Shadow Ops: Red Mercury |
PC
pridal peter5number 15.8.2005 o 17:04 pod používateľské preview
10
Ach jaj, ďalšia strieľačka o ničom. Takto by sa dali zhrnúť moje pocity po zahraní demo ukážky z hry, ktorá bola vydaná na jeseň minulého roku.
Príbeh v deme nikdy nehrá žiadnu úlohu, tak aj tu ide bokom, jednoducho Vám zostrelili vrtuľník v strede nejakého teroristického mesta a vy musíte postrieľať všetko okolo a tak...pripomína to trošku DF:BHD, len s niekoľkými odlišnosťami.
Zo začiatku hry Vám pomáha zopár vojakov, no tí aj tak skôr či neskôr zalezú do úkrytu a ste sám. A tak musíte čeliť neustálemu náporu a presile nepriateľských vojakov, vyzbrojených AK-47, príp. RPG-éčkom. Nachádzate sa v meste, cesta je len jedna, munície veľmi veľa a lekárničiek málo.
Nepriatelia sa vyrábajú v jednoúnikových miestnostiach, zrejme sa tu nachádza špeciálna látka, ktorá dokáže zo vzduchu vyrobiť "ľudskú" bytosť ale na mozog sa akosi zabudlo. Dokáže naštvať neustále "vyrábanie" nepriateľov, ktorých vybiehajú spredu aj zozadu, náročnosť hry sa takto zvyšuje a nenechá Vám ani trochu oddychu.
Spomínaný chýbajúci mozog má na svedomí závažnú chybu hry, a to je inteligencia. Neviem či môžem otvorene hovoriť o inteligencii, jazykovedci by ma mohli zažalovať, že obmieňam pôvodný význam slova "inteligencia", no budem dúfam, že žiadny jazykovedec toto preview nečíta:). Nebaví ma neustále opakovať to klišé, že nepriatelia sa okrem naskriptovaných situácií nedokážu kryť, ale len bezhlavo utekajú k Vám a strieľajú. Namôjveru, presnosť majú dobrú, no to nie je vec "inteligencie".
Dorazila ma však schopnosť nepriateľov vidieť cez steny, pravdepodobne pomocou termo-videnia :)) (tak takýto dríst som ešte nikdy nenapísal:), ide o to, že keď stojíte za stenou a na druhej strane sa nachádza vojak, príp. guľometné hniezdo, začne sa taká smršť guliek až Vás to vyľaká, no neskôr zistíte, že terorista sa snaží prestrieľať cez stenu a tak Vás dostať .
Fyzika sa však s hrou vôbec nekamaráti a tak je niečo takéto absolútne nemysliteľné. Vlastne celá táto hra sa nekamaráti s hráčom, síce ovládanie- klasika FPS, no to je všetko a takáto záležitosť je veeeľmi nudná. Som aj rád, že to už nemusím hrať, lebo keď na Vás vybiehajú teroristy z každej strany, je veľmi ťažké ostať nažive. Grafika hry je slušná a na mojej rachotine som si mohol dať všetky detaily na Highest, no aj tak som nevidel nič super-extra, mám pocit, že prvý Splinter Cell vypadal omnoho, ale naozaj omnoho lepšie. Zvuky, t.j. neustála paľba, ktorá Vám okamžite začne liesť na nervy, hudba je len v menu, celkom fajn, no takmer vôbec si ju neužijete.
Záver, zhrnutie, pocity, myšlienky, prekliatie...myslím, že plná verzia vypadá rovnako bezútešne ako toto demo, takže túto hru vrelo doporučujem všetkým milovníkom C-éčkových hier .
Príbeh v deme nikdy nehrá žiadnu úlohu, tak aj tu ide bokom, jednoducho Vám zostrelili vrtuľník v strede nejakého teroristického mesta a vy musíte postrieľať všetko okolo a tak...pripomína to trošku DF:BHD, len s niekoľkými odlišnosťami.
Zo začiatku hry Vám pomáha zopár vojakov, no tí aj tak skôr či neskôr zalezú do úkrytu a ste sám. A tak musíte čeliť neustálemu náporu a presile nepriateľských vojakov, vyzbrojených AK-47, príp. RPG-éčkom. Nachádzate sa v meste, cesta je len jedna, munície veľmi veľa a lekárničiek málo.
Nepriatelia sa vyrábajú v jednoúnikových miestnostiach, zrejme sa tu nachádza špeciálna látka, ktorá dokáže zo vzduchu vyrobiť "ľudskú" bytosť ale na mozog sa akosi zabudlo. Dokáže naštvať neustále "vyrábanie" nepriateľov, ktorých vybiehajú spredu aj zozadu, náročnosť hry sa takto zvyšuje a nenechá Vám ani trochu oddychu.
Spomínaný chýbajúci mozog má na svedomí závažnú chybu hry, a to je inteligencia. Neviem či môžem otvorene hovoriť o inteligencii, jazykovedci by ma mohli zažalovať, že obmieňam pôvodný význam slova "inteligencia", no budem dúfam, že žiadny jazykovedec toto preview nečíta:). Nebaví ma neustále opakovať to klišé, že nepriatelia sa okrem naskriptovaných situácií nedokážu kryť, ale len bezhlavo utekajú k Vám a strieľajú. Namôjveru, presnosť majú dobrú, no to nie je vec "inteligencie".
Dorazila ma však schopnosť nepriateľov vidieť cez steny, pravdepodobne pomocou termo-videnia :)) (tak takýto dríst som ešte nikdy nenapísal:), ide o to, že keď stojíte za stenou a na druhej strane sa nachádza vojak, príp. guľometné hniezdo, začne sa taká smršť guliek až Vás to vyľaká, no neskôr zistíte, že terorista sa snaží prestrieľať cez stenu a tak Vás dostať .
Fyzika sa však s hrou vôbec nekamaráti a tak je niečo takéto absolútne nemysliteľné. Vlastne celá táto hra sa nekamaráti s hráčom, síce ovládanie- klasika FPS, no to je všetko a takáto záležitosť je veeeľmi nudná. Som aj rád, že to už nemusím hrať, lebo keď na Vás vybiehajú teroristy z každej strany, je veľmi ťažké ostať nažive. Grafika hry je slušná a na mojej rachotine som si mohol dať všetky detaily na Highest, no aj tak som nevidel nič super-extra, mám pocit, že prvý Splinter Cell vypadal omnoho, ale naozaj omnoho lepšie. Zvuky, t.j. neustála paľba, ktorá Vám okamžite začne liesť na nervy, hudba je len v menu, celkom fajn, no takmer vôbec si ju neužijete.
Záver, zhrnutie, pocity, myšlienky, prekliatie...myslím, že plná verzia vypadá rovnako bezútešne ako toto demo, takže túto hru vrelo doporučujem všetkým milovníkom C-éčkových hier .
napísal peter5number 15.8.2005
Páči sa mi!
10
SHADOW OPS: RED MERCURY
PC
Vývoj: Atari / Zombie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|