Deathfire má byť dobrodružnou a nebezpečnou RPG |
Guido Hankel, známy vďaka RPG Planescape Torment, pripravuje novú ambicióznu hru na hrdinov.
Guido Henkel, ktorý mal prsty v klasike Planescape: Torment a jeho maskovaná tvár sa objavila aj na obale, pripravuje novú RPG, Deathfire.
Má to byť RPG v reálnom čase z pohľadu prvej osoby, založená na skupine a s dôrazom na príbeh. Namiesto otvoreného sveta uprednostní lineárny postup a inšpiráciou sú tituly Dungeon Master, Wizardry a Legend of Grimrock.
Súčasťou majú byť prvky, ktoré sú v bežných hrách iba načrtnuté,ale nie naplno využité. Príkladom je zemetrasenie, ktoré sa v bežných hrách prejaví len roztrasenou obrazovkou, ale v Deathfire to bude významnejšia udalosť. Pri trasení sa začnú uvoľňovať kamene, dvíhať kúdoly prachu a zo stropu padať úlomky. Postavy, na základe svojich štatistík,na to zareagujú prejavmi nesúhlasu a strachu, alebo naopak poženú ostatných, aby rýchlo napredovali ďalej. Cieľom je priniesť plnohodnotný zážitok, ktorý bude nebezpečný a dobrodružný.
Henkel už načrtol generovanie postáv v hre, kde bude na výber šesť rás (trpaslík, snežný elf, lesný elf, človek, hobit a tark) a osem povolaní (bojovník, križiak, skaut, tieňový tanečník, šaman, driod, čarodejník, kúzelník). Kombinácia rasy a povolania ovplyvní atribúty postavy ako je sila, šikovnosť, či charizma. Budú aj triedy zbraní, s ktorými môže postava lepšie alebo horšie manipulovať. Ďalší vplyv bude mať 34 charakterových čŕt rozložených do skupín ako sú odolnosti, telesné schopnosti, rýchlosť, prírodné danosti, remeselná výroba a mentálne schopnosti. Počíta sa aj s magickými schopnosťami. Zaujímavosťou budú negatívne atribúty, ktoré dotvoria osobnosť hrdinov a sem patrí náladovosť, strach z výšok, lakomosť, pesimizmus alebo arachnofóbia.
Deathfire bude fungovať na Unreal engine a snáď dopadne lepšie, ako Henkelov predošlý projekt Thorwalla, ktorý požadoval rovný milión dolárov v Kickstarteri, ale nedokázal získať ani 50 000. Držíme palce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
Vývoj: G3 Studios Štýl: RPG | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|