Rozhovor z Paríža: Čo nás ešte čaká v noir detektívke Blues and Bullets? |
Na PGW sme sa stretli so šéfom štúdia A Crowd of Monsters, ktorý nám prezradil niekoľko exkluzívnych noviniek o kvalitnej noir detektívke Blues and Bullets
Hra Blues and Bullets svojou prvou epizódou prilákala množstvo pozornosti a zaujala aj nás, za čo si v recenzii odniesla slušnú osmičku. V akčnej adventúre z noir prostredia sa vžijete do úlohy bývalého policajta Eliota Nessa a v alternatívnej histórii sa pokúsite nájsť vnučku slávneho Al Caponeho. Porozprávali sme sa so CEO štúdia A Crowd of Monsters, ktoré má hru na svedomí. Ramón Nafria nám prezradil, čo môžeme očakávať od ďalších epizód a dal nám niekoľko dôvodov, prečo sa tešiť na pokračovanie hry.
Prvá epizóda nám ponúkla hneď niekoľko projektov, ktorými ste sa inšpirovali. Nielen hrami (Heavy Rain, L.A. Noire, Tex Murphy), ale aj detektívkami (True Detective, Sin City). Kde ste ešte čerpali noirovú atmosféru?
Čerpali sme napríklad zo Sherlocka Holmesa, zobrali sme si niečo z nemeckého expresionizmu, ale aj z filmu Sedem či hry Murdered: Soul Suspect. Snažili sme sa vidieť všetko a hrať všetko, čo bolo spojené s noir a zobrať si z toho to najlepšie.
Zaujímavé boli akčné pasáže, či už streľba alebo obhliadka miesta činu. Dočkáme sa v ďalších epizódach podobných alebo dokonca nových prvkov?
Poviem vám niekoľko exkluzívnych informácii: V ďalšej epizóde bude viac strieľania a bude to komplexnejšie. Napríklad nebudete strieľať len vy, ale aj vás priateľ. Čo sa týka obhliadky miesta činu, zahrnieme niečo nové do tretej epizódy, ale dovtedy to bude takmer nezmenené. Teraz testujeme napríklad aj falošné stopy, pretože v prvej epizóde boli všetky stopy správne, no teraz uvidíme, ako ľudia zareagujú. Od toho záleží, či ich pridáme skôr, alebo neskôr.
Budú tým pádom aj rôzne konce v závislosti od falošných stôp?
Chceli by sme, aby to tak bolo.
Máte rozpracované aj nejaké ďalšie príbehy so zaujímavou zápletkou z iného než mafiánskeho prostredia a kedy nám ich predstavíte?
Nemôžem vám toho veľa povedať, ale pracujeme na dvoch projektoch, pričom jeden nemá príbeh a druhý má veľmi známy príbeh, ale nie z mafiánskeho prostredia.
Čo vás viedlo k rozdeleniu príbehu na jednotlivé epizódy?
Dôvodov je niekoľko. Ja už som starší, mám 35 rokov a milujem hry, ale nemám na ne čas. Rád by som strávil 90 hodín pri jednej hre, ale mám čas iba hodinu a pol. Takže uprednostňujem intenzívny zážitok teraz a potom o niekoľko mesiacov sa k tomu vrátim znovu na hodinu a pol. Okrem toho ten zážitok trvá rovnako ako film a ďalším dôvodom je, že epizodický obsah ponúka veľa príležitostí. Napríklad, keby sme urobili hru na viac ako 6 hodín, dostali by sme feedback až na jej konci. Takto môžu hráči ovplyvňovať vývoj hry a my môžeme veci zlepšovať a nemusíte pri tom čakať na koniec. Máme radi feedback od hráčov.
Kedy sa dočkáme ďalších epizód?
Myslíme si, že ďalšia epizóda by mohla vyjsť v januári 2016. Chceli sme ju vydať v novembri tohto roku, ale zhodli sme sa na tom, že nie sme pripravení. Predpokladám, že by sme mohli ukázať nejaké screenshoty alebo videá v decembri.
Jedným z najväčších záporov sme v našej recenzii uviedli nedostatočnú optimalizáciu. Pracujete na nej?
Nakoľko je to hra pre PC, je to pre nás ťažké, lebo každý má iný počítač. U konzol je to iné, pretože tvoja aj moja konzola je približné rovnaká, no u PC sa to líši. Snažíme sa hru lepšie optimalizovať, no nie je to naša najvyššia priorita, pretože vytvárame hlavne niečo umelecké.
Plánujete k Blues and Bullets vydať aj iný, než herný obsah? Napríklad komiks?
Áno, pracujeme na komikse.
Budete sa v ďalších častiach držať len skutočnosti alebo do príbehu vstúpia nadprirodzené sily?
Skôr tam budú sugestívne prvky vychádzajúce z mysle, ktoré nie sú nadprirodzené, alebo môžu sa také zdať. Je to ako koniec True Detective, je to niečo zvláštne a neviete, čo sa deje.
Mimo záznam sme sa navyše dozvedeli ďalšiu zaujímavosť. Ramón sa nás začal vypytovať na náš dojem z virtuálnej reality. Postupne to rozvinul a hovoril o tom, ako je v tom podľa neho obrovský potenciál, pričom teraz je celá táto technológia len na začiatku. Nehovoril o ničom konkrétnom a ani konkrétnej technológii a spoločnosti, no dodal, že rozhodne na niečom vlastnom v tejto oblasti pracujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 318
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: A Crowd of Monsters Štýl: Adventúra | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|