Might & Magic Heroes VII ukázal mágov |
Zodpovedané sú už otázky iniciatívy, bossov, DRM ochrany a prepadnutí.
Limbic pokračuje v postupnom vypĺňaní tajničky menom Might & Magic Heroes VII. Minulý mesiac bolo najväčšou témou levelovanie hrdinov, získavanie schopností a mágia a teraz odhalili systém iniciatívy. Opäť ide o vec rozdeľujúcu komunitu okolo HoMaM/MMH hier. Mnohí by si priali návrat dynamického systému z HoMaM V, v ktorom mohli šikovní elfskí bojovníci s dobrým vedením odohrať aj 3 ťahy, pokým pomalí zombíci sa nedostali na ťah ani raz. Tento systém mal svoje pre aj proti, ale Limbic sa postavil na opačnú stranu a boje opäť rozdelí na kolá. Hrdinovia budú vyňatí z poradovníka a znova budú mať jednu akciu za kolo, v čase keď bude na rade ich jednotka.
Hrdinovia budú môcť opäť zaútočiť priamo, ale okrem kúziel budú môcť použiť aj bojové pokriky. Táto schopnosť je vyhradená pre hrdinov sily, aby pomohla vyvážiť kúzla hrdinov mágie. Pokriky pridajú jednotkám rôzne bonusy a nebudú spotrebovávať manu.
Veľa sa toho mení na bojiskách, ktoré budú zaplnené väčším počtom objektov a prekážok. Vďaka tomuto sa do hry vráti prepracovanejší systém krytia a každý hrdina bude môcť pred bojom rozmiestniť svoje jednotky. Hrdina so schopnosťou "vodcovstvo" však bude môcť jednotky rozmiestňovať na väčšej ploche bojiska (bližšie k stredu mapy). S formáciami a mapami sa autori viac pohrajú a pridajú aj prepadnutia (ambush), počas ktorých vás súper prekvapí v netradičnej formácií. Takých "špeciálnych" formácií by malo byť viacero. Pribudnú špeciálne mapy s výhodnými miestami a inými bonusmi pre AI jednotky, ktoré v kampani nahradia boje proti bossom, ktorí sa pravdepodobne z MMH opäť vytratia. Ďalším taktickým prvkom bude prekvapivý útok na jednotku zboku alebo od chrbta, ten však pravdepodobne dostanú iba lietajúce jednotky a tie so schopnosťou teleportu.
Hra nebude mať always online ochranu, prihlásiť sa bude treba iba po nainštalovaní hry. Limbic už medzičasom ukázal aj art-obrázky jednotiek Nekropolisu. Spolu s nimi vyplávala na povrch aj smutná skutočnosť, že Ubisoft hru nefinancuje tak, ako by si iste zaslúžila. Limbic sa rozhodol ušetriť nejaký čas a zdroje a využiť niektoré z modelov a animácií jednotiek MMH VI. Upír či lich teda zostávajú rovnakí ako v predchádzajúcom dieli, prípadne budú jemne vylepšení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|