Dragon Age: Inquisition predstavuje Skyhold |
Nervové centrum Inkvizície sa pokúsi napodobniť Shepardovu loď Normandy z Mass Effect univerza, bude však väčšie.
Dragon Age: Inquisition je jednou z najočakávanejších RPG tohto roka a vďaka popularite predchádzajúcich dvoch dielov, známym postavám a množstvu herného obsahu nás BioWare môže s novým prírastkom oboznamovať pekne kúsok po kúsku. Inquisition bude poháňaný Frostbite 3 enginom a vývojári už vylaďujú podporu technológie Mantle. Deväť inkvizítorových spoločníkov sme si predstavili nedávno, no PC Gamer zverejnil viac o otvorenom svete, lokalitách i hrateľnosti.
Hrateľnosť
V novom Dragon Age budeme naprieč krajinou rozširovať moc Inkvizície. Po "vyčistení" určitej lokality sa otvorí možnosť zriadiť v nej tábor a získať tak prístup k službám skautov a ďalšie výhody. Centrálna časť mapy bude asi uzamknutá a otvorí sa až po získaní zvyšku mapy. Nervovým centrom Inkvizície bude naše sídlo nazvané Skyhold a odtiaľto sa budú riadiť aj operácie a výpravy do regiónov. Niektoré lokality sa budú dať získať okamžite, čím autori asi myslia pekne z očí do očí. Pri získavaní iných území ale nájdu uplatnenie radcovia/agenti. Obsadené územia neznamenajú len viac moci a korisť v podobe nových agentov či zlata, ale aj "vplyv". No a vďaka vplyvu zasa získame perky, ktoré sa delia do 4 kategórií: Forces, Secrets, Connections a Inquisition. V závislosti na dosiahnutých úspechoch sa bude meniť aj Skyhold, nie však v zmysle úprav dekorácií. Tie budú totiž upraviteľné priamo z herného menu, kde nájdeme všetko od úpravy trónu cez vlajky a heraldické znaky na závesoch až po rôzne tvary okien.
Špeciálna pozornosť bola venovaná príprave súbojov s drakmi. Každý drak bude mať vlastnú osobnosť a v súboji pribudne taktická možnosť postupne im odsekávať končatiny, namiesto toho, aby sme im išli rovno po krku.
Lokality
Dales Highlands - oblasť zasiahnutá tajomnou fujavicou, čo je zrejme práca Červených templárov.
Ferelden Bogs - proste močiare plné nemŕtvych.
Exalted Plains - trávnatý kraj s veľkým množstvom opustených pevností.
Still Ruins - staré rozpadávajúce sa chrámy, ktoré sa len tak hemžia kultistami a démonmi.
No a samozrejme hrad Skyhold, ktorý hráčom pravdepodobne poslúži podobne ako loď Normandy z univerza Mass Effect, akurát že bude väčšia. Okrem oddychujúcich postáv tu nájdeme aj hostinec, stajne, nádvorie, kuchyňu, podzemné väzenie a veľkú strategickú mapu (war table).
Ďalšie
- objaví sa anti-magická substancia "red lyrium", čiže opak modrého lýria
- viac open-world poňatie titulu znamená, že časť príbehu odohrávajúcu sa vo vedľajších úlohách si vytvoríme a domyslíme sami
- z pozície vrchného inkvizítora preberáme aj súdnu moc nad NPC postavami, rozsudky dôležitých sporov budú mať svoje následky
- zakončenie príbehu by malo byť "uspokojivé", ale zároveň chcú svet zanechať v pomerne nestabilnej situácii, asi kvôli priestoru na vydávanie DLC. Otázna je teda možnosť pokračovať v hraní aj po ukončení hlavnej dejovej línie
- nie všetkých potencionálnych spoločníkov musíme prijať do partie a väčšinu z nich môžeme kedykoľvek vyhodiť
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze pokračuje 123
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 54
- RECENZIA: Metro Awakening 51
- Rusi platia za negatívne recenzie Stalkera 2 na Steame 104
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 33
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 57
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 19
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 147
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 137 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|