Londýnsky Vampyr môže loviť ľudí a potkany |
Nádielka nových informácií o upírom RPG od tvorcov Life is Strange. Opäť pripravujú hru s niekoľkými riešeniami každého problému a viacerými koncami.
Už sme síce hlboko v roku 2016, ale vydanie RPG Vampyr od štúdia Dontnod (Life is Strange, Remember Me) je ešte stále ukryté veľmi ďaleko, až kdesi v roku 2017. Pred pár dňami nás potešilo aspoň zverejnenie prvých obrázkov priamo z hry a teraz k nim pribúda aj pár nových informácií.
Nevychádza sa z moderných romantických upírov z nových knižiek a seriálov, ale z klasickejších predlôh. Rôznych povier o schopnostiach a slabinách upírov je ale aj tak priveľa a štúdio musí vyberať, čo mu zapadá do jeho príbehu. Zoznam ešte nie je kompletný, ale vyhodené bolo napríklad všetko súvisiace s tým, že by upír bol iba prízrak, takže je napríklad normálne vidieť v zrkadle. Z potvrdených schopností zaujme, že upír musí byť do príbytku pozvaný, inak nemôže vstúpiť. Niečo, čo sa dnes už síce u upírov veľmi nenosí, pritom to k nim patrilo už od čias prvého románu o lordu Draculovi.
Mytológia odhaľujúca pôvod upírov, rôzne súvislosti a zaujímavé informácie bude hráčovi predkladaná nevtieravo, podobným štýlom ako v Skyrime, teda hlavne prostredníctvom knižiek a rôznych collectables. Takto bude môcť hráč lepšie pochopiť seba i svojich protivníkov. Medzi nimi mimochodom nebudú iba lovci upírov ale aj iní upíri. Upíri totiž nie sú o nič jednotnejší ako ľudia, každý sleduje hlavne vlastné ciele.
Bolo upresnené vyjadrenie ohľadom nutnosti zabíjať obyvateľov Londýna. Upír nemusí nikoho zabiť a môže hru dokončiť s tým, že krv bude cicať iba z potkanov a uspokojí sa s XP získanými za plnenie misií. Zabíjať ľudí a iných upírov so sebou ale okrem nakŕmenia prinesie aj množstvo XP. Každý quest sa bude dať vyriešiť minimálne dvoma spôsobmi.
V hre pritom nebude nič ako systém hodnotiaci morálnosť rozhodnutí, takže výber cesty zostane na hráčovi. V meste vyčíňa mor, takže telá pohodené kdesi v chudobnej štvrti políciu neprekvapia, upír sa iba nesmie nechať prichytiť pri čine, aby neprišiel o svoje krytie obyčajného doktora. Výber obetí zasa môže ovplyvniť príbeh s viacerými koncami, nemáme však čakať klasiku v podobe "dobrého a zlého konca".
Absolvovanie hlavnej príbehovej linky (približne 25 hlavných misií) by malo zabrať okolo 15 hodín, k čomu sa ale môžu pridať ďalšie hodiny strávené dosahovaním sekundárnych cieľov a zbieraním collectables.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus / Dontnod Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|