Divinity: Original Sin 2 bude mať Game Master režim |
Kampaň skončila veľkým úspechom, boli splnené všetky ciele a hráči navštívia nebo i peklo, zahrajú si módy a priateľov uvítajú vo vlastných dungeonoch.
Začiatok jesene je, zdá sa, výborným obdobím pre veľké crowdfundingové kampane. Zatiaľčo BatteTech od Harebrained Schemes práve na KickStarteri atakuje úroveň $1.3 milióna, Larian Studios už oslavuje totálny úspech svojej kampane pre Divinity: Original Sin 2. Skromný základný cieľ bol s ľahkosťou prekonaný a pokračovanie jednej z najuznávanejších RPG minulého roka vyzbieralo viac než 2 milióny amerických dolárov. Samotný vývoj hry bude iste oveľa drahší, ale Larian si môže byť istý veľkým záujmom hráčov a do hry pridá niekoľko príjemných bonusov.
Prekonaním dvojmiliónovej hranice bol splnený posledný, ultimátny vedľajší cieľ a hráči sa budú môcť zhostiť úlohy Game Mastera. V tomto režime sa bude dať vytvoriť vlastný dungeon a uvítať v ňom iných hráčov. Game Master zostáva pánom dungeonu aj keď sa v ňom už pohybujú hrdinovia, takže pred nich bude môcť stavať príšery podľa vlastného výberu a manipulovať s prostredím. Režim je nepochybne inšpirovaný úlohou Dungeon Mastera zo známej hry Dungeons & Dragons a on teda rozhodne, či hrdinov čaká príjemná prechádzka ružovou záhradou alebo poriadne hardcore výzva.
Ďalším bonusom je Hall of Echoes, miesto medzi realitou a ničotou, pre niekoho nebo a pre iného peklo. Všetky duše po smrti majú smerovať sem a duša, ktorej sa to nepodarí, zostane vo svete ako nemŕtvy. Duše z tejto siene smerujú do Kovárne a znova sa rodia, alebo sú nasmerované do ničoty. Keď sem hráčova partia náhodou dorazí, sieň sa vždy prispôsobí jej potrebám a bude tým, čo budú jej členovia práve potrebovať. Okrem toho sa hovorí, že jedny dvere odtiaľto vedú až k samotným bohom...
Larian Studios vyčlení tiež skupinu ľudí, ktorá sa postará o zjednodušenie editora používaného štúdiom pre potreby amatérskych móderov. Každý by mal mať možnosť vytvoriť si vlastné RPG dobrodružstvo. Okrem toho budú pripravené Love & Hate systém a mocný item Shapeshifting Mask, ktoré ešte neboli bližšie predstavené. Nakoniec, aj ohľadom editora a Game Master režimu ešte Larian nemá jasno a je zvedavý na predstavu hráčov, preto založil uservoice fórum.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Larian Studios Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|