Ubisoft sľubuje vysoký výkon v DX12 v The Division 2 |
Autori v novom interview povedali, že v Division 2 tentoraz výrazne využívajú Async shadery, aby vyťažili celé GPU. Výkon v DX12 tak bude lepší oproti DX11. A dodávajú, že pôjde ešte vyššie, keď zapracujú Variable rate shading. Ten pri vydaní nebude, ale je v pláne.
Z vizuálnej kvality vylepšili HDR podporu, zmenili svetelný model, aby bol vernejší, a pridali aj podporu pre kvalitnejšie vyzerajúcu vodu, terén, odrazy, skin shading, hmlu a aj lepšie oblohy. Upravili aj svoju procedurálnu deštrukciu, aby bola konzistentnejšia a veci sa pri streľbe rozbili tak ako majú. Aj keď dodávajú, že sú tam obmedzenia pre veľké deštrukcie, keďže používatelia nemajú dostatočne rýchly internet.
Dodali, že sa zamerali aj na cheating a lagy, kde cheating berú veľmi vážne. Vylepšili detekciu cheatov, budú mať lepšie zachytávanie cheaterov na serverov a k tomu sa vylepší aj lag.
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Massive Entertaniment Štýl: Akcia / MMO
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|