Grey Goo má dátum vydania a gameplay zábery |
Real-time stratégia je už takmer pripravená na prvé boje, má finálny dátum vydania a pripomína sa novými zábermi
Grey Goo sme prvýkrát zaregistrovali v marci tohto roka, keď štúdio Petroglyph založené bývalými zamestnancami Westwood Studios ukázalo prvé zábery RTS, v ktorej chcú skombinovať klasické prvky s novými nástrojmi a technológiami. Tri veľmi odlišné frakcie by sa mali pustiť do boja o Ekosystém Nine už 23. januára 2015, kedy sa hra objaví na Steame.
Na planéte kedysi dávno pristáli ľudia, ktorí ju zmapovali a opustili. O celé generácie neskôr na nej pristáva posledná medzihviezdna loď rasy Beta, ktorá musela opustiť svoje domovy a hľadá vhodné miesto pre nový začiatok. Po pristátí rozoberú svoju loď a začnú s budovaním domovov vo viere, že sa im raz podarí obnoviť svoju vyspelú civilizáciu a opäť lietať až ku hviezdam. Sú pripravení improvizovať, expandovať a ich bojové jednotky sa vyznačujú vysokou mobilitou.
Na planéte však už nezostanú dlho sami, vrátia sa tam totiž naši potomkovia – ľudia. V ďalekej budúcnosti a po neúspešných pokusoch objaviť vo vesmíre inteligentný život, sa ľudstvo sústredilo na rozvoj planéty Zem a odnaučilo sa bojovať. Na planéte tak pristáva expedícia s veľmi vyspelými technológiami, no v boji bude musieť improvizovať. Budovy tejto frakcie spotrebovávajú obrovské množstvo energie, preto musia byť pripojené k veliteľstvu. To ich asi bude značne obmedzovať, no na druhej strane majú aj teleportačné technológie.
Treťou a najodlišnejšou frakciou je Frakcia Goo, ktorá dala hre meno. Nejde o záhadnú frakciu z ďalekého vesmíru, ale o záhadnú frakciu vytvorenú priamo ľuďmi. Tí ju využívali ako nástroj k prieskumu najvzdialenejších hviezd, ale potom na ňu zabudli vo viere, že sa stratila kdesi mimo Mliečnu cestu. Teraz sa Goo opäť objavilo, ale s novým cieľom – skonzumovať všetky zdroje Ekosystému Nine a potom možno aj všetok život v Galaxii. Goo začína iba ako masa tvorená ohromným množstvom nanorobotov schopných reprodukovať samých seba. Táto frakcia teda vôbec nebude stavať budovy. Základná jednotka – matka, proste vysáva zdroje planéty, rastie, delí sa a môže zo seba oddeľovať kúsky, ktoré sa sformujú do bojových jednotiek.
Grey Goo sa bude skladať z príbehovej kampane, kompetitívneho multiplayeru a offline potýčiek proti AI, ktorá by podľa marcových sľubov mala byť adaptívna a reagovať na počínanie hráča, namiesto toho aby sa držala skriptov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Petroglyph Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|