Taktická JPRG Children of Zodiarcs boduje na KickStarteri |
Ako bude vyzerať mix tradičných prvkov japonských taktických RPG a stolových hier s kartami a špeciálnymi hernými kockami?
Na účte kampane pre taktickú JRPG Children of Zodiarcs je už vyše stotisíc kanadských dolárov a to stačí k tomu, aby sa štúdio Cardboard Utopia pustilo do PC, Mac a PS4 verzie. Do konca kampane navyše ešte zostávajú tri týždne, takže vyzbieraná suma nakoniec môže byť ešte podstatne vyššia. Projekt už predtým prešiel cez Square Enix Collectibe a získal príspevok z kanadského fondu.
Children of Zodiarcs bude inšpirovaná hrami ako Final Fantasy Tactics či Tactics Ogre. Ako JRPG bude musieť mať výrazné postavy a príbeh zasadený do zaujímavého sveta. To najzaujímavejšie na nej ale má byť zakomponovanie kariet a hracích kociek, ako prvku náhody a zároveň možnosť upravovať hracie balíky a kocky jednotlivých hrdinov a tým s náhodou manipulovať.
Hra nebude mať mikrotransakcie a jednotlivé karty sa budú hrdinom odomykať počas levelovania. Pre každého z partičky hrdinov sa bude vytvárať, meniť a časom dopĺňať vlastný balíček kariet. Tie sa potom budú počas bojov ťahať postupne. Hráč teda ovplyvní zloženie balíčka, ale neovplyvní poradie kariet a ak si balíček nezostaví správne alebo bude mať smolu, bude musieť improvizovať. Karty poslúžia ako útoky, kúzla i schopnosti, ich účinky sa budú dať reťaziť pre silnejší efekt a sila či miera úspechu akcie sa bude odvíjať od výsledku hodu kockami.
Hracie kocky nebudú klasické so symbolmi čísel od 1 po 6. Na stranách budú umiestnené rôzne symboly a kociek bude ich niekoľko druhov pre rôzne činnosti, takže hranie Children of Zodiarcs môže nakoniec pripomínať hranie stolovej hry, ale výhodou digitálnych kociek je možnosť upravovať ich a na ich steny "priliepať" symboly ako meč (+1 útok), srdce (doplnenie bodov života) a ďalšie.
Kombinovanie vlastností hrdinov, kariet a symbolov na viacerých kockách má vyústiť v taktickú výzvu, v ktorej šťastena nebude hrať dôležitejšiu úlohu ako v hrách s pravidlami Dungeons & Dragons či ťahovkách ala XCOM. A aby mal hráč ešte väčší vplyv na výsledok a nepodozrieval systém z podvádzania, dostanú kocky simuláciu fyzikálnych vlastností a hráč nimi bude vrhať sám, zrejme prostredníctvom myšky alebo herného ovládača. Hra by mala vyjsť pred koncom roka 2016.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 388
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- V Rusku môžu zakázať S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 192 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cardboard Utopia Štýl: RPG | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|