Čo sa bude odohrávať v kráteri? |
Dizajnér hry Krater priblížil postup a špecifiká post-apokalyptickej akčnej RPG.
Dizajnér hry Krater, Victor Magnuson z tímu Fatshark, odpovedal na otázky a podal informácie, týkajúce sa pripravovanej RPG. Magnuson už predtým vo video zázname o hre zbežne informoval a teraz sa podrobnejšie venoval vybraným aspektom.
Krater je post-apokalyptická RPG vnímaná pohľadom zhora a kombinuje prvky akčnej RPG s taktikou klasickýcch RTS starej školy ako je Syndicate. Bohatý svet hráči odkrývajú pri bádaní a výpravách. Dej sa odohráva v gigantickom kráteri, kde teraz leží mesto a tím dobrodruhov zvaných free-diggers sa predháňa v hľadaní zachovaných technológií a prechádza spleťou nekonečných chodieb, jaskýň a bunkrov. Hra sa odohráva vo futuristickom Švédsku, kde namiesto púští nájdete severské ihličnaté lesy a drevené domčeky.
V hre budete ovládať trojicu vojakov vybraných zo sortimentu postáv, ktoré sa objavujú počas progresu. Môžu mať niektoré zo štyroch povolaní. Bruiser je v prvej línii a spôsobuje veľké poškodenie nepriateľom, medikus lieči rany, regulator spomaľuje a ochromuje protivníkov a slayer je veľký ničiteľ. Avšak efekt postavy sa dá upravovať vylepšeniami a pomocou ability component systému.
Vylepšenia zvyšujú postavám štatistiky a určujú efekt činností od účinku poškodenia po regeneráciu úkonov. Systém komponentov schopností zas upravuje funkcie povolaní. Napríklad bruiser s liečivým komponentom si môže samostatne hojiť rany. Výber vhodných vylepšení a komponentov určuje celkový efekt, silné stránky aj slabiny postavy.
Po každom zasiahnutí v boji sa postave zvýši miera poškodenia. Systém poškodenia berie do úvahy rôzne zranenia. Napríklad zasiahnuté rameno uberie postave silu a zmenší účinok v kontaktnom boji. Otras zníži inteligenciu, čo má za následok pomalšiu regeneráciu aktívnych schopností. Ak má postava priveľa zranení, umiera a je natrvalo vyradená z hry. Preto je dôležité sledovať svoj tím a ranených vyliečiť u doktora.
Okrem permanentnej smrti sú aj ďalšie prvky, ktoré sú nemenné a trvalé. Permanentné sú voľby vylepšení a komponentov a hra sa ukladá automaticky a nie je možné ľubovolne uložiť a nahrať pozíciu a zmeniť už vykonané rozhodnutie, s ktorým nie ste spokojní.
Krater je naplánovaný na druhý štvrťrok 2012.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 321
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Fatshark Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|