Dojmy z Paríža: Furi vám ukáže, čo sú to poriadne boss fighty |
Sadli sme si s autormi z nezávislého štúdia The Game Bakers a spýtali sa na to, prečo postavili hru prakticky len na súbojoch s bossmi
Na Paris Games Week sme sa stretli aj s dvoma spoluzakladateľmi francúzskeho štúdia The Game Bakers. Emeric Thoa a Audrey Leprince nám priblížili svoju revolučnú hru Furi. V tejto hack-and-slash akcii totiž bojujete jeden na jedného proti takmer nekonečnému radu bossov. Emerica sme sa pýtali, odkiaľ prišla myšlienka nekončiacich boss fightov.
„Je to veľmi starý nápad, ktorý pochádza z môjho detstva, keď som bol šikanovaný. Napadla ma hra, kde vás šikanujú, no vy im to vrátite v jednom veľkom boji. Neskôr sa táto myšlienka vyvíjala, chceli sme niečo zmysluplné, keď sme hru vyvíjali a teraz je to séria boss fightov so silným dizajnom postáv. To bolo pre nás veľmi dôležité. Je to hra založená na dueloch,“ povedal Emeric Thoa
Ďalej sme sa dozvedeli viac o súbojoch, ktoré tvoria nosné piliere hry. Tvorcovia chceli vytvoriť jednoduchý a unikátny súbojový systém. Je ovplyvnený najmä úspešnými japonskými hack-and-slash titulmi, ako je napríklad Devil May Cry. Dĺžka súbojov sa môže líšiť podľa zručnosti každého hráča. Jeden súboj s oponentom by vám mohol pokojne trvať okolo 45 minút, no ak je hráč v tomto žánri už veterán, môže mu to pokojne trvať aj menej.
Developeri Furi vás nebudú frustrovať dlhými súbojmi úplne bezdôvodne. Ide im totiž o to, aby hráči nesekali súperov bezmyšlienkovite , ale aby sa skúsili naučiť niečo o každom bossovi a postupne zistili jeho slabiny. Emeric to prirovnal k Super Punch Out, kde ste sa museli postaviť proti veľkému boxerovi a naučiť sa, čo znamenajú jeho pohyby. Kedy sa máte uhnúť, kedy môžete udrieť, čo znamená jeho náklon a podobne.
The Game Bakers chceli dosiahnuť dojem duelov, aby boli hráči nadšení z každého nového boja a aby sa zároveň báli ďalšieho oponenta. Nebudú strácať čas s jednoduchými skupinami slabých nepriateľov. Vaši oponenti budú väčšinou porovnateľní s vašou postavou, no môžete sa tešiť aj na veľkých bossov, akých nájdete napríklad v God of War sérii.
Vizuálny štýl jasne čerpá z japonských manga komiksov, no tvorcovia sa snažili tradičný japonský vizuál oživiť iným farebným poňatím. Priznávajú inšpiráciu Afro Samuraiom, no čerpali aj od francúzskych autorov, ako je napríklad Jean Giraud, známy najmä pod pseudonymom Mœbius (pracoval napríklad na Blueberry, XIII, Silver Surfer: Parable a ďalších). Emeric Thoa prízvukoval, že hra má síce japonské prvky, ale zachováva si európsky charakter.
Zaujímal nás aj význam názvu Furi. Emeric nám tajnostkársky povedal len toľko, že názov je súčasťou príbehu a hráči by mali sami prísť na to, aký to má zmysel. Štúdio sa snaží touto hrou odlíšiť od AAA produkcie a zatiaľ sa im to podľa prvých obrazových materiálov darí. Demo Furi môžeme očakávať na začiatku roku 2016 a v tom istom roku by mala byť hra aj definitívne vydaná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 324
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: The Game Bakers / The Game Bakers Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|