EMMANUEL ROTH O DAYS GONE |
EMMANUEL ROTH O DAYS GONE |
Minulý týždeň sme vám priniesli článok s našimi dojmami z hrania Days Gone. Tie boli prevažne pozitívne, nakoľko čas strávený s hrou nás dokázal navnadiť na plnú verziu hry a zároveň aj zdvihol naše očakávania. Navyše Bend Studio prišlo so svojou vlastnou veľkou hrou už poriadne dávno, a tak sme na jeho dobrodružstvo o to viac zvedaví. Ako o samotnej akcii, tak aj o tomto rozhovore sme vás informovali na našom Instagrame, kde sme vám zároveň dali možnosť spísať vaše námety na otázky. Odpovede nám poskytol senior animátor hry, Emmanuel Roth.
Na PlayStation platformách hrá v zombie žánri prvé husle séria The Last of Us. Ako sa chcete od nej odlíšiť a čím sa naopak inšpirovať?
The Last of Us je určite dobrá hra, páči sa mi, keď nás porovnávate. Lichotí nám, keď nás dávate na rovnaký level. My však chceme priniesť unikátny príbeh, za ktorým stojí len Bend Studio. Keď sme dokončili Uncharted, vedeli sme, že chceme vytvoriť vlastnú značku, akčnú hru postavenú na príbehu. Prvá vec, ktorá nás odlišuje, je otvorený svet, pre nás je to niečo, čo nás robí unikátnymi, nakoľko tvorí príbeh. Máme tento brutálny svet, dosadili sme doň každý jeden prvok, ktorý sme mohli. Aby bol hráč stotožnený s tým, že musí byť šikovný, aby prežil. Samotné prostredie je pre nás unikátne napríklad tým, že ide o high desert (púšť vo vyššej nadmorskej výške, pozn. red.) Oregonu.
Je to v podstate región, ktorý máme hneď „za domom", poznáme ho, myslíme si, že je krásny a chceme vám ukázať bohaté detaily tohto sveta. Ale taktiež aj to, aký je nebezpečný vďaka zmenám drsného počasia. Pre hráčov to znamená zmenu zážitku. Budú sa musieť vedieť adaptovať. Taktiež máme rôzne frakcie, ktoré sú unikátne. Myslím, že to, čo sa v Bend Studio snažíme spraviť, je vytvoriť svet s veľmi brutálnym a veľmi silným príbehom v epickom dobrodružstve, ktoré vám chceme vyrozprávať.
Aké to bolo opäť pracovať na takej veľkej hre, ktorá púta veľkú pozornosť a hráči majú veľké očakávania?
Je to veľké. Spravili sme niekoľko veľkých hier na Vita, spravili sme nejaké veci, na ktoré sme veľmi hrdí, no pracovať na tejto bola výzva. Každý jeden aspekt sme sa snažili dotiahnuť na maximum. Keď sme pracovali na prostredí, aby vyzeralo ako Oregon, špeciálne sme sa venovali textúram, aby boli fotorealistické. Keď sme pracovali na motion-capture, robili sme takzvaný performance capture, teda sme nahrávali výkon hercov. Ich hlas bol zaznamenaný spolu s mimikou tváre a pohybom tela, čo, samozrejme, zvyšuje jeho kvalitu. Pri vytváraní hrateľnosti sme sa snažili o to, aby bol bohatý, aby bolo veľmi jednoduché prepnúť medzi bojom zblízka do boja so zbraňou. Chceli sme tu taktiež výrobu predmetov... Skrátka prepracovali sme každý jeden element na maximum. V tomto zmysle sme skutočne šťastní, že sme vytvorili túto veľkú hru, že sme do tejto trojáčkovej hry dali všetko.
PS4
PC Vývoj: Sony / Bend Studio Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|