Prvý pohľad na Human Element |
35 rokov po páde civilizácie bojujú malé skupinky preživších o obmedzené zdroje a bezpečný úkryt pred zombíkmi.
Humanelement je zasadená do postapokalyptického sveta. Zničenie nášho civilizovaného sveta majú opäť na svedomí zombíci, no hra sa bude odohrávať celých 35 rokov neskôr, keď si už všetci na zombíkov dávno zvykli. Tí ani nebudú hlavným problémom, ale starosti bude hlavným charakterom robiť nedostatok zásob a zdrojov, o ktoré bude treba tvrdo bojovať. Začatie prác na tomto titule bolo oznámené už v roku 2012 a jeho autorom je Robert Bowling, bývalý kreatívny stratég Call of Duty, ktorý po Modern Warfare 3 opustil Infinity Ward a založil vlastné štúdio Robotoki. Human Element sa však už počas vývoja zásadne mení.
Pôvodne malo ísť o free to play titul pre množstvo platforiem vrátane android konzoly Ouya. Postupne však boli vyškrtnuté aj Ouya aj free to play model, Robotoki dalo kopačky vydavateľstvu Nexon a momentálne sú potvrdenými platformami iba PC, Xbox One a PS4. Otázne teda je, ako je to s ostatnými skôr oznámenými vecami, ako napríklad stealth či inteligentnými charaktermi, ktoré mali hráčom pomáhať mocou aplikácie pre mobily, alebo prežívaním v tandeme s partnerom či dieťaťom. Trailer ukazuje iba akčnú stránku hry.
V traileri je ukážka z herného režimu, v ktorom sa stretnú dve 5-členné frakcie bojujúce o zdroje. Každý tím bude mať vlastnú základňu a zo všetkého najskôr bude musieť preskúmať mapu a lokalizovať 5 zdrojov, pričom vlastnenie každého z nich dá tímu nejakú výhodu nad súpermi. Jedlo pridá zdravie, zbrane umožnia vyzbrojiť AI strážcov základne a generátor dodá energiu obranným vežiam. Okrem toho budú na mape 2 zdroje umožňujúce respawn.
Útok na nepriateľovu základňu teda bude dobré vopred naplánovať. Okrem bežných AI strážcov ju môžu strážiť aj AI ostreľovači, ale množstvo NPC postáv strážiacich základňu je zároveň jej slabinou, keďže strážcov môžu protivníci nenápadne zabiť a nechať premeniť na zombíkov. Naďalej sa počíta s prvkami RPG, takže hráč bude môcť vytvoriť niekoľko charakterov s rozdielnym štýlom hrateľnosti a po úspešných misiách získa prístup k ďalším schopnostiam a širšej palete zbraní.
Robotoki chce svoju prvú hru dokončiť najneskôr v novembri 2015. Kto chce dať Human Elementu šancu ešte skôr, môže sa prihlásiť do beta-testu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >