Už poznáme šiestu a poslednú frakciu Might & Magic Heroes VII |
Ďalšia várka nových informácií o pripravovanom pokračovaní najslávnejšej fantasy ťahovky.
Ubisoft a Limbic pripravujú nové pokračovanie strategickej ťahovky Heroes of Might and Magic a tentokrát sa viac spoliehajú na názor hráčov. Sami vybrali prvé štyri frakcie – Haven, Academy, Stronghold a Necropolis a výber ďalších dvoch ponechali na hráčoch. Prvé hlasovanie s prehľadom vyhrali elfovia a ich frakcia Sylvan, no druhé bolo veľmi tesné. Proti sebe sa postavili Dungeon a Inferno a hlasovanie tesne vyhral Dungeon s 56 percentami hlasov. O zložení ich armády by sa malo opäť hlasovať, no prítomnosť veľkých temných drakov je už prakticky istá. Porazené Inferno sa možno objaví v datadisku, ak bude hra dostatočne úspešná.
Limbic počas posledných týždňov ozrejmil aj niekoľko ďalších detailov. Výstavba miest bude podobná HoMaM V a pokročilé budovy nebudú potrebovať iba suroviny, ale budú sa dať postaviť iba v meste určitého levelu, teda v takom, kde už stojí viacero budov. Vrátia sa však aj špeciálne budovy, medzi ktorými si bude treba vyberať a tak v žiadnom meste nemôžete mať všetko naraz. Vyberať sa bude napríklad medzi budovou zvyšujúcou prísun jednotiek a budovou zvyšujúcou príjmy. Postupnosť výstavby zohľadní charakter frakcie, takže Haven bude mať ako prvé prístup k silným hradbám, pokým orkovia sa jednoducho dostanú k budovám produkujúcim jednotky a vyrazia do sveta ako prví. Viacerých hráčov nepoteší, že sa nevrátia 3D prelety okolo miest z H5, Limbic sa rozhodol zdroje nasmerovať inam a mestské obrazovky budú 2D.
V Might & Magic Heroes VII sa budú musieť hráči viac sústrediť na ovládanie a obranu svojho územia a strategických bodov. Ruší sa spoločné najímanie všetkých jednotiek v hociktorom meste a vracajú sa karavány. Tie budú prepravovať jednotky z miesta ich vytrénovania na miesto, kde ich chce mať hráč. Rovnako ako v piatom diely budú viditeľné na mape a bude ich treba chrániť pred napadnutím nepriateľom. Novinkou sú tzv. choke points. To sú miesta, kde sa dá a oplatí postaviť most či teleport. Nie je to však lacná záležitosť a budova bude zničiteľná a ak si ju zničiť necháte, prídete o zásobovaciu trasu a budete musieť investovať znova. Ničenie týchto prístupových bodov však môže zároveň poslúžiť na obranu a zdržanie útočiaceho nepriateľa. K ich ochrane môžu pomôcť pevnosti, ktoré sa budú dať vylepšovať, no opäť nejde o lacnú záležitosť a pevnosť bude po obsadení nepriateľom vypálená do základov. Mestá aj pevnosti budú vytvárať “zónu kontroly“ a zbierať suroviny so všetkých baní vo vnútri tejto zóny, nepriateľský hrdina však môže baňu obsadiť a zásoby ukradnúť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|