Analýza Metro Exodus na PC aj s RTX |
Digital Foundry rovno hovorí, že Metro Exodus prinieslo nový level realtime vizuálu. Ďalšie hry majú čo doháňať. Ako s kamerou, reálnou postavou Arťoma v prostredí a samozrejme aj s technickými prvkami a parádnymi detailami alebo vernými materiálmi. Nechýba hlboké zapracovanie hairworks, tentoraz aj detailné a priam realistické postavy. Dopĺňa to pôsobivé prostredie, detailne spracovaná voda, povrchy, sklá, ktoré majú hrúbku, ale aj pôsobivé shadERY prachu usadeného na všetkom. Aj keď rovnako si všimli slabšie textúry na niektorých objektoch, kde 50GB limit zrejme spravil svoje aj na PC.
Metro používa aj raytracing na globalnu illuminaciu, teda ak použijete RTX, dynamicky sa podľa polohy slnka budú meniť odrazy svetla na objektoch a objekty budú zasadené do prostredia realisticky. K tomu tu ešte svoje robia aj oblaky, ktoré znižujú intenzitu slnka alebo mesiaca. Je to ako generačný posun oproti klasickej rasterizácii.
Zo zaujímavosti Xbox One X je blízko High nastavení hry na PC.
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|