Ďalšie detaily Tomb Raidera |
Niekoľko detailov k novému Tomb Raideru z nového čísla GameInformeru.
Keďže nový GameInformer pricestoval čitateľom trochu skôr ako sa čakalo, všetky veľké tituly boli predstavené predčasne. Nechýba tam Tomb Raider, ktorý síce už poznáme a vieme čo približne od neho čakať, ale časopis niektoré veci objasnil.
Hra už nebude lineárna skákačka, ale hráči budú mať možnosť zvoliť si svoju cestu a postup medzi lokalitami. Samotný príbeh je však lineárny a na určité miesta sa bude treba dostať ale medzitým bude hráč cítiť voľnosť.
Tomb Raider bude mať XP systém, pomocou ktorého budeme upgradovať možnosti postavy. Napríklad si budeme môcť upgradnúť množstvo šípov, ktoré Lara odnesie, alebo rýchlosť streľby šípov. XP budú dopĺňať suroviny, ktoré bude musieť Lara zbierať a získavať z nich sa budú dať vylepšovať zbrane. Upgrady sa budú dať aktivovať v základný kempoch, ktoré budeme postupne obsadzovať. Lara sa medzi nimi bude môcť rýchlo premiestňovať no na ostatné lokality bude musieť prejsť po svojich
Zo zaujímavostí budeme môcť Laru pri skokoch navažovať, rozhojdávať ju na lanách, chýbať nebudú quicktime scény, alebo sekvencie ktoré zažijeme len raz za hru a z ktorých získame ocenenie (zrejme XP body), ak ich urobíme správne. Autori v časopise spomenuli príklad zabitia vlka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 260
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- Alza spustila nové mega zľavy 5
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 83
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Marcové hry 41
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Najvzácnejší koniec Avowed má len 0,2% hráčov na Steame 26
- Uvidíme novú Metro hru už v marci? 39 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Eidos / Code Design Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|