Deathfire má byť dobrodružnou a nebezpečnou RPG

Guido Hankel, známy vďaka RPG Planescape Torment, pripravuje novú ambicióznu hru na hrdinov.

pridal uni 18.4.2013 o 15:32 pod hry
Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG

HRY > NOVINKY >

Guido Henkel, ktorý mal prsty v klasike Planescape: Torment a jeho maskovaná tvár sa objavila aj na obale, pripravuje novú RPG, Deathfire.

Má to byť RPG v reálnom čase z pohľadu prvej osoby, založená na skupine a s dôrazom na príbeh. Namiesto otvoreného sveta uprednostní lineárny postup a inšpiráciou sú tituly Dungeon Master, Wizardry a Legend of Grimrock.

Súčasťou majú byť prvky, ktoré sú v bežných hrách iba načrtnuté,ale nie naplno využité. Príkladom je zemetrasenie, ktoré sa v bežných hrách prejaví len roztrasenou obrazovkou, ale v Deathfire to bude významnejšia udalosť. Pri trasení sa začnú uvoľňovať kamene, dvíhať kúdoly prachu a zo stropu padať úlomky. Postavy, na základe svojich štatistík,na to zareagujú prejavmi nesúhlasu a strachu, alebo naopak poženú ostatných, aby rýchlo napredovali ďalej. Cieľom je priniesť plnohodnotný zážitok, ktorý bude nebezpečný a dobrodružný.

Henkel už načrtol generovanie postáv v hre, kde bude na výber šesť rás (trpaslík, snežný elf, lesný elf, človek, hobit a tark) a osem povolaní (bojovník, križiak, skaut, tieňový tanečník, šaman, driod, čarodejník, kúzelník). Kombinácia rasy a povolania ovplyvní atribúty postavy ako je sila, šikovnosť, či charizma. Budú aj triedy zbraní, s ktorými môže postava lepšie alebo horšie manipulovať. Ďalší vplyv bude mať 34 charakterových čŕt rozložených do skupín ako sú odolnosti, telesné schopnosti, rýchlosť, prírodné danosti, remeselná výroba a mentálne schopnosti. Počíta sa aj s magickými schopnosťami. Zaujímavosťou budú negatívne atribúty, ktoré dotvoria osobnosť hrdinov a sem patrí náladovosť, strach z výšok, lakomosť, pesimizmus alebo arachnofóbia.

Deathfire bude fungovať na Unreal engine a snáď dopadne lepšie, ako Henkelov predošlý projekt Thorwalla, ktorý požadoval rovný milión dolárov v Kickstarteri, ale nedokázal  získať ani 50 000. Držíme palce.





Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG  Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG  Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG
Páči sa mi!






Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG

Vývoj: G3 Studios
Štýl: RPG
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Red dead online error (2)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či nemáte niekt...
|Skladací alebo pevný herný sto... (4)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Steam deck - nonsteam games se... (5)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29404)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk