Gamescom 2016: Čo všetko čaká v budúcnosti World of Warships a World of Tanks? |
Nahliadli sme do budúcnosti dvoch silných multiiplayerových značiek Wargamingu. Čo tam na hráčov čaká?
Wargaming na Gamescome nezaháľal a priniesol tam obrovskú ponuku hier, medi ktorými bolo aj niekoľko absolútnych noviniek. Predstavili nám svoju arkádovú mecha akciu Hybrid Wars, videli sme mobilnú stratégiu Gods & Glory, drobnosť Smash Squad od WG Cells a nechýbal ani ich vlastný reboot vesmírnej strategickej značky Master of Orion. Najviac ale opäť zaujali ich tradičné značky World of Tanks a World od Warships.
Tanky to majú tento rok poriadne nabité. Wargaming oslavuje 100 rokov od vznikov tankov, a tak nám tento rok v hre servíruje špeciálne eventy, špeciálne odmeny a zaujímavé súboje. A to hneď vo všetkých troch verziách – PC, konzolovej a aj mobilnej Blitz. Každá to oslavuje po svojom, no dôležité je, že sa všetky dočkajú aj legendárneho britského tanku Mark I. Na PC sa tak stane v špeciálnom Convoy evente a hra ponúkne aj špeciálnu mapu, na ktorej si budete môcť zabojovať s týmito tankami.
My sme sa ale pri našej návšteve viac zamerali na World of Warships, o ktorej nám viac prezradil Jacek Pudlik, jeden z producentov hry. Porozprávali sme sa hlavne o tom, čo hru čaká, keďže práve na Gamescome Wargaming predstavil nemecké bojové lode, ktoré do hry pribudnú. A tou najväčšou hviezdou medzi nimi bola Bismarck. Celkovo do hry pribudne 8 lodí s technologickým stromom od tieru 3 až po tier 10. Z nich 6 bude skutočných a len dve takzvané paper, teda koncepty, ktoré neboli nikdy vyrobené, ale skončili len na papieri. Bude tu aj jedna Premium loď.
Do vývoja nemeckých lodí investovali veľa času aj práce, dokonca viac než kedykoľvek predtým. Svedčí o tom napríklad aj Bismarck, čo bude hneď prvá z nemeckých lodí, ktorá sa do hry dostane. Tvorí ju viac ako 300000 polygónov a najlepšie reprezentuje to, o čom nemecké bojové lode v hre budú. Sú totiž iné ako bojové lode iných krajín. Nedržia sa ďalej, ale naopak mieria priamo do boja vpred. Niektoré budú vyzbrojené torpédami a rozdiel medzi nemeckými a inými bude hneď vidieť. Aj napriek tomu autori investovali veľa času do balansovania lodí. Nemalo by sa tak stať, že budú tie nové neúmerne silné. V každom prípade ale čakajú na spätnú väzbu od hráčov a budú sa pri ďalšej práci na lodiach orientovať práve ňou.
Nahliadli sme ale aj do trošku vzdialenejšej budúcnosti. Jacek nám totiž predstavil 3 dôležité body, na ktorých chcú v budúcnosti zapracovať. Tou prvou sú posádky. Hráči mohli mať pri pohľade na lode pocit, že sú mŕtve a nudné. Nič sa na nich nedialo. Do konca roka by chceli priniesť práve posádky, ktoré by to mali oživiť. Malo by to byť 20 členov, ktorí sa po lodiach budú pohybovať a budú mať aj hlasy. A treba dodať, že pri pohľade na takúto loď v prístave naozaj pôsobila lepšie.
Ďalšou novinkou by mali byť Sypply boxes a tu sa Wargaming inšpiruje od Blizzardu. Ten totiž dokázal aj rozbaľovanie balíčku kariet spraviť zaujímavé. Ak ste vo Warships dostali nejaký „loot“, tak ste ho naozaj len stroho dostali a videli v ponuke. V budúcnosti to bude trochu iné. Vrtuľník vám totiž na palubu prinesie veľkú krabicu, ktorú musíte otvoriť a až tak získate vybavenie a podobne. Trochu to pripomína loot boxy z Overwatch a príjemne to hru spestruje.
No a posledným bodom budú britské krížniky. Wargaming by často chcel robiť mnohé zaujímavé lode, no nedá sa dostať k podkladom od nich. Potrebujú naozaj presné technické informácie, nie niečo z wikipédie, preto sa na mnohé lode čaká dlho. Zdanlivo nemožné bolo získať blueprinty ku krížnikom, no konečne ich majú a už túto jeseň by sme sa ich mali konečne dočkať, pričom by malo ísť o 10 lodí v tieroch 1-10.
Nakoniec sme sa pozreli ešte na jednu drobnosť, ktorá hru taktiež neskôr čaká. Jacek nám predstavil Armor Viewer, čo je funkcia, ktorú ešte nemajú úplne uzavretú. Nevedel teda ani povedať, kedy by sme sa jej mali dočkať, ale snáď by to mohli stihnúť do konca roka. Je to funkcia, ktorá jednoducho farebne rozlíši časti lode a sami tak dobre vidíte, ako je na ktorých miestach dobre chránená, či naopak slabá. Môžete si tak pozrieť, ako musíte loď zasiahnuť, aby ste dokázali trafiť jej zbrane. Cieľom autorov je dosiahnuť, aby každý hráč vedel správne pochopiť penetračný systém v hre a zdá sa, že to už teraz veľmi dobre funguje.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 82
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Článok: PlayStation 5 Pro 142
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- GTA VI misie budú znovu lepšie, Rockstar vraj zdvihol latku v realizme a AI 73
- RECENZIA: Red Dead Redemption & Undead Nightmare (PC) 45
- Takto vyzerá balenie PS5 Pro 157 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Wargaming.Net / Wargaming.Net Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|