Dnes padlo informačné embargo na ďalší next-gen titul - The Order 1886 |
Ready at Dawn pod patronátom Sony zverejnilo obrázky, gameplay video, oficiálne informácie a o svoje dojmy sa už podelili aj šťastlivci, ktorí sa minulý rok zúčastnili prezentácie 10-minútového dema.
Ako sa blíži druhá vlna next-gen titulov, padajú jeden za druhým aj informačné embargá. Dnes sme sa dočkali nových informácií, obrázkov aj gameplay videí z jedného z najočakávanejších titulov tohto roka - The Order: 1886.
Zopakujme si, ide o third-person shooter akčnú adventúru s pokročilým cover systémom (v štýle Gears of War), vyvíjanú štúdiom Ready at Dawn exkluzívne pre PlayStation 4. V bojoch uprostred alternatívneho Londýna, využijete pestrú paletu exotických zbraní. Samotný bojový systém je založený na Quick time eventoch, ktoré akciu v správny moment zmrazia a umožnia vám dramaticky zmeniť priebeh celého súboja.
Ready at Dawn bolo doteraz známe hlavne svojou tvorbou pre handheld PSP. Od Sony však dostalo dostatok času, pripraviť sa na novú generáciu veľkých konzol. Štúdio si v pokoji pripravilo Ready at Dawn Engine 4.0 a doteraz hráčom prezentovalo hlavne pokročilú fyziku, realisticky spracované londýnske prostredie a pokročilé svetelné efekty. Autori mieria na 30 FPS pri ale pri zúženom rozlíšení na 1920x800 ktorým chcú dosiahnuť filmový zážitok. Uvažovali aj o 1920x1080, pri ňom by však museli vynechať antialiasing.
Počas singleplayer hrania sa postupne ocitnete v koži štyroch protagonistov, o ktorých toho ale zatiaľ veľa nevieme. Jedným zo štvorice bude skúsený Galahad a ďalším mladý Lafayette. Celá štvorica sa pritom bude honosiť rytierskymi titulmi. Hra nebude obsahovať co-op, ani iný režim pre viac hráčov. The Order: 1886 sa zameria na príbeh svojich štyroch hlavných postáv a tomu sa podriadil aj herný svet. Titul sa nevezie na módnej open-world vlne a príbeh je striktne rozdelený do lineárnych úrovní.
Odmenou za isté obmedzenia však hráčom bude príležitosť sledovať, ako sa vietor pohráva s kabátom aj vlasmi hlavnej postavy, ako guľky prechádzajú mäkkými materiálmi a zavrtávajú sa do stien okolitých budov, či ako sa slnko pohráva s londýnskou hmlou. Ready at Dawn si tiež dali záležať na animáciách postáv. Namiesto nezmyselne pobehujúcich postáv, bezprizorne vrážajúcich do nábytku, ponúkne next-gen titul prepracované animácie a postavy prispôsobujúce svoj pohyb okolitým objektom.
Avšak napriek peknému konceptu a vizuálu, redaktori niektorých webov boli trocha zmätený z toho , čo mali možnosť počas prezentácie 10-minútového dema koncom minulého roka vidieť. Špeciálne IGN sa tejto problematike výraznejšie venovalo. Ako prvé si všimli prudké prepady FPS a evidentné "lagovanie". Hra tiež trpí častými náhlymi a seknutými prechodmi medzi scénami a v poriadku nebola ani audio stránka hry. Autori síce majú ešte čas, ale je otázne či to stihne neskúsené štúdio doladiť na vydanie na tento rok. Presnejší dátum vydania zatiaľ Sony neurčilo.
Autori hovoria, že na hre pracujú už od roku 2010, ale tím začal dávať dokopy nápady dokonca už v roku 2006. Dodávajú, že budujú novú značku, ktorá neostane len pri jednej hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 291
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Ready at Dawn Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|