Assassins Creed séria |
Túto sériu mám rád (aj kvôli histórii), ale je pravda čo sa onej píše, je tu na mieste istá presýtenosť každoročným vydávaním
Názor na Assassins creed sériu.
Túto sériu mám rád (aj kvôli histórii), ale je pravda čo sa onej píše, je tu na mieste istá presýtenosť každoročným vydávaním. I keď gigant Ubisoft si to môže dovoliť, ma viacero pobočiek, čiže na výslednej umeleckej či originálnej kvalite vizuálneho spracovania sa nemusí prejaviť vyčerpanosť talentov ,ale zas na druhej strane je to práve aj presne to , že sa to prejaví ako ne súhra viacerých štúdii a pobočiek toľkých pracovníkov na výslednej nekompatibilnej technickej stránke hry, vid posledný dieľ Unity. Je to klad aj zápor.
Ubisoftu by som poradil niekoľko vyvodených rád.
Vydávať hru každé 2 alebo skôr 3 roky poriadne od-ladenú.
Nech hráči znovu sa na to začínajú tešiť a bažiť.
Čo ma sere je to, Ubisoft proste trailery vie spraviť precízne čo sa týka aj prvotných predstavení a navnadení na hru, lenže ona v tom konečnom dôsledku vide v trošku inom stave v akom bola hra prezentovaná. Už ani nespomínam niektoru z ich hier.
Môj názor na Unity je taký- dostal som sa k nemu až za viac ako pol roku , po všetkých tých peripetiách, opravách a patchov, a ono ten diel je fakt dobrý- čisto subjektívne.
Proste ja som sa 3. a 4. dielu nejako nechytil, ale Paríž si ma fakt získala, proste mesta od Ubisoftu nemajú konkurenciu, je to niečo také ako vegetácia na Cryengine 3 či krajinky alebo svety od CD Projektu (v minulosti Pyranhy Bytes).
Čiže mňa si Unity získal, nakoniec som sa dostal aj ku Rogue medzníku 3. a 4. dielu, ktorý bol v podstate celkom dobrý dajme tomu ako datadisk.
Teraz pamätáte si ako sa Ubisoft pred oznámením 3. dielu pýtal vo forme dotazníkov kde by hráči chceli daľší diel?
Bola tam Americká revolúcia- vojna za nezávislosť, Pirátsky karibik, Staroveké Grécko či Rím, Staroveký Egypt , Čína v nemenovanej dynastii, Feudálne Japonske šogunátov a samurajov, Veľká Francúzska Revolúcia, Viktoriánsky Londýn, Cárske Rusko a nakoniec 2. svetová vojna plus budúcnosť.
Osobne sa domnievam aj po istých ďalších rébusov v Animuse, že Ubisoft len chcel zistiť čo z toho má vyjsť ako prvé.
Znamená to že Assassins creed séria pokiaľ sa bude samozrejme predávať skončí až vtedy, kým nevyjdu všetky diely z týchto rôznych období čiže z ponuky z dotáznika roku 2012. Čo je aj celkom dobre.
Vyšli 2 respektíve 3 diely odohrávajúce sa v Amerike (pre niekoho klad a zmena pre niekoho nie, proste Európske mesto)
Potom vyšlo revolučne Unity (revolučne v 3 veciach námet-spracovanie mesta Paríž- zabugovanosť)
Ďalej teraz vychádza viktoriánske Syndicate. Taktiež so špičkovým spracovaním len dúfajme že aj výkonom.
Čo bude nasledovať ďalej.
Nezabudnime ešte na možnosti animusu cestovať v čase na krátke vychádzky takzvane časové anomálie.
V Unity to bola 2. svetová vojna pri Eifelovke.
V Syndicate to bude 1. svetová vojna a verím že raz sa na takýto krátky skok časom dostaneme aj do Cárskeho Ruska za Boľševického prevratu, čo tak jedna misia v zime vo vlaku na Transibírskej magistrále + československé légie, vylúčiť sa to nedá ale bolo by to veľmi zaujímave a atmosferické.
Ale teraz z ostra, podľa mňa sa daľšie regulárne zrejme posledné 2 diely budu odohrávať, jeden v Starovekom Egypte za faraóna Ramzesa , to by bolo určite geniálne vidieť tie monumenty, prejsť sa po pyramídach alebo chrámoch v Luxore. Časovú anomáliu v tomto diely tipujem na staroveké Atheny alebo staroveký Rím.
Druhy regulárny alebo nasledujúci diel, to už je jedno čo skôr, sa bude podľa mňa odohrávať v Starovekej Číne a Stredovekom Feudálnom Japonsku. To by bolo tiež geniálne. Istý kontrast a zároveň podobnosť kultúry Číny dajme tomu za dynastie Chan alebo dobytia Pekingu Mongolmi a následne druhá polka hry by sa odohrávala o stovky rokov neskôr v Japonskom Šogunate 16. storočia. Samuraji- Nobunaga Oda, Lejasu Tokugawa a Hidejoši Tojotomi. Toto by bolo tiež parádne.
Predstavte si dostačujúci príbeh (Ubisoft), parádnu NextGen grafiku prostredia Starovekého Egypta a Číny a Japonska. Absolútne poslednú časovú anomáliu v absolútne poslednom diely by som tipoval na ten Vesmír a budúcnosť niečo ako Assassins v Star Warse, mohol by to byť poctivý monumentálny epilóg vo vesmírnej opere, série o ktorej píšem, ktorá naz vedela raz očariť ale zároveň aj poriadne naštvať.
Nakoniec v konečnom dôsledku budme radi že máme túto sériu.
Aj v Ubisofte je kopec umelcov, dizajnérov alebo artistov ktorý sa snažia dať do toho všetko i keď aj tak je to všetko nakoniec znovu len o tých mocných myseľ zatemnejúcih peniazoch.
Uvedomil som si to napríklad pri prechádzaní interiéru Notre Dame a Versailles v Unity, paráda proste skutočný nextgen podobne ako Zaklínač 3 v krajine tak Ubisoft v meste.
Posledná vec je môj koncept dielov proti tej megalománii Ubisoftu
Kľudne mohlo vyjsť Unity a Syndicate ako jeden očakávaný diel po 2 rokoch s orezaním tretiny mesta Paríža a tretiny mesta Londýna. Vôbec by to nezaškodilo. Mali by sme 2 odlišne mesta v hre v odlišných obdobiach. A ako prekvapenie na koniec by som dal tie zaujímave časove smičky.
Boj na Eifelovke za Francúza za 2. svetovej vojny, boj za 1. svetovej vojny hraním za Angličana čiže Londýnska kampaň a nakoniec vrchol hry v roku 1917 Boľševicky prevrat a následná revolúcia v Cárskom Rusku , misia by sa odohrávala vo vlaku na Sibíri a v zime.
Hráčiby boli menej presýtení. Ale niekedy sme my ľudia absolútne nenásytní nemáme hranice možnosti, a tie príspevky na sériu píšeme vlastne tiež za istej no veď viete čím.
Číže vďaka za vyčerpávajúci list a na záver, odpíšte či s týmto mojím konceptom v rámci série súhlasíte alebo napíšte vaše postrehy. Podľa mňa sa zakladá na čiastočných faktoch a nieje nereálny.
Všetko dobré........