Return to Wolfenstein |
PC
pridal Rainbow 15.7.2005 o 10:31 pod používateľské recenzie
9.1
Pamätáte sa na tie staré časy, keď sa vám po monitoroch preháňal starý známy Wolfenstein 3d. Ja som ho vyskúšal až niekoľko rokov po vydaní a rozhodne som neľutoval. Po wofenstein 3d k nám zavítalo ešte nejaké to pokračovanie, ale žiadne nebolo asi tak očakávané, ako najmladší braček do rodiny Wolfenstein, so svojím celým názvom Return to Castle Wolfenstein. Mnohý z vás poznajú odpoveď ako to dopadlo, ale určite sú mnohí, čo ich nasledujúce riadky zaujmú, tak môžeme ísť na to.
Príbeh
Ten je robený veľmi zaujímavo. Dej sa odohráva počas druhej svetovej vojny ale z trochu iného pohladu. Heinrich Himler, diktátorský vodca v Nemecku sa snaží vytvoriť jednotnú Nemeckú ríšu a ovládnuť celú Európu a svet. Zatiaľ až na meno to pasuje s realitou ne? Teraz však nastáva ten pravý zvrat oproti realite, kedy ma napadlo, čo keď Nemci robili aj v skutočnosti niečo podobné? Himlerovým primárnym cieľom bolo oslobodiť Heinricha prvého, ktorý sa má nachádzať niekde v blízkosti hradu Wolfenstein a možno aj na ňom. To však nie je všetko. Nemi majú v zásobe ešte nejaké extra zbrane, ktoré v tej dobe nemali obdobu. Vymenujem raketu V2 a rotačný gulomet. To ešte však stále nie je všetko. Nemeckí vedci ešte vyvýjajú dva typy supernepriateľov, supervojaka a akéhosi super mutanta, s ktorými sa veľmi často stretnete najmä v druhej polke hry. Američania zatiaľ vedia len jediné, že Nemci opäť niečo chystajú na starom známom hrade Wolfenstein. Vtedy ste tam poslaní vy, B.J. Blaskowicz. Ste členom špeciálnych jednotiek a vašou úlohou je zistiť všetky dôležité informácie. A skoncovať s Nemeckými plánmi. Zavolá si vás totiž váš veliteľ a oboznámy vás so situáciou. Vtedy odchádzate na hrad Wolfenstein. Samozrejme, ako inak, ste zatknutý a odvedený do mučiarne. Máte práve možnosť počuť, ako sa nejaký šialený vedec snaží navždy umlčať nejakého úbožiaka. Vtedy ku vám do cely prichádza stráž, Blaskowicz na strážcu skočí zo stropu cely a vtedy sa dostávate na scénu vy, aby ste splnili svoju misiu.
Prostredia, misie
Veľkú časť hry odohrajete v hrade Wolfenstein, ktorý pre vás určite nie je prívetivý. Hlavne keď sa dostanete do podzemných labyrintov a zažijete si užasnú zábavu z miestnymi ,,obyvateľmi.´´ Nemusíte sa však báť dostanete sa aj do vrchných častí hradu a taktiež aj von, kde som to mal asi najradšej. Bolo to príjemné vidieť svetlo sveta. Okrem toho sa dostanete ešte do nejakého mestečka, kde budete mať zabiť nemeckých generálov, dostanete sa aj na letisko a bude vás aj čakať misia, v ktorej nemôžete spustiť poplach a nepozorovane sa budete musieť dostať dlhým kolečkom až do podzemného komplexu, kde sa odohrávajú všetky nebezpečné experimenty. V hre vás čaká sedem obrovských misií, čo vám dá tých štandartných desať hodín. Po určitom počte misií sa vrátite tušim raz alebo dvakrát počas hry domov a dostanete od svojho veliteľa nové inštrukcie. Cieľ vašej misie je jasne daný a príliš veľa s ním nenarobíte. To je jedná vec, čo ma na tejto hre mrzela. Linearita. Teda aspoň som si nevšimol, že by sa dalo v misiách niečo s inými cestami robiť. Bolo by zaujímavejšie, keby som okrem hlavnej prístupovej cesty našiel aj nejakú vedľajšiu, že by som sa niekam dostal buď nebezpečnou skratkou, alebobezpečnejším predĺžením výletu. Prostredia a náplne misií považujem za veľmi zábavné, určite si autori zaslúžia pochvalu.
Vaša výbava
Samozrejme ju tvoria vaši obľúbení zabijácki miláčikovia. Spomeniem to najprv tak v skratke. Čaká na vás nie príliš použiteľný nôž, potom dva druhy, pištolí, nejaké dva druhy samopalov, dva druhy pušiek, jedna automatická puška, rotačný gulomet, nenahraditeľný panzerfaust a zbraň tesla. Teraz idem trochu obšírnejšie. Pištole si myslím, že si u vás príliš veľa priazne nevybudujú. Za prvé nie sú príliš efektívne a za druhé nie je do nich zrovna najviac munície (ako do väčšiny zbraní). Ich efektivita sa trochu zvýši, keď si zoberiete stoličku, alebo niečo podobné ako živý štít. Asi najväčšiu obľubu si u mňa získali počas hry Nemecký samopal MP40, ktorý je klasická zbraň miestnych nemeckých vojakov a ešte radšej som mal klasickú zbraň britských zásahových jednotiek, sten gun. Sten gun mal však jeden veľmi zásadný (pre hráča) mínus. Často sa prehrieval, preto bolo treba z neho strieľať po dávkach. Panzerfaust si myslím, že netreba nijak zvlášť predstavovať. Stopercentný účinok, hlavne keď oproti vám stojí tank. Pušky mali účinok hlavne na strednú vzdialenosť. ak som ju mal v rukách a Nemci dva metre odo mňa mali MP40, bol to celkom veľký problém. Rotačný gulomet je hračka, ktorú akonáhle dostanete do rúk s väčším množstvom munície, budete ju milovať. Zíde sa hlavne na supervojakov. Ešte som vám nepovedal nič o tesle, čo je tiež taká špeciálna hračka, ktorá sa vám zíde hlavne na supermutantov. Akonáhle túto hračku dostanete do rúk, len tak ľahko ju nepustíte. Jedinou chybou je, že budete musieť používať väčšinou tie isté zbrane, ako vaši nepriatelia. Na ostatné zbrane totiž muníciu nedostanete, jedine tak od Nemcov. Okamih, kedy dostanete muníciu do zbrane, ktorú Nemci zrovna nepoužívajú, ten si budete naozaj vážiť. Veľkú časť hry som mal problémy so zháňaním munície.
Umelá Inteligencia a vaši nepriatelia
Ako prvých stretnete Nemeckých vojakov, ktorí sú síce asi naslabší zo všetkých nepriateľov, ale paadoxne majú najlepšiu AI. Je pravda, že nemajú na AI napríklad vo Far Cry, alebo iných súčasných áčkových titulov, ale Nemci sa vedeli už aj celkom pekne kryť a dosť často vás prekvapia. Často vás hra donúti k veľmi pomalému pohybu dopredu. Nie je totiž zrovna príjemné, keď prejdete okolo rebríku, z ktorého sa potichučky spustí Nemecký vojak a uštedrý vám ranu z milosti. Takéto veci sa pri hrách príliš často nestávali. Keď sa dostanete do miestnosti s asi desiatkou nemeckých vojakov, bude to občas trochu zabiják. Stretnete aj ich inteligentnejšiu formu, určite už najinteligentnejší Nemci a to sú členovia špeciálnych jednotiek. Vydržia trochu viac ako radoví vojaci a sú lepšie vyzbrojení. Automatická útočná puška bola jasná volba. Keď som sa dostal napríklad do nejakého hangáru, kde v blízkosti má byť raketa V2, tak tam na mňa čakal úžasný nápor Nemeckých vojakov. ďalším typom nepriateľov sú zombíci, alebo ak chcete kostlivci. Tí už vydržia celkovo viac ako ľudia, ale nemajú zrovna vyvinutú AI. Veď ich proporcie slúžia na boj nablízku, preto sa k vám vždy snažia dostať. Problém je to, že keď s nimi bojujete, je ich vždy obrovské množstvo. Aby najnebezpečnejším zombíkom je potom akýsi ohnivý, ktorý až sa ku vám dostane, spôsobí vám mierne popáleniny. Ešte dodám, že si ich najviac užijete v podzemý hradu Wolfenstein, teda v tých všetkých možných labyrintoch. Teraz mi už dochádzajú na um len dva typy nepriateľov a to tí supervojaci a supermutati. Supervojaci príliš veľa inteligencie nepobrali. Myslia si asi, že keď sú tak úžasne opancierovaní, žiadnu ďalšiu ochranu nepotrebujú. Budete si však na nich dávať pozor a vždy veľmi dobre krytý im budete musieť uštedriť zásobník z rotačného gulometa. Ďalším typom sú ty mutanti. Oni vlastne majú len po pása. Dole majú energetické pole. Keď sa dostanú do vašej blízkosti, začnú sa divne natriasať a začnú na vás chodiť ich elektrické výboje. Najúčinejšia sa mi javila na nich asi zbraň tesla. Tiež nepobrali inteligencie nazvyš. Nemeckí vedci pri vývyne supervojakov nemysleli na ich inteligencu, len čo je pravda. Počas hry zažijete troch bosov. Povedal by som, že ich uelá inteligencia nie je nejaká závydeniahodná. Jediné na čo sa zmôžu, je že budú po vás strieľať a utekať v danejk ,,aréne,´´ a okolo budú mať vždy nejakú tú výpomoc, či už od zombíkov, či Nemcov. Zaujímavé je, že supervojak figuruje v hre ako boss 2 a pritom ho v ďalších častiach hry stretnete ešte veľakrát.
Grafika
Na svoju dobu je absolútne úchvatná. Výbuchy a ohne vyzerajú naozaj veľmi pekne. Podzemné labyrinty vo vás občas môžu vyvolať zimomriavky na chrbte. Na dnešnú dobu je už predsalen vydieť, že je hra postaršia, ale aj tak vás to drží v bode varu. Textry vyzerajú podľa mňa vpohode. Veľmi sa mi taktiež páčilo nočné mesto, ktoré vyzeralo naozaj dobre, že ani oproti takému Call of Duty by sa hra nemusela hanbiť. S takým Brothers in Arms to už však porovnávať nejdem, to sú predsalen štyri roky. Povedal by som, že hra má iba o chlp slabšiu grafiku ako Medal of Honor Allied Assault. Viem, je to také porovnávanie, ale teraz som vám asi vystihol najpresnejšia, čo sa vám odohráva na monitore. Ešte som zabudol na fyziku, ktorá sa v hre nachádza aj pri takomto celkom dávnom dátume. Nedá sa zničiť všetko, ono je to vlastne dané, čo môžete a čo nemôžete zničiť. Veď keď si môžete vziať stoličku ako živý štít, to už hovorý asi za všetko. Dajú sa zničiť niektoré zástavy a počítačové obrazovky. Nemôžem ani zabudnúť na sudy, po strelbe na jerden sa v jednej misii rozletí dokonca celá stena, ale to je pevne dané a súčasťou misie. Ešte som zabudol na animácie. Hru som hral tak pred rokom, ale animácie sa mi javili ako veľmi dobré a vyzerali veľmi pekne. Prekvapilo ma, že na grafiku tak starej hry sa dobre pozerá. Dobre vyzerá aj časť, keď sa zahráte na výsadkára a zoskakujete z lietadla s padákom.
Zvuky
Zbrane zneli reálne. Autori hier na tému druhej svetovej vojny si po tejto stránke dávajú vždy záležať. Počas celej hry vám hraje príjemná hudba. Až budete v podzemných labyrintoch a budete tam môcť počuť všelijaké šumy, nebude vám všetko jedno a v niektorých situáciach som sa aj bál pozrieť za roh. Srandaje, že všetky hlášky sú v Angličtine, teda aj tie Nemecké. Trochu mi to tam chýbalo, ale bola to len otázka zvyku. Samozrejme, hlavne v dnešnej dobe by sa našli v zvukovej stránke medzery, ale táto hra bola na svoju dobu výborný počin s výbornou atmosférou.
Verdikt
Return to Castle Wolfenstein je klasika, ktorá si zaslúži pozornosť každého z vás. Je síce už trochu postaršia, ale myslím, že sa dá na to zvyknúť. Ak ste súčasný rozmaznaný hráč, ktorý potrebuje supernabúchanú dokonalú grafiku, odčítajte si od konečného verdiktu nejakých desať percent. Po stránke hratelnosti totiž hra exceluje a predsa o to v hrách ide nie?
Hratelnosť: 93%
Grafika: 90%
Zvuky: 89%
Spolu: 91%
Return to Castle Wolfenstein sa vám bude páčiť, pretože: má výbornú hratelnosť, zaručuje zábavu na dlhé hodiny, má dobrú atmosféru a vlastne je dobré skoro všetko
Return to Castle Wolfenstein sa vám nemusí páčiť, pretože: má na dnešnú dobu už predsalen staršiu grafiku, AI nie je vo väčšine prípadov zrovna geniálna, trochu slabší bosovia
Príbeh
Ten je robený veľmi zaujímavo. Dej sa odohráva počas druhej svetovej vojny ale z trochu iného pohladu. Heinrich Himler, diktátorský vodca v Nemecku sa snaží vytvoriť jednotnú Nemeckú ríšu a ovládnuť celú Európu a svet. Zatiaľ až na meno to pasuje s realitou ne? Teraz však nastáva ten pravý zvrat oproti realite, kedy ma napadlo, čo keď Nemci robili aj v skutočnosti niečo podobné? Himlerovým primárnym cieľom bolo oslobodiť Heinricha prvého, ktorý sa má nachádzať niekde v blízkosti hradu Wolfenstein a možno aj na ňom. To však nie je všetko. Nemi majú v zásobe ešte nejaké extra zbrane, ktoré v tej dobe nemali obdobu. Vymenujem raketu V2 a rotačný gulomet. To ešte však stále nie je všetko. Nemeckí vedci ešte vyvýjajú dva typy supernepriateľov, supervojaka a akéhosi super mutanta, s ktorými sa veľmi často stretnete najmä v druhej polke hry. Američania zatiaľ vedia len jediné, že Nemci opäť niečo chystajú na starom známom hrade Wolfenstein. Vtedy ste tam poslaní vy, B.J. Blaskowicz. Ste členom špeciálnych jednotiek a vašou úlohou je zistiť všetky dôležité informácie. A skoncovať s Nemeckými plánmi. Zavolá si vás totiž váš veliteľ a oboznámy vás so situáciou. Vtedy odchádzate na hrad Wolfenstein. Samozrejme, ako inak, ste zatknutý a odvedený do mučiarne. Máte práve možnosť počuť, ako sa nejaký šialený vedec snaží navždy umlčať nejakého úbožiaka. Vtedy ku vám do cely prichádza stráž, Blaskowicz na strážcu skočí zo stropu cely a vtedy sa dostávate na scénu vy, aby ste splnili svoju misiu.
Prostredia, misie
Veľkú časť hry odohrajete v hrade Wolfenstein, ktorý pre vás určite nie je prívetivý. Hlavne keď sa dostanete do podzemných labyrintov a zažijete si užasnú zábavu z miestnymi ,,obyvateľmi.´´ Nemusíte sa však báť dostanete sa aj do vrchných častí hradu a taktiež aj von, kde som to mal asi najradšej. Bolo to príjemné vidieť svetlo sveta. Okrem toho sa dostanete ešte do nejakého mestečka, kde budete mať zabiť nemeckých generálov, dostanete sa aj na letisko a bude vás aj čakať misia, v ktorej nemôžete spustiť poplach a nepozorovane sa budete musieť dostať dlhým kolečkom až do podzemného komplexu, kde sa odohrávajú všetky nebezpečné experimenty. V hre vás čaká sedem obrovských misií, čo vám dá tých štandartných desať hodín. Po určitom počte misií sa vrátite tušim raz alebo dvakrát počas hry domov a dostanete od svojho veliteľa nové inštrukcie. Cieľ vašej misie je jasne daný a príliš veľa s ním nenarobíte. To je jedná vec, čo ma na tejto hre mrzela. Linearita. Teda aspoň som si nevšimol, že by sa dalo v misiách niečo s inými cestami robiť. Bolo by zaujímavejšie, keby som okrem hlavnej prístupovej cesty našiel aj nejakú vedľajšiu, že by som sa niekam dostal buď nebezpečnou skratkou, alebobezpečnejším predĺžením výletu. Prostredia a náplne misií považujem za veľmi zábavné, určite si autori zaslúžia pochvalu.
Vaša výbava
Samozrejme ju tvoria vaši obľúbení zabijácki miláčikovia. Spomeniem to najprv tak v skratke. Čaká na vás nie príliš použiteľný nôž, potom dva druhy, pištolí, nejaké dva druhy samopalov, dva druhy pušiek, jedna automatická puška, rotačný gulomet, nenahraditeľný panzerfaust a zbraň tesla. Teraz idem trochu obšírnejšie. Pištole si myslím, že si u vás príliš veľa priazne nevybudujú. Za prvé nie sú príliš efektívne a za druhé nie je do nich zrovna najviac munície (ako do väčšiny zbraní). Ich efektivita sa trochu zvýši, keď si zoberiete stoličku, alebo niečo podobné ako živý štít. Asi najväčšiu obľubu si u mňa získali počas hry Nemecký samopal MP40, ktorý je klasická zbraň miestnych nemeckých vojakov a ešte radšej som mal klasickú zbraň britských zásahových jednotiek, sten gun. Sten gun mal však jeden veľmi zásadný (pre hráča) mínus. Často sa prehrieval, preto bolo treba z neho strieľať po dávkach. Panzerfaust si myslím, že netreba nijak zvlášť predstavovať. Stopercentný účinok, hlavne keď oproti vám stojí tank. Pušky mali účinok hlavne na strednú vzdialenosť. ak som ju mal v rukách a Nemci dva metre odo mňa mali MP40, bol to celkom veľký problém. Rotačný gulomet je hračka, ktorú akonáhle dostanete do rúk s väčším množstvom munície, budete ju milovať. Zíde sa hlavne na supervojakov. Ešte som vám nepovedal nič o tesle, čo je tiež taká špeciálna hračka, ktorá sa vám zíde hlavne na supermutantov. Akonáhle túto hračku dostanete do rúk, len tak ľahko ju nepustíte. Jedinou chybou je, že budete musieť používať väčšinou tie isté zbrane, ako vaši nepriatelia. Na ostatné zbrane totiž muníciu nedostanete, jedine tak od Nemcov. Okamih, kedy dostanete muníciu do zbrane, ktorú Nemci zrovna nepoužívajú, ten si budete naozaj vážiť. Veľkú časť hry som mal problémy so zháňaním munície.
Umelá Inteligencia a vaši nepriatelia
Ako prvých stretnete Nemeckých vojakov, ktorí sú síce asi naslabší zo všetkých nepriateľov, ale paadoxne majú najlepšiu AI. Je pravda, že nemajú na AI napríklad vo Far Cry, alebo iných súčasných áčkových titulov, ale Nemci sa vedeli už aj celkom pekne kryť a dosť často vás prekvapia. Často vás hra donúti k veľmi pomalému pohybu dopredu. Nie je totiž zrovna príjemné, keď prejdete okolo rebríku, z ktorého sa potichučky spustí Nemecký vojak a uštedrý vám ranu z milosti. Takéto veci sa pri hrách príliš často nestávali. Keď sa dostanete do miestnosti s asi desiatkou nemeckých vojakov, bude to občas trochu zabiják. Stretnete aj ich inteligentnejšiu formu, určite už najinteligentnejší Nemci a to sú členovia špeciálnych jednotiek. Vydržia trochu viac ako radoví vojaci a sú lepšie vyzbrojení. Automatická útočná puška bola jasná volba. Keď som sa dostal napríklad do nejakého hangáru, kde v blízkosti má byť raketa V2, tak tam na mňa čakal úžasný nápor Nemeckých vojakov. ďalším typom nepriateľov sú zombíci, alebo ak chcete kostlivci. Tí už vydržia celkovo viac ako ľudia, ale nemajú zrovna vyvinutú AI. Veď ich proporcie slúžia na boj nablízku, preto sa k vám vždy snažia dostať. Problém je to, že keď s nimi bojujete, je ich vždy obrovské množstvo. Aby najnebezpečnejším zombíkom je potom akýsi ohnivý, ktorý až sa ku vám dostane, spôsobí vám mierne popáleniny. Ešte dodám, že si ich najviac užijete v podzemý hradu Wolfenstein, teda v tých všetkých možných labyrintoch. Teraz mi už dochádzajú na um len dva typy nepriateľov a to tí supervojaci a supermutati. Supervojaci príliš veľa inteligencie nepobrali. Myslia si asi, že keď sú tak úžasne opancierovaní, žiadnu ďalšiu ochranu nepotrebujú. Budete si však na nich dávať pozor a vždy veľmi dobre krytý im budete musieť uštedriť zásobník z rotačného gulometa. Ďalším typom sú ty mutanti. Oni vlastne majú len po pása. Dole majú energetické pole. Keď sa dostanú do vašej blízkosti, začnú sa divne natriasať a začnú na vás chodiť ich elektrické výboje. Najúčinejšia sa mi javila na nich asi zbraň tesla. Tiež nepobrali inteligencie nazvyš. Nemeckí vedci pri vývyne supervojakov nemysleli na ich inteligencu, len čo je pravda. Počas hry zažijete troch bosov. Povedal by som, že ich uelá inteligencia nie je nejaká závydeniahodná. Jediné na čo sa zmôžu, je že budú po vás strieľať a utekať v danejk ,,aréne,´´ a okolo budú mať vždy nejakú tú výpomoc, či už od zombíkov, či Nemcov. Zaujímavé je, že supervojak figuruje v hre ako boss 2 a pritom ho v ďalších častiach hry stretnete ešte veľakrát.
Grafika
Na svoju dobu je absolútne úchvatná. Výbuchy a ohne vyzerajú naozaj veľmi pekne. Podzemné labyrinty vo vás občas môžu vyvolať zimomriavky na chrbte. Na dnešnú dobu je už predsalen vydieť, že je hra postaršia, ale aj tak vás to drží v bode varu. Textry vyzerajú podľa mňa vpohode. Veľmi sa mi taktiež páčilo nočné mesto, ktoré vyzeralo naozaj dobre, že ani oproti takému Call of Duty by sa hra nemusela hanbiť. S takým Brothers in Arms to už však porovnávať nejdem, to sú predsalen štyri roky. Povedal by som, že hra má iba o chlp slabšiu grafiku ako Medal of Honor Allied Assault. Viem, je to také porovnávanie, ale teraz som vám asi vystihol najpresnejšia, čo sa vám odohráva na monitore. Ešte som zabudol na fyziku, ktorá sa v hre nachádza aj pri takomto celkom dávnom dátume. Nedá sa zničiť všetko, ono je to vlastne dané, čo môžete a čo nemôžete zničiť. Veď keď si môžete vziať stoličku ako živý štít, to už hovorý asi za všetko. Dajú sa zničiť niektoré zástavy a počítačové obrazovky. Nemôžem ani zabudnúť na sudy, po strelbe na jerden sa v jednej misii rozletí dokonca celá stena, ale to je pevne dané a súčasťou misie. Ešte som zabudol na animácie. Hru som hral tak pred rokom, ale animácie sa mi javili ako veľmi dobré a vyzerali veľmi pekne. Prekvapilo ma, že na grafiku tak starej hry sa dobre pozerá. Dobre vyzerá aj časť, keď sa zahráte na výsadkára a zoskakujete z lietadla s padákom.
Zvuky
Zbrane zneli reálne. Autori hier na tému druhej svetovej vojny si po tejto stránke dávajú vždy záležať. Počas celej hry vám hraje príjemná hudba. Až budete v podzemných labyrintoch a budete tam môcť počuť všelijaké šumy, nebude vám všetko jedno a v niektorých situáciach som sa aj bál pozrieť za roh. Srandaje, že všetky hlášky sú v Angličtine, teda aj tie Nemecké. Trochu mi to tam chýbalo, ale bola to len otázka zvyku. Samozrejme, hlavne v dnešnej dobe by sa našli v zvukovej stránke medzery, ale táto hra bola na svoju dobu výborný počin s výbornou atmosférou.
Verdikt
Return to Castle Wolfenstein je klasika, ktorá si zaslúži pozornosť každého z vás. Je síce už trochu postaršia, ale myslím, že sa dá na to zvyknúť. Ak ste súčasný rozmaznaný hráč, ktorý potrebuje supernabúchanú dokonalú grafiku, odčítajte si od konečného verdiktu nejakých desať percent. Po stránke hratelnosti totiž hra exceluje a predsa o to v hrách ide nie?
Hratelnosť: 93%
Grafika: 90%
Zvuky: 89%
Spolu: 91%
Return to Castle Wolfenstein sa vám bude páčiť, pretože: má výbornú hratelnosť, zaručuje zábavu na dlhé hodiny, má dobrú atmosféru a vlastne je dobré skoro všetko
Return to Castle Wolfenstein sa vám nemusí páčiť, pretože: má na dnešnú dobu už predsalen staršiu grafiku, AI nie je vo väčšine prípadov zrovna geniálna, trochu slabší bosovia
napísal Rainbow 15.7.2005
Páči sa mi!
9.1
RETURN TO WOLFENSTEIN
PC
Vývoj: Bethesda / id Software Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|