Sťahovateľný obsah je najdynamickejšia zbraň |
Hovorí Capcom potom, ako uvidel čísla za Dead Rising 2: Case Zero.
Po tom ako Capcom uvidel predajné čísla Dead Rising 2 Case Zero skonštatoval, že exkluzívny sťahovatelný obsah v takejto forme je najdynamickejšia predajná zbraň. Je to vraj efektívnejšie ako multimiliónová TV kampaň.
Je exkluzívny obsah, ktorý nebude v hre a hráči tak majú vyššiu motiváciu kúpiť si ho, zároveň s tým si hru aj vyskúšajú a zvýšia si chuť na samotný titul. Následne firma môže podľa záujmu a ohlasov efektívnejšie upravovať marketing samotnej hry.
Capcom teraz odhaduje, že aj ostatní vydavatelia budú nasledovať tento systém (EA niečo podobné už naznačovala). Ale Capcom nekončí pri prológu pred samotnou hrou, ale na aktuálnej TGS ohlásil aj sťahovatelný epilóg Case West, ktorý vyjde neskôr po vydaní hry. Znovu tak môže na hru nalákať ďalších hráčov a zároveň priláka aj hráčov, ktorí plný titul už prešli. Výhodou tohto štýlu sťahovatelného obsahu je, že je samostatný a teda zahrať/kúpiť si môže každý.
Pre nás bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa to bude pohybovať ďalej, tento model má určite niečo do seba a môže byť zaujímavejší ako samotné demá, aj keď sa zaň platí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 74
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 126
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >