Aké zmeny čakajú Kratosa v znovuzrodení God of War? |
Po preliatí oceánu krvi a zabití kolosálnych nepriateľov sa Kratos odhodlá byť výborným otcom a zabiť ďalších kolosálnych nepriateľov.
Séria God of War bola po vydaní prequelu Ascension už trochu unavená, takže štúdio Sony Santa Monica nechalo Kratosa oddychovať a vyrušilo ho iba pri príležitosti vydania remastrov God of War Collection a God of War III Remastered. Kto ale sledoval E3, nemohlo mu uniknúť, že zabijak bohov už pripravuje veľkolepý comeback. V mene nemá číslo ani nič iné, čo by ho odlišovalo od hry z roku 2005, nesie prosté meno God of War, pritom to nieje reboot série. Niet sa čo čudovať, že Cory Barlog, jej režisér, už musel zodpovedať množstvo zvedavých otázok.
V God of War sa naozaj mnohé zmení a bude to hraničný bod pre celú sériu, ale zmeny prinesú osvedčení ľudia. Sám Barlog režíroval tvorbu God of War II a do tímu vraj získal viacero ľudí, ktorí boli v SSM už počas tvorby originálneho God of War. Opäť od nich chce, aby prišli s niečím sviežim a neopozeraným. O reboote sa ale nemôže hovoriť už z toho dôvodu, že Kratos zostáva sám sebou, iba bol zo všetkého toho zla na pobreží Stredozemného mora znavený a rozhodol sa konečne hodiť minulosť za hlavu a začať nový život niekde inde. Jeho kroky smerovali ďaleko na sever, kde teraz vychováva syna, stretáva tvorov i netvorov zo severskej mytológie a autori sa už tešia, ako ho nechajú opustiť Zem (Midgard) a navštíviť niektoré z ôsmich ďalších svetov tejto mytológie. Prirodzene sa ponúka návšteva Asgardu, sveta bohov podliehajúcich mocnému Odinovi.
Trailer prezradil, že spolu s Kratosovým charakterom sa mení i pozícia kamery a bojový systém, čo v mnohých zanechalo dojem, že nové God of War sa vzďaľuje rúbačkám a chce byť akčnou adventúrou či dokonca RPG-éčkom. Barlog rozptyľuje veľkú časť obáv priaznivcov pôvodnej série a popiera fámy o prítomnosti systému morálnych rozhodnutí, o "plne otvorenom" svete, aj o vetvení príbehu. SSM chce vyrozprávať jeden príbeh, ktorý bude pre všetkých rovnaký. Súčasťou príbehu bude aj Kratosov syn, ktorého meno zatiaľ nepoznáme, rovnako ako meno jeho matky, ale obaja budú dôležitou súčasťou príbehu. Kratos a syn budú cestovať spoločne. Synátor dostane vlastné tlačítko na gamepade, ktorým si ho Kratos zavolá na pomoc pri riešení hádaniek, alebo využije jeho lukostrelecké schopnosti v boji, v závislosti na tom, kam bude práve mieriť kamera.
A cez syna sa vraciame opäť k téme druhej šance. Doteraz vydané hry Barlog prirovnal k prvej sérii seriálu Arrow, v ktorej hlavný hrdina popravoval ľudí, alebo aj k zrušenému Star Wars seriálu, ktorý mal Imperátora predstaviť v dobrom svetle, ako obeť súhry mnohých okolností. Kratosova spása je v príležitosti vychovať syna. Z toho sa v priebehu hry bude stávať stále lepší bojovník a bude sa snažiť od otca čo najviac naučiť a Kratos si bude uvedomovať svoje chyby z minulosti. Na strane hrateľnosti zostávajú zachované súboje s obrovskými nepriateľmi a gigantickými bossmi a menších nepriateľov sa v jednu chvíľu zmestí na obrazovku 15, 20, ale aj 100. Okrajovo bolo zmienené aj legendárne Thorovo kladivo Mjolnir. A keď sa v Kratosovej blízkosti nachádza takáto zbraň, kto by ju nechcel, skôr alebo neskôr, vidieť v jeho rukách?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 343
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Santa Monica Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|