Nové detaily k Death Stranding hovoria o multiplayeri a akcii v otvorenom svete |
Hneď v úvode Kojima potvrdil, že hra ponúkne hráčom naozaj dostatočné množstvo možností a slobody k tomu, ako ju hrať.
V svojom poslednom rozhovore naznačil Hideo Kojima opatrne niekoľko ďalších, nových detailov, ktoré sa týkajú jeho pripravovanej hry Death Stranding. Po nich je jasnejší jej žáner a tiež zasadenie, počas ktorého sa bude odohrávať. Hneď v úvode Kojima potvrdil, že hra ponúkne hráčom naozaj dostatočné množstvo možností a slobody k tomu, ako ju hrať.
„Môžete o Death Stranding premýšľať ako o akčnej hre s otvoreným svetom, ktorá vám poskytne množstvo slobody. Budete mať veľkú slobodu voľby v tom, čo v hre chcete robiť, pričom vám budú k dispozícii aj mnohé vozidlá. Ak ste skôr bojovník, budete tu mať veľa príležitostí. Ak nie ste tento typ hráča, existujú aj iné spôsoby ako Death Stranding hrať. Nemôžem vám toho povedať oveľa viac, ale je jasné, že pôjde o akčnú open world hru, ktorej hranie bude veľmi intuitívne.
Akonáhle sa dostanete do jej sveta a začnete objavovať veci, budete dúfať, že tu nájdete niečo, čo ste ešte nikdy predtým nevideli. Čo sa týka jej vývoja, ide o môj 31. rok v hernom priemysle, kedy som bol väčšinu času hlboko zasadený do akčných hier. V nich má všeobecne hráč zbraň, pričom hrá proti svojim nepriateľom v jednom prostredí, prípadne ide hrať online proti ostatným hráčom na celom svete v single player prostredí hry. Boj v zbrani je to, čo týchto hráčov spája.
Takmer vždy je to o zbraniach a o tom, zložiť silnejšieho protivníka. V Death Stranding to môžete urobiť tiež, no chceli sme ísť trochu hlbšie a ponúknuť aj niečo iné, než len prosté zameranie na zbrane. Niečo, čo má spojenie so "strand" konceptom.
Hru môžete úplne v poriadku hrať sami, no máme aj online zložku, ktorá je opäť o niečo iná. Bude iná oproti tomu, čo ľudia očakávajú od online hry. Veľa hier ponúka režim kampane a akonáhle ste hotoví s ním, chcete prejsť online. Táto hra však nemá tento typ štruktúry. Na hru nám stále bežia mnohé testy, no tento rok sa ponesie v znamení jej hardcore výroby. Takže sa prosím ďalej tešte na plody našej práce, o ktoré sa s vami budeme deliť na ceste vývoja,“ hovorí Kojima.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|