Mass Effect Andromeda si berie inšpiráciu z vedľajších questov Zaklínača III |
Autori hovoria, že sa poučili zo zdĺhavých a nudných sidequestov v Inquisition a zapracovali na tom, aby bočné questy v Andromede priniesli hráčom radosť z hrania, neboli nudné a mali zmysel.
Mnoho open-world hier trpí tým, že ponúka nezmyselné, repetitívne alebo nudné vedľajšie úlohy. V tomto trende išlo napríklad Dragon Age: Inquisition alebo posledná Mafia. Potom sú tu však hry, ako napríklad GTA V alebo Witcher 3, ktoré sa týmto štandardom vymykajú a dokážu ponúknuť okrem hlavnej príbehovej kampane aj zaujímavé a zmysluplné vedľajšie questy či aktivity.
Vývojári z BioWare dúfajú, že budú s ich nadchádzajúcim Mass Effect: Andromeda na správnej strane tohto trendu, nakoľko sa netaja tým, že si v bočných questoch vzali inšpiráciu práve u tretieho Zaklínača. Hovoria, že sa poučili zo zdĺhavých a nudných sidequestov v Inquisition a zapracovali na tom, aby bočné questy v Andromede priniesli hráčom radosť z hrania, neboli nudné a mali zmysel.
„Pristupovali sme k aspektu sidequestov veľmi odlišne, pretože sme sa veľa naučili pri Dragon Age: Inquisition. Okrem toho sme tiež pozorovali, ako to robia iné hry, ako Witcher 3. Zistili sme, že veľkosť a dĺžka sidequestov nie je to hlavné. Skôr ide o to, aby boli pôsobivé, zábavné a zmysluplné. Bolo pre nás veľmi dôležité to, že množstvo a veľkosť obsahu neodrazí na výslednej kvalite titulu,“ hovoria BioWare.
To, ako sa vývojárom podarilo ich sľuby napokon vyplniť, sa dozvieme 21. marca, kedy Mass Effect: Andromeda dorazí na PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >