Pokračovanie Watch Dogs prejde radikálnymi zmenami |
Podľa všetkého to vyzerá tak, že sa vývojári chcú poučiť z chýb v prvom diely a hľadajú spôsob, ako sa im v budúcnosti vyhnúť.
Viceprezident Ubisoft Montreal, Lionel Raynaud, sa v rozhovore pre portál CVG rozpovedal o budúcnosti Watch Dogs série a o chybách v prvom diely. Po prvom videu, ktoré bolo prezentované na E3 sa hra dostala do povedomia hráčov takmer okamžite a šírila sa naozaj rýchlo. Watch Dogs však zaujal nie len grafickým spracovaním, ale tiež s celkovým nápadom a víziou vývojárov vytvoriť niečo naozaj veľké. Svoje urobil aj následný marketing, no po vydaní hry prišlo menšie či väčšie sklamanie. Watchdogs sa vôbec nepodobal na pôvodné prezentované demo a navyše mal množstvo chýb a nedostatkov. Raynaud hneď v rozhovore prirovnal reakciu hráčov na Watch Dogs k reakciám na prvú hru zo série Assassin's Creed:
"Mali sme množstvo chýb po stránke hrateľnosti, kedy sa veľmi často opakovali rovnaké úlohy a proste ste z hry cítili, že to bol taký prvý pokus. Vtedy tam bol jasný potenciál, ale nebolo by jednoduché vedieť, že sa z toho stane taká veľká značka, akou je Assassin's Creed teraz. No a toto isté sa deje s Watch Dogs. Bolo obtiažne vytvoriť všetko tak, ako byť malo. To je aj dôvod, prečo sme si zobrali na vývoj viac času. Tento čas bol jednoznačne prospešný - vďaka nemu sme mohli vydať hru bez kompromisov a urobiť všetko čo sme chceli. Taktiež sme si nechali do pokračovania tie časti, ktoré sa nám zdali, že nezapadajú do prvého dielu"
Nakoniec teda povedal pár slov o chybách a prisľúbil, že ich odstránia "radikálnym" spôsobom, čím potešia hráčov. Taktiež priznal, že ich ambícia spraviť hru menej naskriptovanú je pomerne vysoká a potrebovali by jeden tím pre vytváranie technológií, ktoré pre prvú hru nemali. Rovnako sa však zameriavajú aj na funkcie a vlastnosti, ktoré fungujú a chcú ich ešte vylepšiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|