Vývojár Assassins Creed Unity otvorene o rozlíšení - 1080p by PS4 nezvládlo |
Jeden z vývojárov Ubisoftu sa otvorene rozpovedal o aktuálnej diskusii k 900p rozlíšeniu v Assassns Creed Unity.
Jeden z vývojárov Ubisoftu sa otvorene rozpovedal o aktuálnej diskusii k 900p rozlíšeniu v Assassins Creed Unity.
Hovorí, že dostať rozlíšenie už na 900p bola, slušne povedané, makačka. Hra je tak veľká, že im trvalo mesiace, aby ju dostali na 720p a 30 fps. Pre zaujímavosť, pred deviatimi mesiacmi im išla len 9 fps a do finálnej podoby 900p a 30 fps ju dosiahli len pred pár týždňami. PS4 by jednoducho ich hru neutiahla v 1080p a 30 fps, nech si už hovorí kto chce čo chce, či už ľudia, Sony alebo Microsoft.
Hovorí, že síce majú zmluvu s Microsoftom a určite nechcú, aby kvôli rozlíšeniu ľudia bojovali, ale vďaka už dvom uvoľneniam procesora v Xboxe má hra na oboch konzolách rozdiel len 1 alebo 2 fps.
Vývojový tím je hrdý na výkon na každej konzole. Dodáva, že je síce ľahké na konzole vykresliť obraz, ale problém je dokázať, aby všetko ostatné v hre fungovalo na rovnakom výkone ako grafika. Konkrétne všetok ten obsah a NPC postavy. Unity je šialene optimalizované na to, aké sú konzoly mladé.
Assassins Creed Unity je niečo, čo definuje nextgen ako doteraz žiadna iná hra. Mordor mal nextgen gameplay, ale nie grafiku, tú má Unity, keďže je exkluzívne pre novú generáciu a neobmedzuje sa starou generáciou. Čo ich obmedzuje je AI na procesore, ale nie tak úplne. Totiž AI zaberá len časť procesora. Keďže Sony a Microsoft chceli tlačiť ako prvé na konzolách grafiku, tak to aj urobili. Teraz im cez 50% procesora zaberá len spracovanie grafiky, kde CPU pomáha spracovávaniu predpripravených grafických prvkov (autori použili napríklad predpripravenú globálnu illumináciu). A výsledkom tohto prístupu je kvalitná grafika, kde depth of field a svetelné efekty sú ďaleko pred všetkým, čo sme videli na trhu. Aj preto ich hra bude mať plných 50 GB, z ktorých polovica sú len predpripravené svetelné dáta.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|