Už poznáme šiestu a poslednú frakciu Might & Magic Heroes VII |
Ďalšia várka nových informácií o pripravovanom pokračovaní najslávnejšej fantasy ťahovky.
Ubisoft a Limbic pripravujú nové pokračovanie strategickej ťahovky Heroes of Might and Magic a tentokrát sa viac spoliehajú na názor hráčov. Sami vybrali prvé štyri frakcie – Haven, Academy, Stronghold a Necropolis a výber ďalších dvoch ponechali na hráčoch. Prvé hlasovanie s prehľadom vyhrali elfovia a ich frakcia Sylvan, no druhé bolo veľmi tesné. Proti sebe sa postavili Dungeon a Inferno a hlasovanie tesne vyhral Dungeon s 56 percentami hlasov. O zložení ich armády by sa malo opäť hlasovať, no prítomnosť veľkých temných drakov je už prakticky istá. Porazené Inferno sa možno objaví v datadisku, ak bude hra dostatočne úspešná.
Limbic počas posledných týždňov ozrejmil aj niekoľko ďalších detailov. Výstavba miest bude podobná HoMaM V a pokročilé budovy nebudú potrebovať iba suroviny, ale budú sa dať postaviť iba v meste určitého levelu, teda v takom, kde už stojí viacero budov. Vrátia sa však aj špeciálne budovy, medzi ktorými si bude treba vyberať a tak v žiadnom meste nemôžete mať všetko naraz. Vyberať sa bude napríklad medzi budovou zvyšujúcou prísun jednotiek a budovou zvyšujúcou príjmy. Postupnosť výstavby zohľadní charakter frakcie, takže Haven bude mať ako prvé prístup k silným hradbám, pokým orkovia sa jednoducho dostanú k budovám produkujúcim jednotky a vyrazia do sveta ako prví. Viacerých hráčov nepoteší, že sa nevrátia 3D prelety okolo miest z H5, Limbic sa rozhodol zdroje nasmerovať inam a mestské obrazovky budú 2D.
V Might & Magic Heroes VII sa budú musieť hráči viac sústrediť na ovládanie a obranu svojho územia a strategických bodov. Ruší sa spoločné najímanie všetkých jednotiek v hociktorom meste a vracajú sa karavány. Tie budú prepravovať jednotky z miesta ich vytrénovania na miesto, kde ich chce mať hráč. Rovnako ako v piatom diely budú viditeľné na mape a bude ich treba chrániť pred napadnutím nepriateľom. Novinkou sú tzv. choke points. To sú miesta, kde sa dá a oplatí postaviť most či teleport. Nie je to však lacná záležitosť a budova bude zničiteľná a ak si ju zničiť necháte, prídete o zásobovaciu trasu a budete musieť investovať znova. Ničenie týchto prístupových bodov však môže zároveň poslúžiť na obranu a zdržanie útočiaceho nepriateľa. K ich ochrane môžu pomôcť pevnosti, ktoré sa budú dať vylepšovať, no opäť nejde o lacnú záležitosť a pevnosť bude po obsadení nepriateľom vypálená do základov. Mestá aj pevnosti budú vytvárať “zónu kontroly“ a zbierať suroviny so všetkých baní vo vnútri tejto zóny, nepriateľský hrdina však môže baňu obsadiť a zásoby ukradnúť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|