Cauldron dnes oslavuje 18. narodeniny |
Dnes je to už 18 rokov od založenia zrejme najproduktívnejšieho slovenského herného štúdia - Cauldron.
Dnes je to už 18 rokov od založenia zrejme najproduktívnejšieho slovenského herného štúdia - Cauldron. Firma to zverejnila na svojej facebookovej stránke a doplnila, že za ten čas vytvorili 19 hier a prešli logickými, strategickými, RPG, cez Kinect tituly až po akčné FPS. Popritom vytvorili 5 herných enginov a pracovali na hrách pre 9 rôznych platforiem. Skutočne pestrá história.
Ak by vás zaujímali samotné tituly tak, 18 z nich majú na oficiálnej stránke a sú to:
Quadrax (1996)
Spellcross (1997)
Battle Isle: The Andosia War (2000)
Chaser (2003) (recenzia 8.4)
Conan (2004) (recenzia 7)
Knights of the Temple II (2005) (recenzia 7)
Gene Troopers (2005) (recenzia 5.7)
The History Channel: Civil War – A Nation Divided (2006)
The History Channel: Battle for the Pacific (2007)
Soldier of Fortune: Payback (2007) (recenzia 5)
History Civil War: Secret Missions (2008)
Secret Service (2008)
Cabela's Big Game Hunter 2010 (2009)
Jurassic: The Hunted (2009)
Cabela's Dangerous Hunts 2011 (2010) (recenzia 7.0)
Cabela's Big Game Hunter 2012 (2011)
Cabela's Adventure Camp (2011)
Cabela's Dangerous Hunts 2013 (2012) (recenzia 5.0)
Najvýraznejšími titulmi firmy sú u nás určite SpellCross a Chaser, následne už veľa robili pre Activision, čo malo dopad na kvalitu a aj jednostranné zameranie titulov. Pracovali pre neho prakticky až do minulého roka, kedy firma prepustila zamestnancov a skončila s vývojom konzolových titulov. Aktuálne sa orientuje na vývoj mobilných hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 280
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >