Superhot pre Oculus Rift na E3 zaujal |
Po dohraní krátkej úrovne v unikátnej poľskej hre SuperHot sa najčastejšie skloňovali slová Matrix a Neo.
Že sa na E3 roka 2014 objavia aj VR headsety Morpheus a Oculus Rift a získajú si značnú pozornosť návštevníkov bolo vopred pevne dané. Že sa ale spolu s nimi do centra pozornosti dostane ale drobná indie hra Superhot je veľkým prekvapením. Hra je v podstate postavená na jedinom nápade - nechať čas nech sa prispôsobí hráčovi. Nenápadná FPS umožňujúca hráčom kľučkovať pomedzi letiace guľky si pozornosť hráčov vyslúžila, už keď sa predviedla na bežných monitoroch. Na E3 si ju však novinári užívajú spolu s Oculus Riftom a nešetria slovami chvály.
Oculus hráčom umožňuje aby sa pred guľkami uhýbali "vlastným telom" a čo viac, letiace strely sa nestrácajú kdesi na okraji monitora. Namiesto toho môže hráč pootočiť hlavou a pozrieť sa ako guľka pomaly letí pár centimetrov od jeho očí. Hra tak stráca charakter FPS s puzzle prvkami a pôsobí skôr ako hra na superhrdinu. Je logické, že uhýbanie sa lietajúcim guľkám a hrátky s časom mnoho ľudí vrátili do roku 1999 a slávnych scén z prvého Matrixu. Ukazuje sa tiež silný potenciál pre hry z univerz DC Comics a Marvel. Napríklad taký Flash by bol na podobný štýl hry ako stvorený.
Ďalším zaujímavým titulom, ktorý sa na E3 ukázal v kombinácií s Oculusom, je EVE: Valkyrie, arkádový simulátor vesmírnych bojov a spin-off obľúbeného EVE Online. Na takýto typ hry sú však VR zariadenia ako stvorené, kladné reakcie teda nie sú prekvapením.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >