Death Stranding chce ponúknuť fotorealistickú grafiku |
Úroveň spolupráce Kojimu a Del Tora doposiaľ nebola známa. Zdá sa však, že bude hlbšia než sme si mysleli, pričom titul sľubuje fotorealistickú grafiku.
Minulý týždeň sme sa dozvedeli oveľa viac o pripravovanej Kojimovej novinke s názvom Death Stranding. Nový trailer odhalil hviezdne obsadenie, ktoré tvorili Guillermo Del Toro a Mads Mikkelsen, pričom obe tieto hviezdy označujú Kojimu za brilantného muža, ktorý vytvára niečo úplne nové.
V dnešnom rozhovore prezradil Hideo Kojima niečo viac o svojej spolupráci s Guillermom Del Torom, o ktorej úrovni sme doteraz veľa nevedeli:
„Pracovali sme spolu na inom, rozdielnom projekte (má na mysli zrušený Silent Hill reboot) a jeho zrušenie bolo pre nás oboch veľmi smutné. Tak som sa Guillerma spýtal, či by nechcel vstúpiť na palubu a teraz spolupracujeme na veľmi hlbokej úrovni, pretože spolu vyvíjame jeho herný charakter, pričom rozoberáme tony nápadov, inšpiráciu, uhly kamery pri rôznych scénach a rozprávanie príbehu. Rovnakým spôsobom to išlo aj s Madsom Mikkelsenom, ktorý hrá v Death Stranding hlavného záporáka,“ hovorí Kojima.
Ten sa potom objavil na paneli počas PlayStation Experience 2016, kde neskôr oznámil, že Death Stranding bude využívať upravený engine od Guerrilla Games, s názvom Decima. V najnovšom rozhovore tiež objasnil, že tento engine prinesie veľmi odlišné výsledky než uvidíme v Horizon: Zero Dawn, pričom sa bude sústrediť na fotorealistický grafický štýl. Okrem toho tiež potvrdil, že záznam, ktorý sme videli na PSX, bežal v reálnom čase na PS4 Pro a hra podľa neho bude vyzerať ešte o kúsok lepšie kým vstúpi do vydania.
„Decima je priekopnícky renderovaný engine, ale ak by sme s jeho použitím vytvorili rovnaké svety, nemalo by to zmysel. Horizon: Zero Dawn má svoju fantastickú umeleckú víziu, ale my sme sa u Death Stranding zamerali skôr na viac fotorealistický štýl.
Som veľký fanúšik fyzického osvetlenia a vytvorili sme niečo, čomu hovoríme Glass Room. Ide doslova o konferenčnú miestnosť, kde môžeme kontrolovať kvalitu odrazov a presnosť osvetlenia na každý jednotlivý predmet, ako napríklad na bábiky alebo tanky. Áno, záznam ktorý ste videli bol renderovaný v reálnom čase na PS4 Pro a hra bude počas vydania vyzerať ešte lepšie,“ dodáva Kojima.
Hideo tiež uviedol, že jadro príbehovej štruktúry je konečne na svojom mieste, aj keď o širších detailoch príbehu alebo hlavnej ženskej úlohe je podľa neho ešte skoro hovoriť viac. Vydanie Death Stranding sa očakáva na PlayStation 4 niekedy v rokoch 2018, prípadne 2019 s tým, že by hra mohla dôjsť v neskoršom termíne aj na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|