Týždenník - Disney zatvoril LucasArts |
Tento týždeň poznamenala tragická udalosť a to zatvorenie brán LucasArts štúdia, celé to dopĺňala Veľká noc, prvý apríl, ale aj náznaky Projektu Titan od Blizzardu a nové detaily z Thief titulu.
Tento týždeň poznamenala tragická udalosť a to zatvorenie brán LucasArts štúdia, celé to dopĺňala Veľká noc, prvý apríl ale aj náznaky Projektu Titan od Blizzardu a nové detaily z Thief titulu.
LucasArts skončil svoju púť po 31 rokoch po tom, ako ho Disney zatvoril. Z tých 31 rokov minimálne 20 rokov robili skutočne kvalitné hry, ich adventúry sú legendárne a ich Star Wars séria má svoje pevné miesto medzi akčnými hrami. Posledné roky však už firma vyšla z formy a v aktuálnej generácii sa vôbec nechytili. Star Wars 1313 však bol veľmi nádejným projektom a mohol byť tým projektom, ktorý by firmu znovu naštartoval. To sa však už nestane, minimálne nie od Lucasu. Je tam možnosť licencovania projektu, ale žiaľ nádej je malá.
Z menších noviniek sme dostali záber boxartu GTA V, ukázané boli zábery z Far Cry 3 Blood Dragon, ktorý vyzerá ako retro virtuálna realita úplne nesúvisiaca s pôvodným príbehom, ale napriek tomu môže byť titul zaujímavý. Mimo toho sme sa viac dozvedeli aj o Projekte Titan, zatiaľ neoficiálne, ale vyzerá, že Blizzard v ňom plánuje ponúknuť cestovanie časom do dôb, keď na Zemi vládli Titáni a bohovia. Z hardvéru to celé doplnil Intel, ktorý pripravuje nové funkcie pre svoje integrované grafické čipy a bude sa chcieť vyrovnať konkurentom aspoň v APU oblasti. Nakoniec Last of Us nám ukázal necenzúrovaný trailer:
Z článkov sme priniesli preview na Warface, recenziu na najzaujímavejšiu Wii U hru doteraz - Lego City Undercover, na PC sa vrátila Trials séria v Evolution Gold edícii a pozreli sme sa aj na online spracovanie Neverwinter značky. Mimo toho nechýbali aprílové žartíky a pri príležitosti Veľkej noci sme si pozreli aj 15 videoherných easter eggov. K tomu sme včera spustili netradičnú súťaž o Wii U.
Thief konečne ponúkol nové informácie a vyzerá, že sa máme na čo tešiť. Síce je hra len na starom Unreal Engine 3, ale podľa záberov vyzerá pôsobivo. Ponúkne otvorené levely s výberom prístupu k cieľom, rozmanité stealth prvky, konzistentnú AI a hlavne mesto, ktoré bude hlavnou postavou hry.
Na pozadí bežných informácií sa rozpútal boj o neopotvrdené informácie, konkrétne išlo o vyjadrenie Always On, kde kreatívny riaditeľ z Microsoftu nevedel, čo proti nemu ľudia majú, internet to pochopil úplne zvláštne ako nutný Always Online a začal nerd rage, na ktorý Microsoft odpovedal, že oficiálne informácie ešte len prídu. Viac menej celé je to tým, že Microsoft dlho vyčkáva s ohlásením Xbox720, publikum sa nevie dočkať a tak siahne po každom náznaku informácie a pochopí ju ako potrebuje. Always On sa zmenilo na Online hlavne pre neustále skloňovanie online ochrany, na ktorej podľa leakov fungujú aktuálne devkity konzoly.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185 zobraziť viac článkov >