Bioware: Mass Effect Andromeda mala chyby a prevalcovali ju lepšie tituly |
Výkonný riaditeľ Mark Darrah uznáva, že Andromeda mala počas vydania mnohé chyby. Dodáva, že by dopadla možno trocha lepšie, keby vyšla v inom čase ako Horizon, Nioh a Zelda.
Výkonný riaditeľ Bioware Mark Darrah, ktorý v súčasnosti produkuje pripravovaný Anthem a ďalší Dragon Age projekt, bol v poslednej dobe veľmi aktívny na svojom Twitteri, kde fanúšikom odpovedal na množstvo otázok. Naposledy trochu zmenil smer debaty, keď sa rozhodol viac objasniť vyjadrenie na adresu Mass Effect Andromeda, ktoré poskytol Game Informeru.
Konkrétne vtedy povedal, že hre ublížilo vydanie v mesiaci, kedy vyšli iné veľké RPG hry, kde zmienil najmä The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Teraz svoj postoj zmenil a ešte predtým, než sa vyjadril, podotkol, že síce svoje vyjadrenia bude o hodinu na to ľutovať, no napokon sa na tému Mass Effect s fanúšikmi rozhodol chvíľu rozprávať.
Jeden z nich sa Darraha znova opýtal, či bola podľa neho Andromeda skvelá hra, ktorej ublížilo Nintendo vydaním Zeldy:
„Mass Effect Andromeda bola hra, ktorá bola naozaj poriadne problémová, najmä pri svojom štarte, kedy obsahovala množstvo chýb. Trh však bol vtedy preplnený. Nier, Nioh, Horizon a Zelda. Všetky tieto hry vyšli v rovnakom okne ako Andromeda. Môžem povedať, že každá z týchto hier bola v niečom lepšia ako Andromeda. Výsledkom toho je, že aj systémy, ktoré sú v Mass Effect dosť slušné, v porovnaní s konkurenciu nedopadli najlepšie.”
Ďalší z fanúšikov nadviazal na slová výkonného riaditeľa Bioware otázkou, že ak by Andromeda vyšla v inom okne, či by svoje aktuálne skóre 72 % dokázala premeniť na 90 %:
„Rozhodne nie. Ak by hra vyšla v inom okne, jej skóre by sa mohlo premeniť zo 72 na nejakých 77 - 78? Možno. Výsledné hodnotenie sčasti ovplyvňuje aj predaj, no žijeme v dobe, kedy najviac záleží na názoroch hráčov či recenzentov. Taký je však charakter nášho odvetvia. Nemáte plnú kontrolu nad vydaním hry (ak vás vydáva iný vydavateľ) a tiež nad ňou nemáte kontrolu tesne po vydaní, keď sa dostane do rúk hráčom. Rok 2014, počas ktorého bola Andromeda vo vývoji, bol pre hry jedným z najhorších. Vytvorili sme to najlepšie, čo sa za daných okolností dalo. Výsledkom však je, že Mass Effect Andromeda má veľa problémov, kvôli ktorým ju pochovali iné, lepšie hry.”
Téma Andromedy je pre BioWare dosť citlivá a veľmi ich mrzí, ako napokon titul dopadol. O jeho problematickom vývoji si môžete prečítať tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >