejdi celú databázu a všetkého, čo obsahuje sh** alebo f*** sa zbav. Už to nechceme nikdy počuť.'“ hovorí Heide. Killzone 3 napriek mäkšiemu slovníku nebude mať znížený rating, stále pôjde o dospelú hru a s pridanými útokmi na blízko sa zvýši aj úroveň násilia. Čo autori s tým sledujú, je osloviť aj hráčov mimo hard core komunity, pre ktorú bol predovšetkým určený predchodca.
Spomínaný zamrznutý level Frozen Planes je približne 10x väčší ako level v Killzone 2, čo znamená, že dostanú priestor iné formy boja ako zákopová vojna. Nepriateľov bude možné v tichosti obísť bez toho, aby ste čo i len vystrelili, no a potom je tu jet pack a možnosť presúvať sa vzduchom. Cez levely bude pravdepodobne viesť niekoľko ciest vpred, čomu má byť prispôsobená AI. Nebude riadená skriptami, ale parametrami, ktoré berú ohľad na aktuálnu situáciu a pozíciu hráča. Prepady zo zálohy nemajú byť ničím výnimočným.
Samotná kampaň v Killzone 3 má byť dlhšia ako v Killzone 2, o tom sa však presvedčíme až budúci rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 359
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Guerrilla Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|