Ubisoft sľubuje vysoký výkon v DX12 v The Division 2

pridal saver 22.1.2019 o 9:07
Ubisoft sľubuje vysoký výkon v DX12 v The Division 2

Autori v novom interview povedali, že v Division 2 tentoraz výrazne využívajú Async shadery, aby vyťažili celé GPU. Výkon v DX12 tak bude lepší oproti DX11. A dodávajú, že pôjde ešte vyššie, keď zapracujú Variable rate shading. Ten pri vydaní nebude, ale je v pláne.

Z vizuálnej kvality vylepšili HDR podporu, zmenili svetelný model, aby bol vernejší, a pridali aj podporu pre kvalitnejšie vyzerajúcu vodu, terén, odrazy, skin shading, hmlu a aj lepšie oblohy. Upravili aj svoju procedurálnu deštrukciu, aby bola konzistentnejšia a veci sa pri streľbe rozbili tak ako majú. Aj keď dodávajú, že sú tam obmedzenia pre veľké deštrukcie, keďže používatelia nemajú dostatočne rýchly internet.

Dodali, že sa zamerali aj na cheating a lagy, kde cheating berú veľmi vážne. Vylepšili detekciu cheatov, budú mať lepšie zachytávanie cheaterov na serverov a k tomu sa vylepší aj lag. 

Viac nájdete na www.pcgameshardware.de



Páči sa mi! (+4)

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Gamepady (14)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (10)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Red dead online error (3)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či nemáte niekt...
|Skladací alebo pevný herný sto... (5)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Steam deck - nonsteam games se... (5)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29536)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk