Informácie z aktuálnej prezentácie Zaklínača 3 |
Pár novinárov malo možnosť stráviťcelé hodiny s Geraltom a jeho tretím videoherným príbehom. Koľko priestoru dostala Ciri? A ako je to s level scalingom a respawnovaním príšer?
HRY > NOVINKY >
Redaktori nemeckého herného magazínu Gamestar.de mali možnosť zahrať si aktuálnu verziu Zaklínača 3: Divoký Hon, ktorý by mal konečne vyjsť 19. mája. Behom 12 hodín hrania dosiahli siedmy level a jeden z nich prehlásil: "Tieto dva dni s Geraltom boli jedným z mojich najkrajších a najvzrušujúcejších herných zážitkov, a to hrám už 33 rokov." Ďalšie informácie zhrnul jeden z užívateľov neogafu.
Hrateľnosť:
- Zaklínač 3 sa dá hrať v štyroch náročnostiach (easy, medium, hard a dark). Nemení sa však počet bodov zdravia nepriateľov ale ich schopnosti.
- Na vyšších náročnostiach sa Geralt opäť nezaobíde bez svojich elixírov. Tie sa dajú vylepšovať, aby mali silnejší účinok, ale zároveň sa stávajú ešte toxickejšími.
- Po úspešnom love na príšeru sa môžete prostredníctvom mini-hry pokúsiť vyjednať navýšenie odmeny.
- Vedľajším úlohám bola venovaná mimoriadna pozornosť. Sú dobre napísané a vetvia sa na viacero cieľov.
- Novigrad a Zem nikoho sú naozaj jednou veľkou mapou, oveľa väčšou než Skyrim. Ostrovy Skellige sú ďalšou veľkou časťou hry a ďalších 5 či 6 lokalít je oddelených (vrátane Kaer Morhen).
- V hre sú dve naozaj veľké mestá - Novigrad a Oxenfurt, obe plné života.
- Zem nikoho zahŕňa 25 miest, neraz veľkosti Flotsamu zo Zaklínača 2.
- Nepriatelia sa nerespawnujú, alebo ak áno, tak veľmi pomaly.
- Najlepšie predmety sa dajú získať iba craftingom.
- Väčší inventár sa dá získať vyrobením sedlových brašien.
- Redaktorov zaujalo vetvenie príbehu, ktoré nie je vždy zrejmé. Naprávanie "zlých" rozhodnutí pomocou ukladania a znovunačítania pozície je kvôli tomu veľmi ťažké, ak nie rovno nemožné. Narozdiel od hier od BioWare (Mass Effect, Dragon Age) nie sú odpovede viditeľne zatriedené do kategórií, hra vopred neinformuje o ich účinku. Každý si musí sám rozmyslieť, ktorá voľba je dobrácka alebo urážlivá, nekompromisná...
- In-game kartová hra Gwent je skutočne zábavná.
- Geralt môže svoju šikovnosť využiť aj k vreckovým krádežiam, ale systém je príliš jednoduchý a nie práve zábavný.
- Jeden z redaktorov postavil Geralta levelu 7 proti vyverne levelu 24 a bol zabitý jednou ranou. Žiadny level scaling.
- Pasáže so Ciri by mali zabrať 5 až 10 hodín a hrajú sa viac ako akčná adventúra než RPG.
- Poteší veľa drobností, napríklad zahnanie Klepny od košíka s jablkami.
- Všetky oblečené a nasadené itemy sú na Geraltovi vidieť
- Pästné súboje sú späť, žiadne QTE
- Redaktori nikdy nemali dojem, že sa pohybujú v prázdnom svete.
- Počas hrania nenarazili ani na jednu jednoduchú "prines" misiu.
Technické spracovanie:
- Užívateľské prostredie je plne nastaviteľné a ikony i značky questov môžu byť vypnuté.
- Možnosť zapnúť audiovizuálne rady (napr. "ľudia kričia o pomoc).
- Novinári nepostrehli ani jednu klonovanú NPC postavu.
- Ovládaniu pomocou gamepadu bola zrejme venovaná väčšia pozornosť než kombinácii klávesnica+myš. Hra zvláda plynulý prechod od ovládača k myši a naspäť, čo sa hodí predovšetkým pri pohybe v menu.
- Otravné dvere zo Zaklínača 2 sú minulosťou, dvere sa otvárajú automaticky, nie je potrebné stláčať klávesu. Zároveň zmizli načítania pri vstupe do budov.
- Geralt pomaly zarastá.
- Najpôsobivejšie dynamické počasie aké kedy v hre videli.
- Minimum bugov, žiadne pády ani zamrznutia.
- Grafické nastavenie "ultra" má významný efekt na kvalitu vegetácie a modely postáv.
- V možnostiach chýba nastavenie úrovne LOD detailov.
- Výraznejšie zobrazenie zranení než v Zaklínačovi 2
- Vývojári už potvrdili vydanie patchu hneď v deň vydania.
- Xbox One verzia zostane v rozlíšení 900p
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|