Cliff Bleszinski sa raduje z návratu na PC |
Jeho nová strieľačka BlueStreak bude PC only a plne využije možnosti kombinácie myšky a klávesnice.
Začiatkom mesiaca sme informovali o návrate Cliffa Bleszinskeho na videohernú scénu. Bývalý dizajnový riaditeľ Epic Games, ktorého preslávili hlavne strieľačky Unreal Tournament a Gears of War, sa však nevracia k svojmu bývalému zamestnávateľovi ani do iného veľkého štúdia. Založil si malé štúdio s veľkým menom - Boss Key Productions a na čele 10 až 20 členného tímu pripraví arénovú sci-fi strieľačku BlueStreak. Po ďalšie správy zašiel za Bleszinským PC Gamer a prvá otázka teda pochopiteľne znela: „Čo je na PC hraní najlepšie?“
„A čo nie je? Ak chcete prvotriedny zážitok, kúpite si hi-end PC. Ak chcete ísť s väčšinou Twitch streamerov a youtuberov, tiež idete na PC.“
Bleszinsky ďalej síce upozornil, že proti konzolám v podstate nič nemá, no ak chce maximalizovať silné stránky nového titulu, musí sa zamerať na jednu platformu a to bude PC. Pri free to play arénovej strieľačke nie je voľba PC veľkým prekvapením. Hra sa teda pokúsi dostať maximum z presnosti a rýchlosti kombinácie myšky a klávesnice.
Jedno aj druhé využijú hráči v stredne veľkých arénach. Bleszinsky totiž nie je fanúšikom sniperiek a camperov a nechce, aby v jeho hre tento typ hráčov kazil ostatným zábavu. Aréna teda nesmie byť príliš veľká a nesmú tam byť veľké otvorené priestranstvá. No tunelové akcie tiež nedokážu hráčov zabaviť nadlho, takže správnou je pre Bleszinskeho jedine zlatá stredná cesta. A prečo bude hra zasadená do sci-fi prostredia?
„Mnohí ľudia, vrátane autorov Advanced Warfare, si už uvedomujú, že možnosti obyčajného vojaka sú veľmi obmedzené. Môže behať, prikrčiť sa, skočiť... V sci-fi sa toho dá vymyslieť oveľa viac, máte rôzne vylepšenia, zrýchlenia, jetpacky a mnoho ďalších vecí. To je zároveň ďalší dôvod, prečo ísť na PC. Na konzolách sa vždy obávate o možnosti páčiek na controlleroch. Sú príliš pomalé a keď sa jeden hráč dostane nad druhého, môže sa ten dole cítiť dosť zmätený.“
Slávny vývojár nechcel o svojej hre prezradiť omnoho viac no samozrejme potvrdil spoluprácu s komunitou a podporu módov. Na poli získavania skillu a free to play prístupu sa nechal inšpirovať Dotou a v oblasti moderného, skutočne trojrozmerného bojiska si jeho úctu zaslúžil Titanfall.
A slová na rozlúčku?
„Je super byť späť na PC.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: Nexon / Boss Key Productions Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|