16-tlačidlový svietiaci herný ovládač |
Neobyčajná hra, v ktorej neviete, čo ktorý ovládací prvok vykonáva, vyžaduje bizarný svietiaci gamepad.
Keita Takahashi neuvažuje konvenčne. Jeho hry Katamari Damacy a Noby Noby Boy sú prinajmenšom pritiahnuté za vlasy. Navzdory použitým streleným nápadom fungujú a dokážu paralyzovať na dlhé hodiny rovnako ako ktorákoľvek iná hra, ktorá vám nepripadá čudná.
Keď ho oslovíte, aby vytvoril párty hru, nemôžete čakať nič obyčajné. A Tenya Wanya Teens neobyčajnou je.
Hra bola vyrobená na objednávku britskej spoločnosti The Wild Rumpus, je určená pre dvoch hráčov a vyžaduje špeciálny joystick so 16 podsvietenými tlačidlami, ktorými ovládate postavičku na obrazovke. A čo je vašou úlohou? Nezosmiešniť sa pred priateľkou nevhodnou činnosťou, napríklad močením, keď sa od vás vyžaduje, aby si postava vyčistila zuby.
Tenya Wanya Teens je celá o mačkaní tlačidiel, vznikla ako odpoveď na posadnutosť detí všetkým, čo sa dá stláčať. Takahashi však k dizajnu nepristupoval tradične, po stisku tlačidla sa objavujú nečakané výsledky, nikdy neviete, čo ktoré tlačidlo vykonáva. A keby ste sa to náhodou naučili, zmení sa ich farba a môžete ich začať memorovať od začiatku.
Podľa Edge hudbu má v Tenya Wanya Teens na svedomí Takahashiho manželka Asuka Sakai, ktorá sa takisto podpísala pod to, ako zvučia Katamari Damacy či Ridge Racer.
Tenya Wanya Teens sa objavila na GDC vo funčknom prototype, ktorý by radi autori pretavili do hry distribuovanej na Xbox Live Arcade. Otázkou však zostáva, ako si poradia s výrobou 16 tlačidlového ovládača. Nahradiť by ho eventuálne mohli tablety.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 321
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >