Ďalšie detaily Tomb Raidera |
Niekoľko detailov k novému Tomb Raideru z nového čísla GameInformeru.
Keďže nový GameInformer pricestoval čitateľom trochu skôr ako sa čakalo, všetky veľké tituly boli predstavené predčasne. Nechýba tam Tomb Raider, ktorý síce už poznáme a vieme čo približne od neho čakať, ale časopis niektoré veci objasnil.
Hra už nebude lineárna skákačka, ale hráči budú mať možnosť zvoliť si svoju cestu a postup medzi lokalitami. Samotný príbeh je však lineárny a na určité miesta sa bude treba dostať ale medzitým bude hráč cítiť voľnosť.
Tomb Raider bude mať XP systém, pomocou ktorého budeme upgradovať možnosti postavy. Napríklad si budeme môcť upgradnúť množstvo šípov, ktoré Lara odnesie, alebo rýchlosť streľby šípov. XP budú dopĺňať suroviny, ktoré bude musieť Lara zbierať a získavať z nich sa budú dať vylepšovať zbrane. Upgrady sa budú dať aktivovať v základný kempoch, ktoré budeme postupne obsadzovať. Lara sa medzi nimi bude môcť rýchlo premiestňovať no na ostatné lokality bude musieť prejsť po svojich
Zo zaujímavostí budeme môcť Laru pri skokoch navažovať, rozhojdávať ju na lanách, chýbať nebudú quicktime scény, alebo sekvencie ktoré zažijeme len raz za hru a z ktorých získame ocenenie (zrejme XP body), ak ich urobíme správne. Autori v časopise spomenuli príklad zabitia vlka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Eidos / Code Design Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|