Vývojári Spider-Mana: Rocksteady s Batmanom redefinovali žáner superhrdinských hier, chceme dosiahnuť rovnakú úroveň |
Okrem obdivu k Rocksteady kreatívny riaditeľ hry prezradil aj to, ako pristupovali k príbehu a akú úlohu zohrá Mary Jane, ktorá nebude typickým filmovým ani komiksovým príkladom.
Bryan Intihar, kreatívny riaditeľ Insomniac Games, ktorý stojí za pripravovaným Spider-Manom, v najnovšom rozhovore hovoril o superhrdinských hrách, kde za to najlepšie považuje Rocksteady a ich Batman: Arkham trilógiu. Štúdio je totiž zodpovedné za tri hry v rokoch 2009 až 2015, kde išlo o Asylum, City a Knight. Všetky tri boli mimoriadne dobre prijaté ako u kritikov, tak u hráčov a čo je najdôležitejšie dokázali, že superhrdinské hry nemusia mať nutne uponáhľané a prvoplánové filmové väzby, pretože si dejovo išli vlastnou cestou.
Preto je pochopiteľné, že na rovnakú úroveň by sa chcel dostať so Spider-Manom aj Inhitar, ktorý si príbehovo tiež razí vlastnú cestu:
„Dovoľte mi, aby som vás s vašou otázkou predbehol. Áno, hrali sme Batman Arkham hry a mnohí fanúšikovia sa nás pýtali, ako by sme sa mohli porovnávať s kvalitou, ktorú nastavili. Pravdou je, že Rocksteady redefinovali kvalitu superhrdinských hier a my chceme byť na rovnakej úrovni.”
Inhitar ďalej pokračoval o tom, aké ťažké bolo naštartovať herný príbeh a najmä úlohu Mary Jane, ktorá sa v hre prezentuje odlišne než vo väčšine komiksov:
„Pozrel som sa späť a pomyslel som si, aké to bolo, keď som promoval. Čo som robil? Bol som novinár, to bola jedna z mojich prvých prác. Počas vysokej školy som písal o videohrách a pamätám si, že šéfredaktor bol pre mňa veľmi dôležitý, keďže som hľadal svojho sprievodcu v tomto smere. Takže som si pomyslel, kto by mohol byť týmto sprievodcom pre Petra? Samozrejme, musel to byť známy charakter, pretože mentor musí byť naozaj relevantnou postavou.
Potom som sa tiež odrážal od toho, ako sa môj život vtedy zmenil. Priateľstvo a vzťahy sa veľmi menia od strednej školy cez vysokú, pretože sa často pohybujete úplne inde. Začnete robiť nové veci a vyrastať ako dospelí. Niektorí vtedy uprednostňujú kariéru a priateľstvá padnú za obeť, čo sa stalo aj mne. No je to vek, v ktorom máte pocit, že môžete robiť všetko, aj keď si potom uvedomíte, že to nie je možné.
Pýtali sme sa, ako odraziť všetky tieto emócie v Petrovom kontexte, pretože je tiež niekym, kto nesie váhu sveta na svojich ramenách a rozhodli sme sa, že je spravodlivé, aby mal superhrdina svoje slabosti. Že by skrátka mohol vyhľadať pomoc u svojho mentora bez toho, aby mal pre to pocit viny. Akonáhle sme navrhli túto situáciu, prvá otázka bola: Kto by mu na tejto ceste mohol pomôcť? Odpoveďou však nemohla byť len Mary Jane, žena, ktorá bola predtým predstavená ako herečka, ako majiteľka klubu alebo v úlohách, ktoré by sa nám do hry nepodarilo vtlačiť.
Takže, akú by sme ju mohli urobiť pre naše potreby? Predstavil som si, že by mohla byť investigatívnou reportérkou. Mala by možnosť nazrieť do vnútorných démonov a toho, čo sa deje v New Yorku po tom, čo je Kingpin a.k.a Wilson Fisk mimo hru. V konečnom dôsledku bolo toto rozhodovanie skôr o tom, čo chceme od Petra a jeho cesty. Úloha Mary Jane bola výsledkom toho, aby sa všetko vyvážilo.”
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 362
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PS4 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|