Street Fighter V trápi množstvo veľkých chýb, Capcom už pracuje na opravách |
Obľúbenú bojovku si tak hráči nemôžu poriadne vychutnať ani po dlhom čakaní na vydanie
HRY > NOVINKY >
Bugy, problémy, chýbajúce funkcie a ešte raz problémy. V týchto slovách sa momentálne točia hráči Street Fighter V, ktorých narážajú na množstvo neduhov, ktoré hru aj napriek dlhšiemu vývoju trápia. Ide napríklad o problémy s matchmakingom či podporou ovládača v PC verzii hry. Capcom už pracuje na opravách, pričom už tiež stihol vydať zoznam chýb, o ktorých vedia a zároveň by mali byť fixnuté v blížiacich sa záplatách.
Zhrnul to nasledovne:
Problémy so servermi (PC & PS4):
- Online pripojenie - prihlásenie a občasné problémy s pripojením by mali byť už menej časté so stabilizáciou služieb na všetkých platformách a vo všetkých regiónoch, kde hra vyšla
- Problémy s matchmakingom - problémy by mali byť už vyriešené, kedže náš tím prišiel na príčinu problému a na servery nahral opravnú záplatu
- Poškodené Fighter ID - malý počet PC hráčov nahlásilo poškodenie ich Fighter ID krátko po registrácii. Vieme o tomto probléme a už čoskoro vydáme patch, ktorý zabráni opakovanému výskytu tohto problému
Problémy PC verzie:
- Hra spadne pri nahrávaní - niektoré tieto problémy môže spôsobovať antivírus, ktorý zabraňuje hre spustiť potrebné súbory pre spustenie hry. Odporúčame hráčom, aby pridali StreetFighterV.exe alebo celý priečinok s hrou do výnimky vo svojom antivírusovom programe
- Existuje niekoľko ďalších pádov a problémov so stabilitou, ktoré nedokážeme reprodukovať. Oceníme, ak budete pokračovať s posielaním spätnej väzby cez Steam stránku s čo možno najväčším počtom detailov, aby sme mohli prísť na príčinu týchto pádov a opraviť ich
Funkcie, o ktoré hráči žiadajú (PC):
- Natívna podpora pre DirectInput - ide o jednu z najviac žiadaných funkcií od PC komunity. Uvedomujeme si, že veľa existujúcich hráčov z PS3 a PS4 preferuje používanie kompatibilných Arcade Sticks, ktoré na PC fungujú na základe DirectInput, takže aktívne pracujeme na pridaní tejto funkcie do niektorej z ďalších aktualizácií. Zatiaľ môžu hráči používať XInput nástroje ako X360CE
- Možnosť remapovania tlačidiel - taktiež sa pozeráme na možnosť rozšírenia kláves, aby si hráči mohli ľubovoľne nastaviť klávesy B/N/M/ či /H/J/K/L.
- Nastavenie jazyka priamo v hre - aktuálne nastavenie jazyka si berie údaje z operačného systému. Pracujeme na pridaní možnosti pre voľbu jazyka do spúšťača hry na Steame.
- Nastavenie rozlíšenia – aktuálny dizajn si vyžaduje, aby hráči prešli všetkými nastaveniami rozlíšenia, aby si mohli vybrať to podľa ich predstáv. Pracujeme na tom, aby bol tento proces omnoho jednoduchší a zabral menej času.
- Nakoniec plánujeme prísť s ďalším kolom aktualizácií, a to hneď ako budeme mať dostatok času pre pridanie funkcií, ktoré budú pripravené.
Okrem toho sa hráči sťažujú na nedostatok obsahu hry, ktorý bude Capcom pridávať len postupne. Nedivíme sa im, že vydanú hru nazývajú len Alpha verziou. Nehovoriac o 60 eurovej cene. Viac nájdete v recenziách hráčov na steame.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: Capcom / Zandel Media Štýl: Bojovka Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|