Assassin's Creed Unity má byť po grafickej a technickej stránke prelom v sérii |
Jeffrey Spicer, výrobný riaditeľ Assassin's Creed Unity sa v rozhovore so serverom Develop rozrozprával o pokroku, ktorý mohli spraviť vďaka posunu na novú generáciu konzol.
Assassin’s Creed Unity je prvou hrou zo série, ktorá je vyvíjaná primárne na novú generáciu konzol. S Assassin's Creed IV: Black Flag si mohli v Ubisofte vyskúšať novú architektúru a zoznámiť sa tak s ich hardvérom, no pravý pokrok môžeme očakávať až s Assassin's Creed Unity. Čo sa teda vývojárom v Ubisofte podarilo v skutočnosti na nových konzolách dosiahnuť sa rozpovedal výrobný riaditeľ efektov a postáv, Jeffrey Spicer, v rozhovore pre server server Develop.
Príbeh Assassin's Creed Unity je zasadený do 18. storočia vo Francúzsku. Ide o obdobie, kedy to v uliciach neprekvitalo čistotou a všetky tieto detaily sa snažili preniesť aj do hry. Vyššia kapacita pamäte a celkový výkon oboch konzol im umožnil vytvoriť omnoho bohatšie efekty. Ako sme už mohli vidieť na rôznych videách, dav ľudí je jednoznačne najväčší, aký sme mohli v tejto sérii vidieť. Nezostalo to však iba pri počte postáv a zlepšenie nastalo aj po stránke ich spracovania:
"Spravili sme prelom v skenovaní tvárí, shaderov pokožky, vlhkosti očí - všetko toto sa spája do jedného celku a vytvára omnoho uveriteľnejšie a realistickejšie postavy, ktoré vás vtiahnu do príbehu. Budete ich vidieť ako skutočných ľudí, skutočne postavy, so skutočnými príbehmi, čo vám pomôže ponoriť sa do herného sveta"
Modely postáv majú množstvo detailov a ich tvorcovia musia pracovať ako módni návrhári: "Namiesto modelovania jedného 3D objektu, modelujú jednotlivé časti. Potom ich pospájajú do kopy, pričom každá jedna časť má svoju vlastnú váhu. Každý jeden švík má rôznu hmotnosť. Túto technológiu voláme "soft cloth" a boli sme s ňou schopní urobiť množstvo vecí. Aplikovali sme na oblečenie reálnu fyziku, aby vyzeralo ako skutočné a reagovalo na herný svet."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|