Ghost Recon: Advanced Warfighter |
PC
pridal Rainbow 9.8.2005 o 7:46 pod používateľské preview
8.9
Pred približne tromi až štyrmi rokmi sa vo svetových obchodoch objavila hra s názvom Tom Clancy´s Ghost Recon. Medzi recenzentmi aj medzi hráčmi sa vytvorili dva tábory. Jedných táto hra zaujala, ďalších vôbec. Musím povedať, že ja som patril do tej prvej skupiny a myslím si, že na tú dobu a vlastne aj teraz hra ponúkla realistický vojnový zážitok. Minulý rok sa ohlásil druhý diel, na ktorý som sa teda dosť tešil. Po celkom úspešnej xboxovej verzii sa hra objavila aj na ps2, no tam už boli ohlasy záporné. Rozdiel bol aj vtom, že na xboxovej verzii pracoval Red storm a na ps2kovej pracovala ich Kórejská pobočka. Zo strachu pred ďalšou krytikou teda autori radšej druhý diel na pc ani nevydali. Kôli tomu aby sa hra prispôsobila na konzolu, zmenila svoje poňatie na arkádu a preto som aj celkom rád, že na pc nakoniec nevyšla. Dúfam, že v treťom diely sa všetko zmení k lepšiemu a ešte, že nebudú súvys medzi druhým a tretím dielom, lebo ako pcčkár by som mal s tým asi dosť veľký problém.
Ale, príbeh táto hra nikdy nemala silný.
Novinky
O hre sa zatiaľ až toľko nevie, preto dej aj novinky zhrniem do jedného. Tentokrát povedú vaše kroky do Mexico City, kde absolvujete dvanásť misií. Zdá sa, že s dĺžkou to autori zasa príliš nevyhrali. Ste velitelom špeciálnych jednotiek (to najskôr znamená, že nebudete mať možnosť prepínať si medzi vojakmi ako tomu bolo v prvom diely) a vašou úlohou bude zachrániť amerického prezidenta, získať späť stratené kódy k ukradnutým zbraniam a eliminovať nepriateľských vojakov. V boji vám má dopomôcť supermoderný bojový systém vyvinutý Americkou armádou v roku 2013 a ktorý až doteraz čakal na svoje prvé nasadenie do akcie. Volá sa Integrated Warfighter System (IWS). Je to kombinácia posledných armádnych technologických výkrikov. Na čo sa môžete tešiť? Dočkať by sme sa mali supermoderných zbraňových systémov, zariadení pre najmodernejšie satelitné komunikácie a ešte množstvo ďalšieho, o čom vám zatiaľ neviem povedať. Zaujímavé je, že singleplayerovú kampaň si môžete zahrať aj v kooperácii s ďalšími troma hráčmi. Multiplayer má tvoriť niekoľko starých, ale aj niekoľko nových herných módov.
Zvuky
Tie radšej vynechám, lebo o nich neviem vôbec nič. Len dúfam, že budú aspoň také, aké boli aj v Ghost Recon jednotke.
Grafika
Tu už vám toho môžem povedať trochu viac. autori sľubujú vysoko interaktívne prostredie a veľmi kvalitný fyzikálny model. Musím však povedať, že Grafické spracovanie na mňa nejaký obrovský dojem neurobilo. To ale neurobil v dobe vydania ani prvý Ghost Recon. To však nič nemení na fakte, že mi to celé pripadá byť kreslené. Je to také presýtené farbami. Veď si to môžete pozrieť aj na screene čo som ponúkol.
Prvé dojmy
Sú také dosť otázne. Zmenia autori arkádové poňatie hry? Vráti sa realistický zážitok? Ja však Red Stormu verím a musíme len a len čakať ako bude hra vyzerať vo finálnej podobe. Ešte dodám, že hra by sa mala objaviť v zime a to na pc, ps2, xbox aj xbox 360. Pri tejto vete ma však chytajú obavy, že kôli konzoliam bude táto hra len hlúpa arkáda.
Ale, príbeh táto hra nikdy nemala silný.
Novinky
O hre sa zatiaľ až toľko nevie, preto dej aj novinky zhrniem do jedného. Tentokrát povedú vaše kroky do Mexico City, kde absolvujete dvanásť misií. Zdá sa, že s dĺžkou to autori zasa príliš nevyhrali. Ste velitelom špeciálnych jednotiek (to najskôr znamená, že nebudete mať možnosť prepínať si medzi vojakmi ako tomu bolo v prvom diely) a vašou úlohou bude zachrániť amerického prezidenta, získať späť stratené kódy k ukradnutým zbraniam a eliminovať nepriateľských vojakov. V boji vám má dopomôcť supermoderný bojový systém vyvinutý Americkou armádou v roku 2013 a ktorý až doteraz čakal na svoje prvé nasadenie do akcie. Volá sa Integrated Warfighter System (IWS). Je to kombinácia posledných armádnych technologických výkrikov. Na čo sa môžete tešiť? Dočkať by sme sa mali supermoderných zbraňových systémov, zariadení pre najmodernejšie satelitné komunikácie a ešte množstvo ďalšieho, o čom vám zatiaľ neviem povedať. Zaujímavé je, že singleplayerovú kampaň si môžete zahrať aj v kooperácii s ďalšími troma hráčmi. Multiplayer má tvoriť niekoľko starých, ale aj niekoľko nových herných módov.
Zvuky
Tie radšej vynechám, lebo o nich neviem vôbec nič. Len dúfam, že budú aspoň také, aké boli aj v Ghost Recon jednotke.
Grafika
Tu už vám toho môžem povedať trochu viac. autori sľubujú vysoko interaktívne prostredie a veľmi kvalitný fyzikálny model. Musím však povedať, že Grafické spracovanie na mňa nejaký obrovský dojem neurobilo. To ale neurobil v dobe vydania ani prvý Ghost Recon. To však nič nemení na fakte, že mi to celé pripadá byť kreslené. Je to také presýtené farbami. Veď si to môžete pozrieť aj na screene čo som ponúkol.
Prvé dojmy
Sú také dosť otázne. Zmenia autori arkádové poňatie hry? Vráti sa realistický zážitok? Ja však Red Stormu verím a musíme len a len čakať ako bude hra vyzerať vo finálnej podobe. Ešte dodám, že hra by sa mala objaviť v zime a to na pc, ps2, xbox aj xbox 360. Pri tejto vete ma však chytajú obavy, že kôli konzoliam bude táto hra len hlúpa arkáda.
napísal Rainbow 9.8.2005
Páči sa mi!
8.9
GHOST RECON: ADVANCED WARFIGHTER
Xbox 360
PC PS2 Switch 2 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: akcia / taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|