Mad Games Tycoon kombinuje Game Dev a The Sims |
Velikáni videoherného priemyslu potrebujú špičkovo vybavené kancelárie, spoločenskú miestnosť i toalety.
Mad Games Tycoon urobil dôležitý krok a vstúpil do early access fázy. Ide o ďalší z rady tycoonov od rôznych nezávislých štúdií, ktoré vás posadia do kresla riaditeľa videohernej spoločnosti, ale kráča vlastnou cestou a s konkurentmi si ho iste nikto nepomýli. Narozdiel od Game Dev Story, Game Dev Tycoon i GamersGoMakers sa nesústreďuje iba na vylepšovanie schopností herných vývojárov a hľadanie vhodnej kombinácie žánrov, tém, cieľovej skupiny, platforiem...
Mad Games Tycoon si toho na plecia nabral oveľa viac a predovšetkým v úvodnej fáze vidieť (a počuť) inšpiráciu The Sims. Nie v starostlivosti o "Simíkov", ktorých by bolo treba kŕmiť a hľadať im vysnívaného partnera, ale pri zariaďovaní stále väčších a krajších kancelárií. Na začiatku 80-tych rokov začína osamelý vývojár tradične kdesi vo vlastnom dome či garáži, ale potom príde na rad rozdeľovanie novej budovy na miestnosti s rôznymi účelmi a vybavením. Zamestnanci môžu pracovať pri lacnom stole, aj pri umeleckom diele od Gucciho medzi výrobcami nábytku.
Výber vhodného smetného koša či záchodovej misy však nie je jediným rozšírením videoherného tycoonu. Video ukazuje, že spoločnosť sa môže časom rozrásť do úctyhodných rozmerov s rôznymi zamestnancami schopnými v jednom čase pracovať na viacerých projektoch. Pokým dizajnéri a programátori makajú na novej pirátskej akcií, v oddelení výskumu a vývoja sa môže pracovať na "vynájdení" nového žánra či príprave nového enginu. V pokročilej fáze si spoločnosť svoje hry nie len sama vydáva, ale dokonca ich môže aj sama nahrávať na nosiče. Nechýba kancelária riaditeľa ani marketingové oddelenie s vlastnými zamestnancami.
V procese vývoja a vydania hry je Mad Games Tycoon obohatené o možnosť implementovať do hry protipirátsku ochranu, kúpiť licenčné práva na známy film či predávať hru spolu s bonusmi v podobe tlačeného manuálu, trička či balónika. Medzi vydavateľmi prirodzene nechýba Pony či Activ Vision, medzi prvými výrobcami konzol Katari a medzi hernými dizajnérmi Sid Maiern. Steam Early Access fáza by sa mala skončiť najneskôr v lete 2015. Momentálna podoba hry by už mala byť stabilná a dobre hrateľná, ale bez tutorialu a možno aj kvôli chýbajúcemu obsahu pomerne náročná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >