Safecracker |
PC
pridal Timon 9.10.2006 o 19:27 pod
10
SafeCracker
Upozornenie: Za pomoci návodu máte hru SafeCracker prejdenú za chvíľku , nehovoriac o tom , že si pokazíte zážitok z hry. Lebo hlavné čaro tejto hry spočíva v riešení logických hádankách a vtom , že si troška potrápite mozočky :)
1. Počas hry SafeCracker nájdete rôzne „papieriky a listy“. Niektoré dávajú indície a riešenia , iné sú len kvôli príbehu.
2. Názvy lokácií podľa ktorých sa budete orientovať nájdete už priamo v hre , na mape ktorá je vo vašom inventári (maus 2) v ľavom dolnom rohu. Mapa tiež ukazuje hlavolamy (hádanky): červeným X nesplnené a zeleným X splnené.
3. „Defaultnym“ teda preddefinovaným nastavením mám na mysli to, keď pristúpite k hádanke tak aby ste ju mohli začať ovplyvňovať , meniť , riešiť. Keď píšem postup riešenia vychádzam práve z tohto počiatočného stavu. Pri hádankách máte možnosť „resetu“ a to tak , že od hádanky odstúpite stlačením X v pravom dolnom rohu obrazovky , a potom k nej znova pristúpite.
Na začiatku sa ocitnete v „The Hall“ pred dverami ktoré sa dajú otvoriť iba za pomoci číselného hesla. Choďte do „The Small Corridor“ v tejto miestnosti máte trezor ktorý otvoríte tak , že k šípkam ktoré sú rôznej farby , priradíte guličky zhodnej farby. A to sa docielite ak: 2x stlačíte zelenú šípku smerujúcu hore , 2x modrú smerujúcu dole , 1x červenú smerujúcu doľava , 1x zelenú smerujúcu hore. Tu nájdete „resistor“ a „paper“. Na papieriku je číslo 4289 s ktorým si z „The Hall“ otvoríte dvere do záhrady „The Winter Garden“. V „The Office“ je na stene nefunkčný digitálny zámok ak ho otvoríte zistíte , že v ňom chýbajú súčiastky. Vložte doň „resistor“ ktorý ste získali , zatiaľ sa nič neudeje. Na ľavo od dverí je na podstavci zvláštne zariadenie. Stlačte „ , 2hore , 1> , 2> , 1dole , 1 , 2dole , 2dole , 1hore , 1> , 2 , 1> , 2hore , 2 . Ďalší display smerujúci na „The Office“ je na princíp hry Sudoku. Ide o to aby sa v každom rade a v každom stĺpci jeden znak nachádzal iba raz. Postup: V každom riadku máte tri prázdne políčka. Tri čísla budú znamenať tie prázdne políčka idúce za sebou a číslo bude znamenať koľkokrát máte kliknúť. Prvý riadok: 3,2,4,X Druhý riadok: 1,4,X,3 Tretí riadok: 2,X,1,4 Posledný riadok: X,1,3,2 . Tretí display zatiaľ necháme tak , a poďme do „The Main Sitting Room“ k trezoru. Tu bi nám mal pomôcť získaný papierik na ktorom je L=E. Pravdu povediac neviem , že podľa logiky sa ako dal otvoriť tento trezor. Ja som ho otvoril tak , že som skúšal do radu všetky číselné kombinácie až kým sa trezor neotvoril. Ale ak nemáte zbytočné dve hodiny času na skúšanie všetkých kombinácií ako som to robil ja , tak nastavte číslo: 6412 . Ak by niekto prišiel nato ako inak sa dal zistiť ten kód 6412 než skúšaním nech mi to napíše na mail: timon@pobox.sk . V trezore nájdete fotku a čip „8 pin circuit“. To bi bola posledná chýbajúca časť do digitálneho zámku v „The Office“. Po vložení na správne miesto s otvoria dvere do „The Workshop“. S trezorom oproti dverí sa ešte nebudeme zaoberať ale ten pokazený vedľa neho je náš ďalší. Na display-i by sa nám malo objaviť 5841 a to docielime tak , že: 8x stlačíme osmičku na ovísajúcej klávesnice, 16x dvojku , 12x šestku a potom stlačíme tieto: osmičku , dvojku , dvojku , šestku. Má to logiku ale nechce sa mi rozpisovať , že prečo je to takto. Z trezoru si zoberieme „Magnetic Card“. Ten vložíme do kódového zámku v „The Study“ a už môžeme veselo zadávať čísla. Pokiaľ však chcete aby sa dvere aj otvorili musíte si všimnúť že niektoré tlačítka sú svetlejšie. Riešenie: 834. Choďte do „The Dining Room“ tu máte na stene štyri obrazy ktoré viete premiestňovať. Usporiadajte ich tak ako je to na „Photo“ čo máte v inventári. Tu získate pomoc k trezoru ktorý sa otvára farebným lúčom , nájdete ho v „The Workshop“ hneď vpravo. Pre tých ktorým papier nepomohol dodávam , že lúč musí biť žltý a číslo je: 584. Tu získate dva kľúče. Jeden z nich pasuje do skrinky v „The Small Sitting Room“. Po odomknutí skrinky v nej nájdete „Piston“. Navrhujem ísť do pivnice „The Basement“ konkrétnejšie „The Entrance“ na stene máte zapínač na svetlo , ale nie hocijaký. Z pravej strany sa musí dostať elektrina do ľavej strany tak aby sa na ľavej strane rozsvietili všetky žiarovky (7 kusov). To docielite tak , že všetky horné gombíky budú šípkou ukazovať doľava a všetky gombíky napravo pod sebou budú ukazovať šípkou doprava. Choďte ďalej a v „The Store Room“ je vodné čerpadlo pre fontánu. Sem umiestnite chýbajúci „Piston“ a napravo na ovládači nastavte v strednej časti 4 modré obdĺžniky. Postup: Z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky , z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky , z 5-ky do 8-mičky , z 3-ky do 5-ky , z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky. Ešte je jeden rébus v pivnici a to v „The Wine Cellar“ na stene vzadu. Zo zelenou bodkou sa musíte dostať do pravej vyčnievajúcej časti. Musíte však chodiť po čiare a tak aby ste stále jednu preskočili takže sa ide stále po dvoch. Postup: 4x dole , 1x doprava , 2x vpravohore , 2x dole , 1x doprava , 1x dole , 1x doprava , 3x hore , 3x vľavohore , 1x dole , 3x doľava , nezabudnite stále jedno políčko vynechať! V trezore nájdete „GPS keycard“ a „Brass Key“. Teraz by sme pivničnú časť aj mali , už sa sem nebudeme musieť vracať. Opustite pivnicu. V „The Dining Room“ za pomoci „Brass Key“ otvoríte zamknuté dvere. Choďte po schodoch hore na „The Second Floor“ a potom doprava do „The West Corridor“ , odomknite si dvere do „The Kitchen“. Vedľa schodišťa máte čudne fungujúci výťah. Nato aby ste z neho vybrali „Special Pipe Key“ musíte stlačiť: 2x hore , 2x dole , 3x hore , 2x dole , 2x hore. Na chodbe „The West Corridor“ sú kódom uzamknuté a červenými lúčmi chránené miestnosti. Navyše klávesnica na zadanie kódu je nefunkčná. Za pomoci „Special Pipe Key“ otvoríme klávesnicovú časť. Teraz buďte všímavý lebo kód je priamo pred Vami. Nevidíte ho? Tak si všimnite , že ktorý farebný drôt čo znázorňuje. Áno , z drôtov sú vyformované čísla. Ich kombinácia by mala biť: 2493 (ale nieje to isté). Sprístupní sa „The Yellow Room“ a „The Yellow Bathroom“ , všimnite si zvláštne označenie na dverách hore. V „The Yellow Room“ je na stolčeku prístroj ktorý stačí zapnúť. Totiž na stole je vypnutý predlžovací kábel. Keď ho zapnete otvorí sa prístroj a získate: „Magnetic Pass“ a „Snooker rules“. Teraz sa musíte dostať do „The Games Room“. Je tu niečo ako prastarý autodróm. Vložte doň „GPS keycard“ a na druhej stene otočte kľúčikom a prejsť po zelenej čiare do cieľa. Postup: > , , > , , ,
Upozornenie: Za pomoci návodu máte hru SafeCracker prejdenú za chvíľku , nehovoriac o tom , že si pokazíte zážitok z hry. Lebo hlavné čaro tejto hry spočíva v riešení logických hádankách a vtom , že si troška potrápite mozočky :)
1. Počas hry SafeCracker nájdete rôzne „papieriky a listy“. Niektoré dávajú indície a riešenia , iné sú len kvôli príbehu.
2. Názvy lokácií podľa ktorých sa budete orientovať nájdete už priamo v hre , na mape ktorá je vo vašom inventári (maus 2) v ľavom dolnom rohu. Mapa tiež ukazuje hlavolamy (hádanky): červeným X nesplnené a zeleným X splnené.
3. „Defaultnym“ teda preddefinovaným nastavením mám na mysli to, keď pristúpite k hádanke tak aby ste ju mohli začať ovplyvňovať , meniť , riešiť. Keď píšem postup riešenia vychádzam práve z tohto počiatočného stavu. Pri hádankách máte možnosť „resetu“ a to tak , že od hádanky odstúpite stlačením X v pravom dolnom rohu obrazovky , a potom k nej znova pristúpite.
Na začiatku sa ocitnete v „The Hall“ pred dverami ktoré sa dajú otvoriť iba za pomoci číselného hesla. Choďte do „The Small Corridor“ v tejto miestnosti máte trezor ktorý otvoríte tak , že k šípkam ktoré sú rôznej farby , priradíte guličky zhodnej farby. A to sa docielite ak: 2x stlačíte zelenú šípku smerujúcu hore , 2x modrú smerujúcu dole , 1x červenú smerujúcu doľava , 1x zelenú smerujúcu hore. Tu nájdete „resistor“ a „paper“. Na papieriku je číslo 4289 s ktorým si z „The Hall“ otvoríte dvere do záhrady „The Winter Garden“. V „The Office“ je na stene nefunkčný digitálny zámok ak ho otvoríte zistíte , že v ňom chýbajú súčiastky. Vložte doň „resistor“ ktorý ste získali , zatiaľ sa nič neudeje. Na ľavo od dverí je na podstavci zvláštne zariadenie. Stlačte „ , 2hore , 1> , 2> , 1dole , 1 , 2dole , 2dole , 1hore , 1> , 2 , 1> , 2hore , 2 . Ďalší display smerujúci na „The Office“ je na princíp hry Sudoku. Ide o to aby sa v každom rade a v každom stĺpci jeden znak nachádzal iba raz. Postup: V každom riadku máte tri prázdne políčka. Tri čísla budú znamenať tie prázdne políčka idúce za sebou a číslo bude znamenať koľkokrát máte kliknúť. Prvý riadok: 3,2,4,X Druhý riadok: 1,4,X,3 Tretí riadok: 2,X,1,4 Posledný riadok: X,1,3,2 . Tretí display zatiaľ necháme tak , a poďme do „The Main Sitting Room“ k trezoru. Tu bi nám mal pomôcť získaný papierik na ktorom je L=E. Pravdu povediac neviem , že podľa logiky sa ako dal otvoriť tento trezor. Ja som ho otvoril tak , že som skúšal do radu všetky číselné kombinácie až kým sa trezor neotvoril. Ale ak nemáte zbytočné dve hodiny času na skúšanie všetkých kombinácií ako som to robil ja , tak nastavte číslo: 6412 . Ak by niekto prišiel nato ako inak sa dal zistiť ten kód 6412 než skúšaním nech mi to napíše na mail: timon@pobox.sk . V trezore nájdete fotku a čip „8 pin circuit“. To bi bola posledná chýbajúca časť do digitálneho zámku v „The Office“. Po vložení na správne miesto s otvoria dvere do „The Workshop“. S trezorom oproti dverí sa ešte nebudeme zaoberať ale ten pokazený vedľa neho je náš ďalší. Na display-i by sa nám malo objaviť 5841 a to docielime tak , že: 8x stlačíme osmičku na ovísajúcej klávesnice, 16x dvojku , 12x šestku a potom stlačíme tieto: osmičku , dvojku , dvojku , šestku. Má to logiku ale nechce sa mi rozpisovať , že prečo je to takto. Z trezoru si zoberieme „Magnetic Card“. Ten vložíme do kódového zámku v „The Study“ a už môžeme veselo zadávať čísla. Pokiaľ však chcete aby sa dvere aj otvorili musíte si všimnúť že niektoré tlačítka sú svetlejšie. Riešenie: 834. Choďte do „The Dining Room“ tu máte na stene štyri obrazy ktoré viete premiestňovať. Usporiadajte ich tak ako je to na „Photo“ čo máte v inventári. Tu získate pomoc k trezoru ktorý sa otvára farebným lúčom , nájdete ho v „The Workshop“ hneď vpravo. Pre tých ktorým papier nepomohol dodávam , že lúč musí biť žltý a číslo je: 584. Tu získate dva kľúče. Jeden z nich pasuje do skrinky v „The Small Sitting Room“. Po odomknutí skrinky v nej nájdete „Piston“. Navrhujem ísť do pivnice „The Basement“ konkrétnejšie „The Entrance“ na stene máte zapínač na svetlo , ale nie hocijaký. Z pravej strany sa musí dostať elektrina do ľavej strany tak aby sa na ľavej strane rozsvietili všetky žiarovky (7 kusov). To docielite tak , že všetky horné gombíky budú šípkou ukazovať doľava a všetky gombíky napravo pod sebou budú ukazovať šípkou doprava. Choďte ďalej a v „The Store Room“ je vodné čerpadlo pre fontánu. Sem umiestnite chýbajúci „Piston“ a napravo na ovládači nastavte v strednej časti 4 modré obdĺžniky. Postup: Z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky , z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky , z 5-ky do 8-mičky , z 3-ky do 5-ky , z 8-mičky do 3-ky , z 3-ky do 5-ky. Ešte je jeden rébus v pivnici a to v „The Wine Cellar“ na stene vzadu. Zo zelenou bodkou sa musíte dostať do pravej vyčnievajúcej časti. Musíte však chodiť po čiare a tak aby ste stále jednu preskočili takže sa ide stále po dvoch. Postup: 4x dole , 1x doprava , 2x vpravohore , 2x dole , 1x doprava , 1x dole , 1x doprava , 3x hore , 3x vľavohore , 1x dole , 3x doľava , nezabudnite stále jedno políčko vynechať! V trezore nájdete „GPS keycard“ a „Brass Key“. Teraz by sme pivničnú časť aj mali , už sa sem nebudeme musieť vracať. Opustite pivnicu. V „The Dining Room“ za pomoci „Brass Key“ otvoríte zamknuté dvere. Choďte po schodoch hore na „The Second Floor“ a potom doprava do „The West Corridor“ , odomknite si dvere do „The Kitchen“. Vedľa schodišťa máte čudne fungujúci výťah. Nato aby ste z neho vybrali „Special Pipe Key“ musíte stlačiť: 2x hore , 2x dole , 3x hore , 2x dole , 2x hore. Na chodbe „The West Corridor“ sú kódom uzamknuté a červenými lúčmi chránené miestnosti. Navyše klávesnica na zadanie kódu je nefunkčná. Za pomoci „Special Pipe Key“ otvoríme klávesnicovú časť. Teraz buďte všímavý lebo kód je priamo pred Vami. Nevidíte ho? Tak si všimnite , že ktorý farebný drôt čo znázorňuje. Áno , z drôtov sú vyformované čísla. Ich kombinácia by mala biť: 2493 (ale nieje to isté). Sprístupní sa „The Yellow Room“ a „The Yellow Bathroom“ , všimnite si zvláštne označenie na dverách hore. V „The Yellow Room“ je na stolčeku prístroj ktorý stačí zapnúť. Totiž na stole je vypnutý predlžovací kábel. Keď ho zapnete otvorí sa prístroj a získate: „Magnetic Pass“ a „Snooker rules“. Teraz sa musíte dostať do „The Games Room“. Je tu niečo ako prastarý autodróm. Vložte doň „GPS keycard“ a na druhej stene otočte kľúčikom a prejsť po zelenej čiare do cieľa. Postup: > , , > , , ,
napísal Timon 9.10.2006
Páči sa mi!
10
SAFECRACKER
PC
Vývoj: TAC / Kheops Studio Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|