Sťahovateľný obsah je najdynamickejšia zbraň |
Hovorí Capcom potom, ako uvidel čísla za Dead Rising 2: Case Zero.
Po tom ako Capcom uvidel predajné čísla Dead Rising 2 Case Zero skonštatoval, že exkluzívny sťahovatelný obsah v takejto forme je najdynamickejšia predajná zbraň. Je to vraj efektívnejšie ako multimiliónová TV kampaň.
Je exkluzívny obsah, ktorý nebude v hre a hráči tak majú vyššiu motiváciu kúpiť si ho, zároveň s tým si hru aj vyskúšajú a zvýšia si chuť na samotný titul. Následne firma môže podľa záujmu a ohlasov efektívnejšie upravovať marketing samotnej hry.
Capcom teraz odhaduje, že aj ostatní vydavatelia budú nasledovať tento systém (EA niečo podobné už naznačovala). Ale Capcom nekončí pri prológu pred samotnou hrou, ale na aktuálnej TGS ohlásil aj sťahovatelný epilóg Case West, ktorý vyjde neskôr po vydaní hry. Znovu tak môže na hru nalákať ďalších hráčov a zároveň priláka aj hráčov, ktorí plný titul už prešli. Výhodou tohto štýlu sťahovatelného obsahu je, že je samostatný a teda zahrať/kúpiť si môže každý.
Pre nás bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa to bude pohybovať ďalej, tento model má určite niečo do seba a môže byť zaujímavejší ako samotné demá, aj keď sa zaň platí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 43
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38 zobraziť viac článkov >