BioWare zverejnilo množstvo detailov z Dragon Age: Inquisition |
Minulosť inkvizítorov, počet voliteľných hlasov, vedľajšie úlohy, romantické vzťahy i chlpy na hrudi.
Najdôležitejší ľudia projektu Dragon Age: Inquisition sa posadili za jeden stôl a zodpovedali množstvo z pálčivých otázok nedočkavých fanúšikov DA série.
BioWare sa opäť pokúsi uspieť s jednoduchým systémom komunikácie známym zo série Mass Effect i Dragon Age 2. V príbehu sa tak zasa raz budeme posúvať čierno-bielymi, resp. modro-červenými voľbami. Dialógy mimo hlavnú dejovú líniu môžu ponúknuť viac možností.
V súlade s open-world módou bude svet DA: Inquisition väčší než svety predchádzajúcich dielov. Autori však myslia aj na hráčov, ktorým tento štýl nesedí a pripravujú prehľadnú mini-mapu, ktorá im vždy pomôže nájsť správny smer k splneniu tej či onej úlohy. Vedľajšie questy sa budú zväčša venovať inkvizícii a zväčšovaniu jej moci, aby tak boli aspoň čiastočne prepojené s príbehom. Nebudú chýbať rébusy ani puzzle úlohy.
Vývojári z BioWare sa už podelili aj o prvé informácie o hrateľných charakteroch. Ľudský inkvizítor bude, rovnako ako v Origins, buď mág alebo šľachtic. Trpasličí inkvizítori budú, ako sa očakávalo, "povrchoví trpaslíci". U spoločníkov bol prepracovaný aj systém vernosti. Už nie je možné zahŕňať spoločníkov darmi a ignorovať ich túžby. Väčší dôraz sa bude klásť na pomoc s dosiahnutím ich osobných cieľov, ak ich ale sklamete, môžu odísť. K veľkému RPG so spoločníkmi patria aj viac-či menej romantické vzťahy. BioWare tak pripravuje presne 8 možných vzťahov, 2 obmedzené výberom rasy, nie všetky sa ale budú týkať spoločníkov. Do príbehu sa vracajú viac i menej významné známe tváre, samozrejme iba tie, ktorým to dovoľuje príbeh jednotlivých dielov.
Úprava charakterov dostane v DA: Inquisition viac priestoru než v predchádzajúcich hrách. BioWare sa zaoberá aj drobnosťami ako úpravy pier a počet účesov. Nebude sa však dať meniť typ postavy, ale vývojári sú na nový editor postáv tak hrdí, že ho asi ukážu ešte pred vydaním. Ku každému pohlaviu sú priradené dva rôzne hlasy - americký a britský. Kalkulačka tvrdí, že dokopy budú teda v hre 4 hlasy hlavných postáv. Amerického inkvizítora nadabuje Jon Curry, ktorého hlas si možno budete pamätať ako hlas Zevrana z DA: Origins aj druhého dielu.
Ďalšie zaujímavé info:
- Qunari majú upraviteľnú veľkosť i tvar rohov. Nenosia helmy, dostanú niečo iné.
- Brnenie po dosiahnutí nového gearu mení farbu.
- Aj mágovia môžu nosiť určitý typ ťažkého brnenia.
- Nedá sa upravovať ochlpenie na hrudi.
Dragon Age: Inquisition si nezahráte skôr než 7. októbra, kedy sa naraz otvoria brány pre majiteľov PS3, PS4, PC, Xbox 360 i Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 62
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|