Reštart Need for Speed spája to najlepšie zo série, láka fanúšikov späť |
Nočné ulice, bežná premávka, driftovanie, naháňačky s policajtmi a honba za reputáciou. NFS sa vracia k nablýskanému Undergroundu.
Jedným z vrcholov konferencie Electronic Arts na E3 bol gameplay trailer na Need for Speed. Bez podtitulu či číslovky. Séria, ktorá začala v roku 1994 plniť najtajnejšie sny hráčov túžiacich po skvele hrateľnom a pritom nádhernom racingu, sa po mnohých rokoch, odklonoch, pokračovaniach a prehadzovaní medzi štúdiami stala synonymom skvelej série pochovanej nenásytnosťou veľkého distribútora. Need for Speed z roku 2015 má byť preto veľkým reštartom a v rukách Ghost Games získať povesť skvelej arkády.
Need for Speed sa vracia k vetve, ktorá začala hrou NFS: Underground, vraciame sa do nočného mesta a budeme stvárať bláznivé kúsky v uliciach a blízkom okolí Ventura Bay, fiktívnom meste inšpirovanom Los Angeles. Opäť dôjde na skúšanie rôznych prítlačných krídiel, ale aj na jednoduché úpravy jazdných vlastností, napr. priľnavosť vs. driftovanie.
Mať dobre vyladenú driftovaciu káru môže byť kľúčové pre multiplayer režim Rep Attack, ktorý sa EA rozhodla predvádzať na E3. 8 hráčov vo svojich vytunených mašinách začína pretekom z bodu A do bodu B. Rýchlosť však tentokrát nie je všetko! Prvý v cieli dostane najviac bodov reputácie za rýchlosť, ale víťazom môže byť niekto s oveľa väčším bonusom za dlhé, rýchle a neprerušené kontrolované šmyky. Aj auto sediace v zákrutách sťa monopost F1 by však mohol mať svoje výhody, keďže body sa udeľujú aj za tesné prejazdy okolo neutrálnych a nič netušiacich účastníkov cestnej premávky
To však ešte nie je koniec zápasu, každý hráč dostáva pár minút na voľnú jazdu po meste a ďalšie naháňanie reputácie pomocou provokovania policajtov alebo prostého predvádzania sa v uliciach otvoreného mesta. Jednoducho nádejný pokus o oživenie toho, čo sa nadšencom arkádových racingov i príležitostným hráčom pred rokmi tak páčilo na Underground a Underground 2, ale v novšom a oveľa krajšom kabáte. Výkonnejší hardvér a nový engine necháva vyniknúť mrakodrapy svietiace v tme, odrazy pouličného osvetlenia na mokrej vozovke i svetlá svetlometov.
Interview:
K novému štartu série a zároveň návratu k arkádo-tuningovej ére dôjde 3. novembra 2015.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 62
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Electronic Arts / Ghost Games Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|