Divinity: Original Sin 2 bude mať Game Master režim |
Kampaň skončila veľkým úspechom, boli splnené všetky ciele a hráči navštívia nebo i peklo, zahrajú si módy a priateľov uvítajú vo vlastných dungeonoch.
Začiatok jesene je, zdá sa, výborným obdobím pre veľké crowdfundingové kampane. Zatiaľčo BatteTech od Harebrained Schemes práve na KickStarteri atakuje úroveň $1.3 milióna, Larian Studios už oslavuje totálny úspech svojej kampane pre Divinity: Original Sin 2. Skromný základný cieľ bol s ľahkosťou prekonaný a pokračovanie jednej z najuznávanejších RPG minulého roka vyzbieralo viac než 2 milióny amerických dolárov. Samotný vývoj hry bude iste oveľa drahší, ale Larian si môže byť istý veľkým záujmom hráčov a do hry pridá niekoľko príjemných bonusov.
Prekonaním dvojmiliónovej hranice bol splnený posledný, ultimátny vedľajší cieľ a hráči sa budú môcť zhostiť úlohy Game Mastera. V tomto režime sa bude dať vytvoriť vlastný dungeon a uvítať v ňom iných hráčov. Game Master zostáva pánom dungeonu aj keď sa v ňom už pohybujú hrdinovia, takže pred nich bude môcť stavať príšery podľa vlastného výberu a manipulovať s prostredím. Režim je nepochybne inšpirovaný úlohou Dungeon Mastera zo známej hry Dungeons & Dragons a on teda rozhodne, či hrdinov čaká príjemná prechádzka ružovou záhradou alebo poriadne hardcore výzva.
Ďalším bonusom je Hall of Echoes, miesto medzi realitou a ničotou, pre niekoho nebo a pre iného peklo. Všetky duše po smrti majú smerovať sem a duša, ktorej sa to nepodarí, zostane vo svete ako nemŕtvy. Duše z tejto siene smerujú do Kovárne a znova sa rodia, alebo sú nasmerované do ničoty. Keď sem hráčova partia náhodou dorazí, sieň sa vždy prispôsobí jej potrebám a bude tým, čo budú jej členovia práve potrebovať. Okrem toho sa hovorí, že jedny dvere odtiaľto vedú až k samotným bohom...
Larian Studios vyčlení tiež skupinu ľudí, ktorá sa postará o zjednodušenie editora používaného štúdiom pre potreby amatérskych móderov. Každý by mal mať možnosť vytvoriť si vlastné RPG dobrodružstvo. Okrem toho budú pripravené Love & Hate systém a mocný item Shapeshifting Mask, ktoré ešte neboli bližšie predstavené. Nakoniec, aj ohľadom editora a Game Master režimu ešte Larian nemá jasno a je zvedavý na predstavu hráčov, preto založil uservoice fórum.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Larian Studios Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|