Reshade s raytracingom predvedené na rôznych hrách |
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion.
HRY > NOVINKY >
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion. Teda efekty, ktoré zaistia lepšie zasadenie objektov do prostredia vďaka pridaniu tieňov, alebo odleskov okolo nich. Prostredie vtedy nepôsobí plocho a nekompaktne.
Výhoda raytracingového GI a AO je, že sú to čisté výpočty a dajú sa dodatočne aplikovať na celú scénu. Môžete si nastaviť aj ich intenzitu. Samozrejme, dodatočné výpočty znižujú framerate a zatiaľ reshade funguje len softvérovo bez podpory hardvérových RTX funkcií.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 107
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 47
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 215 zobraziť viac článkov >