Bloodborne s novou sériou obrázkov a informáciami o bojovom systéme |
Celkom osemnásť nových obrázkov vo vysokom rozlíšení ukazujú rozmanité prostredia temného sveta Yharnam
Jeden z najviac očakávaných titulov na Sony konferencii na GamesCome bol jednoznačne Bloodborne, z ktorého boli po júnovom oznámení prvýkrát zverejnené aj gameplay zábery oficiálnou cestou. Tie neoficiálne sme totiž mohli vidieť ešte počas E3, kedy sa dostali na internet nie moc kvalitné nahrávky z prezentovanej verzie za zatvorenými dverami.
Hneď po oznámení na E3 sme sa dozvedeli množstvo informácií o tom, kde sa bude hra odohrávať, akí nepriatelia sa nám postavia do cesty a taktiež prišlo aj na priblíženie súbojového systému. Autori však práve počas GamesComu priniesli ohľadom tohto veľmi dôležitého prvku aj ďalšie detaily. Rovnako ako v Demon's Souls, aj v Bloodborne bude hráč odmenený pocitom úspechu za každého zdolaného protivníka, no to nebude všetko. S Bloodborne chcú autori túto vlastnosť posunúť na nový level, vďaka čomu sa vám, podla ich slov, začnú potiť dlane hneď po tom, čo chytíte ovládač do rúk.
Bojový systém v Bloodborne vyžaduje omnoho viac aktivity a útočnej taktiky. Už sa totiž nebudete skrývať za veľkým štítom a čakať na vašu šancu zasiahnuť nepriateľa. Nepriatelia sú rýchlejší a viac agresívni, pričom budete časom čeliť aj viacerým nepriateľom súčasne. Nejde ale o žiadnu hack-and-slash hru, ale o akčné RPG s dôrazom na stratégiu a taktizovanie. Do hry taktiež zakomponovali celkom nový Regain System, ktorý bude odmeňovať hráčov za väčšie riskovanie, správne rozhodovanie a dobrú stratégiu. Regain System umožní hráčom v krátkom čase obnovovať zdravie zabíjaním nepriateľov. Alebo lepšie povedané - Regain System umožní hráčom všetku negatívnu energiu, ktorú cítili z každého zásahu nasmerovať na nepriateľa a získať tak späť stratené zdravie.
Množstvo zdravia, ktoré bude možné obnoviť je však limitované a na obrazovke bude vyznačené žltou farbou. Časom sa pochopiteľne bude skracovať. Autori sú taktiež hrdí na dizajn zbraní, pripomínajúc gotický štýl z 19. storočia. Súčasťou budú strelné zbrane ako napríklad brokovnica - mušketa. Vďaka nej je možné zasiahnuť hneď niekoľko vzdialených nepriateľov súčasne, pričom na krátke vzdialenosti dokáže spraviť masívne škody.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 343
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCE / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|